Heroes 5
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 29-05-06 12:55

Hej!

Har netop anskaffet dette spil. Ved opstart flimrer (blinker) billedet
meget, men når man kommer ind i game menuen er der ikke noget problem. I
campaign når man gik fra første til anden "opgave" flimrede skærmen meget
og der stod en masse bogstaver og underlige tegn over skærmen og det var
næsten umuligt at styre musen (hånden i handsken). Har nogen været ude for
dette? I selve spillet fungerer alt som det skal. Kører på højeste opløsning
med AAx2

Min maskine/grafikkort fejler intet: P4 3,8 Ghz, Windows XP, 2 stk. Nvidia
7800GTX i sli-mode, driver version 81.98, 2gb ram. Dell XPS 600 maskine.

Mvh
Hans-Henrik

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 29-05-06 17:12

Har lige opdateret driveren til 84.21 men ligemeget hjalp det. Det er helt
galt med grafikken når man går fra en level til næste level. I selve spillet
er der intet at bemærke så man skulle tro der er en fejl i spillet der
udmønter sig når det spilles på en pc med en bestemt configuration.

Mvh
hh

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 29-05-06 17:27

Jeg føler mig lidt ensom idet jeg besvarer mine egne spørgsmål. Spillet
virker når/hvis man slår SLI funktionen fra på grafikkortets opsætning. Så I
derude med 7800 GTX i SLI mode - slå funktionen fra!

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-05-06 21:02

> Jeg føler mig lidt ensom idet jeg besvarer mine egne spørgsmål. Spillet
> virker når/hvis man slår SLI funktionen fra på grafikkortets opsætning. Så
> derude med 7800 GTX i SLI mode - slå funktionen fra!

Nej-nej!

Det kører skam fint her. Min SLI mode er sat til auto. Jeg har måske
opdateret spillet..? Det kan jeg faktisk ikke lige huske, men jeg havde
samme problem som dig, da jeg prøvede at køre det i SFR-mode. Prøv evt. at
google lidt på emnet. Bruger forøvrigt et lille program der hedder nHancer
som giver bedre profilstyring end nvidias kontrolpanel. Kan anbefales.

\henr!k