Store bryster = dårlige elsker
Fra : Henrik

Dato : 16-06-01 00:02

Hej vi er et par fyre der har diskuteret om kvinder med naturlige store
bryster er dårlige elsker, de ligger bare og afventer og vi kunne blive ved.
Vi er kommet til den konklusion af det er fordi vi mænd får hurtig stivprik
på ved synet af store bryster, så de er vænnet til at ikke at skulle
foretage sig noget for at varme os op. Nu vil vi høre om der er andre der
har været ude for det samme, jo flere vi bedømmer des bedre materiale. vi
var kun 5 .

Fra : John Sahl

Dato : 16-06-01 01:45

"Henrik" <c@ready.dk> wrote in message news:guwW6.1746$hi6.222214@news000.worldonline.dk...
> [...]
> har været ude for det samme, jo flere vi bedømmer des bedre materiale. vi

Det du mener er: Des større kvindernes bryster var, des dårligere elskere var i?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 16-06-01 01:52

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:O_xW6.3087$VQ4.358816@news010.worldonline.dk...
SNIP
> Det du mener er: Des større kvindernes bryster var, des dårligere
> elskere var i?

*GG* ja undskyld men det er lidt sjovt ikke.

De der store bryster forhindrer måske (nogle) mænd i at 'trække
tiden' ud?

Hilsen
Tomas O.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 16-06-01 08:49

Hejsa

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> SNIP
>
> *GG* ja undskyld men det er lidt sjovt ikke.

Smiler.......tjoooeeehhhh - måske. men nu syns jeg jo ikke specielt jeg har
vadet rundt i dårlige elskere, selv om jeg har en rimelig stor barm *G*

> De der store bryster forhindrer måske (nogle) mænd i at 'trække
> tiden' ud?

HMMmm, det er vel kun de første par gange..*GG* og så bliver de jo hurtigt
inspireret til en gang mere, og en gang mere......;)

> Hilsen
> Tomas O.

Kærlige hilsner J¤mfruen) 85 G

Fra : Tomas O.

Dato : 16-06-01 08:56

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9gf2ng$1i5$1@news.cybercity.dk...
Hejsa
SNIP
> Smiler.......tjoooeeehhhh - måske. men nu syns jeg jo ikke specielt
> jeg har vadet rundt i dårlige elskere, selv om jeg har en rimelig
> stor barm *G*

Nej det kan jeg heller ikke forstille mig har en reel indflydelse om
de er store eller små.

Det siger mere om mænd/fyre når de ligger et fysisk fortin som grund
for dårlig sex. Det har IMO intet med sagen at gøre.

Jah mon ikke?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Andreas træholt

Dato : 18-06-01 20:14

85G.er det størrelsen på din BH?? nøøøj..dem ville jeg gerne se.. det
største jeg har set er 90 e.

Til debatten, jeg har set store bryster, og haft sex med piger med både
store og små bryster!

Rent faktisk tænker jeg lidt over hvor lang tid jeg har sex osv. netop fordi
HUN skal have lidt mere end bare en lille smule ud af det!

Jeg synes ikke der er forskel i hurtigheden af orgasmens kommen.. til
gengæld synes ejg der er forskel hvis jeg ikke har haft sex i et stykke
tid!! Så kommer jeg hurtigere end hvis jeg får sex regelmæssigt!!

Andreas

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 19-06-01 07:11

Hej Andreas.

"Andreas træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> 85G.er det størrelsen på din BH?? nøøøj..dem ville jeg gerne se.. det
> største jeg har set er 90 e.

Griner højt, de er IKKE til fremvisning.

> [...]

> gengæld synes ejg der er forskel hvis jeg ikke har haft sex i et stykke
> tid!! Så kommer jeg hurtigere end hvis jeg får sex regelmæssigt!!

SMiler - lyder som noget jeg kan genkende:)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : JcLind

Dato : 20-06-01 20:09

"Andreas træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> 85G.er det størrelsen på din BH?? nøøøj..dem ville jeg gerne se.. det
> største jeg har set er 90 e.
snip

Kære ven, du tager så grueligt fejl. Du tror at "G"-et betyder at kvinden har
store bryster. Desværre, bogstavet betyder at brysterne er brede og tykke. Ikke
at de er store (udaf eller nedaf) som så mange tror. En g-skål er for kvinder
hvis bryster er så brede at de går fra ca. midten af brystkassen og næsten ud
til armhulen.

Nogen gange kan lærdom gøre ondt fordi ens barnetro pludseligt undermineres

VH jakob

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 21-06-01 06:57

Hejsa.

"JcLind" <jclind@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kvinder
> hvis bryster er så brede at de går fra ca. midten af brystkassen og næsten

Nu er jeg altså syerske( og designer), og Bogstavet efter målet angiver hvor
meget brystmålet er STØRRE end det mål der er taget rundt om brysterne. et
eks en
85A = måler kvinden 85 cm underbrysterne og ca 90 cm rundt om barmen.

Mine mål sådan bare til DIN oplysning er 85 cm under og 114 cm på ( UDEN
bh)...med bh der bare sidder så er mit brystmål 124.

Den med skålen er lidt kryptisk fordi de samme skålstørrelser ( på bøjlen)
bruges til flere forskellige Bh størrelser. Der laves ikke større bøjler end
E - så når man snakker om F -G -H størrelser så bruges stadigvæk DD eller E
bøjler men så tager man bare en bøjle til en bh med større omkreds - til
F.eks mine BHer bruges en Bøjle til en 95/100E

> Nogen gange kan lærdom gøre ondt fordi ens barnetro pludseligt
undermineres

ja og nogle gange kan folk tage så grueligt fejl ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : JcLind

Dato : 22-06-01 21:19

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

snip
> ja og nogle gange kan folk tage så grueligt fejl ;)

Hvorfor faen punker du så mig, der trods alt har forsøgt at sætte sig ind i
emnet og ikke dem der snakker om store bryster i flæng?

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 22-06-01 23:52

On Fri, 22 Jun 2001 22:18:32 +0200, "JcLind" <jclind@adr.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvorfor faen punker du så mig, der trods alt har forsøgt at sætte sig ind i
>emnet og ikke dem der snakker om store bryster i flæng?

jamen selv om du har PRØVET at sætte dig ind i emnet er det jo
ensbetydne med at frugten af dine anstrengelser aføder en reaktion der
udløser klapslaver danner foreninger for & et boom i salg af T shirt
med dit billed på !
MvH
Bo

Fra : JcLind

Dato : 23-06-01 15:31

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> skrev i
en meddelelse news:i9h7jtk1npqpmkbj1pn20etrua4kf4g391@4ax.com...

> jamen selv om du har PRØVET at sætte dig ind i emnet er det jo

....ikke(?)...

> ensbetydne med at frugten af dine anstrengelser aføder en reaktion der
> udløser klapslaver danner foreninger for & et boom i salg af T shirt
> med dit billed på !

Næ, det har jeg heller ikke påstået.

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 24-06-01 14:39

On Sat, 23 Jun 2001 16:30:44 +0200, "JcLind" <jclind@adr.dk> wrote:

>Næ, det har jeg heller ikke påstået.

nej men du virkede da svært bitter :)
MvH
Bo

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 23-06-01 15:14

> [...]

> Hvorfor faen punker du så mig, der trods alt har forsøgt at sætte sig ind
> emnet og ikke dem der snakker om store bryster i flæng?

Smiler.......hvis jeg punkede dig..ville du sidde skræmt henne i et
hjørne.....og lave sære ansigtstrækninger*GGG* jeg korreksede dig bare i din
vildfarelse:)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 21-06-01 09:55

In article <9gqtdu$eqf$2@news.inet.tele.dk>, "JcLind" <jclind@adr.dk>
wrote:

      Hej Jc
> [...]
> tror. En g-skål er for kvinder hvis bryster er så brede at de går fra
> ca. midten af brystkassen og næsten ud til armhulen.

