/ Forside / Karriere / Penge / Økonomi / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Økonomi
#NavnPoint
Nordsted1 8234
ans 3763
dova 3605
refi 3378
Bille1948 3007
svendgive.. 2320
golfhouse 2300
Paulus1 1990
transor 1945
10  alka 1803
Loyalitetsanalyser
Fra : Lasse Jensen


Dato : 22-04-06 20:16

Goddag,

Jeg står for, at skulle skrive speciale sammen med en virksomhed der
har specialiseret sig i loyalitetsanalyser, og ville i den anledning
høre om jeres anbefalinger ifbm. den nyeste viden omkring
spørgeskemaopbyggelse, kvantitativ databehandling, samt generel viden
indenfor forskning i loyalitet. Alle kildehenvisninger er velkomne, om
det er bøger, artikler eller hvad I nu måtte have på hjerte.

Med venlig hilsen

Lasse Jensen


 
 
Jacob Mortensen (23-04-2006)
Kommentar
Fra : Jacob Mortensen


Dato : 23-04-06 12:19

Prøv Bettermanagement. God side med mange relevante artikler og webcasts:

http://www.bettermanagement.com/search/SearchResults.aspx?Keywords=loyal

Mvh.

Jacob
"Lasse Jensen" <lasse.bo.jensen@gmail.com> wrote in message
news:1145733330.046325.257520@j33g2000cwa.googlegroups.com...
Goddag,

Jeg står for, at skulle skrive speciale sammen med en virksomhed der
har specialiseret sig i loyalitetsanalyser, og ville i den anledning
høre om jeres anbefalinger ifbm. den nyeste viden omkring
spørgeskemaopbyggelse, kvantitativ databehandling, samt generel viden
indenfor forskning i loyalitet. Alle kildehenvisninger er velkomne, om
det er bøger, artikler eller hvad I nu måtte have på hjerte.

Med venlig hilsen

Lasse Jensen



Merete (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Merete


Dato : 25-04-06 21:46



"Lasse Jensen" <lasse.bo.jensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Goddag,

Jeg står for, at skulle skrive speciale sammen med en virksomhed der
har specialiseret sig i loyalitetsanalyser, og ville i den anledning
høre om jeres anbefalinger ifbm. den nyeste viden omkring
spørgeskemaopbyggelse, kvantitativ databehandling, samt generel viden
indenfor forskning i loyalitet. Alle kildehenvisninger er velkomne, om
det er bøger, artikler eller hvad I nu måtte have på hjerte.

Med venlig hilsen

Lasse Jensen

Hej Lasse

Det eneste jeg kender til er en model der hedder ECSI (eller noget i den
retning) der viser hvad der skaber kundeloyalitet.
Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget?
Hvis du har brug for evt referencer må du skrive igen - har vist stadig
kildefortegnelse fra dengang jeg skrev opgave om det.

Mvh Merete



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste