cremixer
Fra : Mette Frederksen

Dato : 16-06-01 06:39

Hejsa!

Jeg har set på anne larsens hjemmeside at man kan få en cremixer.

En gang på tv-shop så jeg en lille smart maskine der kunne lave skummetmælk
om til en lækker (tror jeg) cremet konsistens. Så kunne man komme lidt cacao
eller andet i og man havde en lækker dessert.

Lige siden har jeg været på jagt efter sådan en... Men jeg falder akdrig
over den!

Jeg vil lige høre om cremixeren kan det? Ellers gider jeg ikke bruge penge
på den!

Jeg har lige lavet et lille pristjek på den også (hvis det kunne have
interesse)

Annelarsen.dk tager 129 kroner for den.

Potogpange.dk tager 119 kroner for den.

Trend-net.dk tager 129 kroner for den.

På forhånd tak
Mette

--
http://www.valo.dk

Fra : Sott

Dato : 16-06-01 12:02

Hej Mette :0)

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
cacao
> eller andet i og man havde en lækker dessert.

Til dette formål bruger jeg min foodprocessor. Men jeg må lige indskyde, at
det næsten er som at tage luft i munden - så jeg bruger det mest til at
piske skummetmælk til brug i risalamande og den slags.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : B O M

Dato : 16-06-01 16:14

Mette Frederksen <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en

> En gang på tv-shop så jeg en lille smart maskine der kunne lave
skummetmælk
> om til en lækker (tror jeg) cremet konsistens.

Ja de er goe på tv er de... en ting er tv-shops evne til at få alt til at se
genialt/lækkert ud på tv - en anden er virkelighedens verden - og i
virkelighedens verden ka man rigtignok lave tyktflydende skummetmælk lissom
på tv, men her har det bare tendens til at smage som.. ja.. tungen ud af
vinduet...

B O M

Fra : Babette

Dato : 16-06-01 22:55

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg har set på anne larsens hjemmeside at man kan få en cremixer.

Hej
Hvis du tilfældigvis skal til grækenland her til sommer eller evt
kender nogen ........... sælges de på divesre markeder for ingen ting.
Den fåes både som elektrisk og m. batteri.
Jeg har altid kun haft den elektriske, og det før Anne Larsen
"opfandt" den. Den kaldes rotonda dernede.
Ellers er OBH stavblenderen fortrinlig. Du skal bruge den flade kniv m.
boblehullerne. Ikke det der piskesjov som ellers skulle være til den
slags !
Den flade kniv kan gøre iskold skummetmælk til flødeskumskonsistens,
og det smager ikke af vand. Smums med kakaodrys på toppen.
Ja, det er ikke gas !
Babette

Fra : B O M

Dato : 17-06-01 17:53

Babette <chokobabe@bonbon.net> skrev i en

> Den flade kniv kan gøre iskold skummetmælk til flødeskumskonsistens,
> og det smager ikke af vand.

Nej det smager vel lidt meget i retning af det som det er,- skummetmælk...
og hvis du kommer noget ovenpå smager det som skummetmælk med det i,
ligemeget om det er kakao eller hvad man ka finde på.

Det bliver altså ikke til noget der ligner flødeskum i smagen hvis ikke du
har noget essens af en slags du ka hælde i.

B O M

Fra : Sott

Dato : 17-06-01 18:09

Hej :0)

"Babette" <chokobabe@bonbon.net> skrev i en meddelelse

> og det smager ikke af vand.

Jeg kom til at tænke på om denne kommentar er affødt af mit:

"Men jeg må lige indskyde, at
det næsten er som at tage luft i munden"

I så fald vil jeg lige indskyde, at det ikke var det jeg mente.
Jeg hentydede ikke til smag - men til konsistens.
_Følelsen_ er vildt meget luftig, hvilket jeg ikke helt var forberedt på :0)

Søs

Fra : Mette Frederksen

Dato : 18-06-01 10:21

Hejsa!!!

ja når man snakker om solen så skinner den!!!!

jeg har lige været i netto!!! det har en "kopi" af sådan en pisker og den
koster kun 59 kroner!!! uhmm... det smager godt med cacao i! *S*

Mvh Mette

ps.. hvis i skal have en skal i nok skylde jer! det er i mellem deres
mandagstilbud!!! *S*

--
http://www.valo.dk

Fra : Stroyer

Dato : 23-06-01 07:43

- jeg har selv købt den i Netto og den er bare super god *S*
Stine

Fra : Martin Rix

Dato : 24-06-01 14:46

> - jeg har selv købt den i Netto og den er bare super god *S*
> Stine
Hvis der er nogen som endnu ikke har fået købt en, kan de nu fåes til
19,95 hos Alstrøm (Valby/Høje Taastrup) - Dog ikke samme mærke.

Mvh:
- Martin