   Jaeh, men som regel bliver der også lagt lidt til ud af I det hele
taget er det med BH'er noget kræmmerværk. Selv mig med mine ellers
gennemsnitlige bryster kan ikke finde en almindelig BH fx. i Bilka. De
findes ikke så store (!) Nej - jeg er henvist til "specialforretninger"
og kan så få den, den, den, den og den i min størrelse. Jeg føler
virkelig med dem der har meget større barm end jeg har - og med dem der
er meget brede i det. Det kan ikke bare give rygproblemer men det giver
også et fandens mas med at finde en BH der er værd at ha på og som
passer....

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Sott

Dato : 22-06-01 12:53

Hej JcLind :0)

> [...]

ud
> til armhulen.
>
> Nogen gange kan lærdom gøre ondt fordi ens barnetro pludseligt

Som J¤mfruen allerede har præciseret, så har du kun delvist ret.
Hele brystet bliver større, ikke kun udad eller nedad - du har ret i, at
meget store bryster også er bredere og tykkere, men de er bestemt også
større udad.

Ja, der skal to gode mandehænder til at omslutte et af mine bryster *GG*

Spørgsmål til J¤mfruen:
Jeg bruger 85 i omkreds, fordi jeg har fået det anbefalet, og de sidder også
dejligt til og støtter godt - men når jeg måler mig, så er jeg omkring 90-91
cm i omkreds under brysterne.
Jeg bruger en H-skål, og de sidder godt - men når jeg måler mit brystmål med
bh på, er jeg da "kun" 116-118 cm i omkreds.

Så er det jeg ikke forstår, hvis du er 85 cm under brystet og 124 cm med bh
på - hvorfor bruger jeg så H-skål, og du en G-skål?
Jeg ved da godt, at der er differencer ift. f.eks. mærket osv... men
alligevel - du må jo have meget større bryster end jeg!
Åh, forresten, eller kan det være fordi mine bryster er bredere (som
beskrevet af JcLind) end dine?
Det er skisme da totalt forvirrende, det er da godt at brysterne er
ligeglad - de er bare *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 22-06-01 13:32

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa

> Det er skisme da totalt forvirrende, det er da godt at brysterne er
> ligeglad - de er bare *GG*

Hvis brysterne er bare, hvad skal du så med en BH?

Fra : Sott

Dato : 22-06-01 13:34

Hej John :0)

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> "Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Hvis brysterne er bare, hvad skal du så med en BH?

*LOL*
jamen de er stadig bare - men på en IMO smukkere måde

(men brysterne - de er jo nok ligeglade, altså med bh'en... de kan nemlig
vældig godt lide at blive kælet for, og nulret og nippet osv. osv. - så er
de ikke ligeglade mere *GF*)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 22-06-01 15:10

> *LOL*
> jamen de er stadig bare - men på en IMO smukkere måde

bryster ER jo smukke...

> (men brysterne - de er jo nok ligeglade, altså med bh'en... de kan nemlig
> vældig godt lide at blive kælet for, og nulret og nippet osv. osv. - så er
> de ikke ligeglade mere *GF*)

Uh, godt det snart er weekend og jeg skal hjem til Sabina *SF*

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 22-06-01 23:54

On Fri, 22 Jun 2001 16:09:48 +0200, "John Sahl"
<webmaster@mandezonen.dk> wrote:

>"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>bryster ER jo smukke...

ja for hleved ... der ikke rat meget der pæner ....

Ja en gang i mellem smiler naturen sgu lyst til en .... ja for helved
osm DET da er godt :)
MvH
Bo

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-06-01 17:01

Hej Sott

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej JcLind :0)
>
> "JcLind" <jclind@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, der skal to gode mandehænder til at omslutte et af mine bryster *GG*

Griner..har heldigvis en "handymand" med stooore hænder*GF*
> [...]
også
> dejligt til og støtter godt - men når jeg måler mig, så er jeg omkring

Du vælger så at gå en størrelse ned i omkreds, sikkert fordi elastikken
ellers vil blive for slap for hurtigt, hvor jeg ikke bryder mig om det
sidder så stramt.

> Jeg bruger en H-skål, og de sidder godt - men når jeg måler mit brystmål
med
> bh på, er jeg da "kun" 116-118 cm i omkreds.

Det kan skyldes faconen på skålene, jeg foretrækker de BHér der laver en
flot kavalergang og nærmest "serverer brysterne på fad" *GGG* Mine bryster
sidder tæt sammen, og min brystkasse er meget smal, nærmest oval - det kan
være din er bredere, så har du et bredere stykke at have bryster på.

> Så er det jeg ikke forstår, hvis du er 85 cm under brystet og 124 cm med
bh
> på - hvorfor bruger jeg så H-skål, og du en G-skål?

Det kan skyldes at vi vælger her sin type bh. Og så at jeg ikke bryder mig
om de konede Bher, men vælger en "fiks lille ting" der normalt ikke fås op i
vores størrelser, så jeg "propper" dem ned i en der egentlig er for lille ;)
Hvilket jeg da også ofte er blevet gjort opmærksom på når jeg køber BH. Det
kunne jo være at du fik samme mål om du prøvede en af mine bher *GG* Med 3/4
skåle er der jo plads ovenud - så brystet for en flot kuppelfacon ;)

> Jeg ved da godt, at der er differencer ift. f.eks. mærket osv... men
> alligevel - du må jo have meget større bryster end jeg!

Det tror jeg nu ikke :)

> Åh, forresten, eller kan det være fordi mine bryster er bredere (som
> beskrevet af JcLind) end dine?
Vi kunne da mødes og måle efter *gg*

Jeg tror nu mere det er fordi der er forskel i faconen på Bhérne. Kender du
ikke det med at i et mærke tøj kan du bruge en størrelse og i et andet mærke
skal du længere op/ ned??
> Det er skisme da totalt forvirrende, det er da godt at brysterne er
> ligeglad - de er bare *GG*

Netop, og når jeg træner så propper jeg dem i en Sportsbh med DD skål ( den
største der fås) for så sidder de tæt til kroppen. At det ikke er et kønt
syn er en anden sag;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Sott

Dato : 22-06-01 18:31

Hej J¤mfruen :0)

> Griner..har heldigvis en "handymand" med stooore hænder*GF*

Jeg har altså også en mand med stoooore hænder, han er jo 192 cm høj, så
følger hænder og andet jo gerne med *GF*

> Du vælger så at gå en størrelse ned i omkreds, sikkert fordi elastikken
> ellers vil blive for slap for hurtigt, hvor jeg ikke bryder mig om det
> sidder så stramt.

Det var nu fordi hende der damen i Lingerikælderen fik mig til at prøve
det - og hvor er det lækkert ift. mine "gamle" bh'er *S*
Første gang jeg prøvede en af de her bh'er, jeg bruger nu - der var min
reaktion, at det var som at blive "holdt om", virkelig rart.

> [...]
> sidder tæt sammen, og min brystkasse er meget smal, nærmest oval - det kan
> være din er bredere, så har du et bredere stykke at have bryster på.

Dunno
Det er nok meget sandsynligt, jeg er ro også større i omkreds :0)

> [...]
3/4
> skåle er der jo plads ovenud - så brystet for en flot kuppelfacon ;)

Orv, altså...
Mine bh'er er skam ikke "konede" *GG*
De koster rask væk 500-600 kr. og jeg køber dem i Lingerikælderen i KBH.
Røde/grå/lilla/cremefarvede... Her inden for de seneste par år er det blevet
nemmere at få flotte bh'er. De er bare ret så dyre, hvilket begrænser
indkøbene en del :0)
Men indrømmet, jeg køber bh'er der virkelig "holder" på brysterne, pakker
dem ind - fordi det kan jeg bedst lide. Jeg er ikke vild med 3/4 skåle.

> Vi kunne da mødes og måle efter *gg*

Dss-fester er vel oplagte til bryst og *aheeem* måling *LOL*

> [...]
du
> ikke det med at i et mærke tøj kan du bruge en størrelse og i et andet

Joohh.... det er også rigtigt.

> Netop, og når jeg træner så propper jeg dem i en Sportsbh med DD skål (
den
> største der fås) for så sidder de tæt til kroppen. At det ikke er et kønt
> syn er en anden sag;)

Det er ved at være noget tid siden, at jeg sidst med succes fik mast mine
bryster ned i noget mindre end en G-skål. Og jeg føler mig altså ret så
diskrimineret, for det er vanvittigt med de priser der er på bh'er i denne
størrelse, for slet ikke at tale om, at de oftest ikke holder så længe som
jeg kunne forvente :-/
Dertil kommer at matchende trusser koster mellem 300 og 400 kr. Der står jeg
af, det er da tyveri *G*

Nu træner jeg ikke - men en sportsbh har jeg ikke set i min størrelse endnu

Så jeg forstår hvorfor du bliver nødt til at proppe dem i en størrelse DD
*G*

Jeg har en lillesøster i Australien, hendes problem er langt større end mit,
hun er en 75 G og det er næsten umuligt at opdrive - for ikke at tale om min
anden lillesøster, som kun er er en 65 i omkreds (til gengæld bruger hun kun
C) *tsk, tsk*
De bryster, de bryster....

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 22-06-01 20:27

> De bryster, de bryster....

Ja hvor de altså bare dejlige i alle størrelser
og fasonger *drømmme, drømmmme*GGG*

MVH
Henning

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-06-01 20:42

Hej Igen:)
> [...]

> Første gang jeg prøvede en af de her bh'er, jeg bruger nu - der var min
> reaktion, at det var som at blive "holdt om", virkelig rart.
Må indrømme at jeg absolut ikke føler det på den måde - så går jeg hellere i
fri dressur *G* Men kun til hjemmebrug ;)

> [...]
blevet
> nemmere at få flotte bh'er. De er bare ret så dyre, hvilket begrænser

Så må du til at sy det lækre selv. I Ålborg er der en utrolig dygtig
designer der afholder kurser i syning af Bh m.m. og så får du dit helt
personlige mønster på Bh med hjem. Der er tilmed en lille butik der har
specialiseret sig i at levere pakker med alt til den slags syninger - til
særdeles favorable priser, mener jeg købte for ca 100 kr og så var der både
til Bh, trusse og hofteting ;)

> Men indrømmet, jeg køber bh'er der virkelig "holder" på brysterne, pakker
> dem ind - fordi det kan jeg bedst lide. Jeg er ikke vild med 3/4 skåle.

Smiler...altså "konede" ;)

> Dss-fester er vel oplagte til bryst og *aheeem* måling *LOL*

Tjah...bortset fra at jeg ikke har lyst til at deltage alene, og min kære
gemal gider ikke. Vi er ikke partyfolk:)

> du
> mærke
>
> Joohh.... det er også rigtigt.

Lidt ligesom med bukser - nogle sidder perfekt, andre ad H til :)

> [...]
> størrelse, for slet ikke at tale om, at de oftest ikke holder så længe som

ja, Livet er uretfærdigt - heldigvis har jeg en mand der hellere end gerne
vil punge ud til de smarte ting der indenunder *GG*

> Dertil kommer at matchende trusser koster mellem 300 og 400 kr. Der står
jeg
> af, det er da tyveri *G*

Smiler......dem køber jeg sjældent - da jeg helst går uden ;)

> Nu træner jeg ikke - men en sportsbh har jeg ikke set i min størrelse
endnu

> Så jeg forstår hvorfor du bliver nødt til at proppe dem i en størrelse DD
> *G*

jeps.....ulideligt!

> [...]
min
> anden lillesøster, som kun er er en 65 i omkreds (til gengæld bruger hun

Ja.... til så meget besvær.....gggg..for os kvinder *GG*

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Sott

Dato : 24-06-01 11:27

Hej J¤mfruen :0)

> Må indrømme at jeg absolut ikke føler det på den måde - så går jeg hellere
> fri dressur *G* Men kun til hjemmebrug ;)

Jeg går nu også ude *G*
Altså herhjemme!

> [...]
> specialiseret sig i at levere pakker med alt til den slags syninger - til
> særdeles favorable priser, mener jeg købte for ca 100 kr og så var der

Lyder sikkert helt fint for en masse andre end mig *G*
Jeg kan slet ikke sy - jeg fik endda forbud mod at bruge symaskinerne i
folkeskolen, fordi jeg kom til at ødelægge to. Så det der famøse
symaskine-kort man kunne få - det fik jeg ikke *LOL*

Jeg har siden forsøgt mig med et sykursus - men mine hænder må være skruet
forkert på. Jeg kan heller ikke hverken strikke eller hækle

> Smiler...altså "konede" ;)

Ihh... altså... øv - det vil jeg ikke "høre". Jeg føler mig helt gammel nu
*G*

> Tjah...bortset fra at jeg ikke har lyst til at deltage alene, og min kære
> gemal gider ikke. Vi er ikke partyfolk:)

Øv!

> ja, Livet er uretfærdigt - heldigvis har jeg en mand der hellere end gerne
> vil punge ud til de smarte ting der indenunder *GG*

Ja, det er ikke viljen der mangler - det er mere financerne

> Smiler......dem køber jeg sjældent - da jeg helst går uden ;)

Yderst praktisk, set i det lys.

> Ja.... til så meget besvær.....gggg..for os kvinder *GG*

Og glæde.. for mændene (og os) *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 24-06-01 16:21

> Hej J¤mfruen :0)
>
> "J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går nu også ude *G*
> Altså herhjemme!

Griner...det gør jeg da også, ja kan endda finde på at smutte ind og handle
lidt. mente bare at når jeg er klædt på eller på job så har jeg altid BH på
:)

> [...]
>
> Jeg har siden forsøgt mig med et sykursus - men mine hænder må være skruet
> forkert på. Jeg kan heller ikke hverken strikke eller hækle

Griner, så afgjort billigst at du køber dem ;) Eiii tror da dine hænder
sidder som de skal - har oplevet flere piger der bare ikke kan med en
symaskine, og mænd der kan:)

> Ihh... altså... øv - det vil jeg ikke "høre". Jeg føler mig helt gammel nu
> *G*

Smiler.....Gammel er en sindstilstand;)

> Øv!

Livet er jo ikke slut endnu - der kan ske så meget....... Vi er bare mere
til at mødes under mere stille og private former, og så ikke alt det
natteroderi. Samtidig med at vi ikke trives i rum med rygere - hvilket ofte
sætter en naturlig begrænsning.

> Yderst praktisk, set i det lys.

Griner, jeps kan varmt anbefales. ( men kun til skørter)

> Og glæde.. for mændene (og os) *G*

Enig!

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Hanne L

Dato : 25-06-01 22:05

J¤mfruen skrev i en meddelelse news:9h506i$j2m$1@news.cybercity.dk...

Kære Søs og J¤mfruen

> Griner...det gør jeg da også, ja kan endda finde på at smutte ind og handle
> lidt. mente bare at når jeg er klædt på eller på job så har jeg altid BH på
> :)

Jeg hader BH´er, men bliver jo 50 år lige om snart.
Og når jeg kigger på andre kvinder på den alder,
som går i byen uden BH under tøjet, synes jeg ikke
altid, det ser lige kønt ud. Derfor vælger jeg oftest at
gå med BH udendørs, i hvert fald om sommeren, hvor
man kun har en enkelt bluse på.
Og det irriterer mig et eller andet sted, fordi jeg synes,
jeg på den måde ligger under for nogle normer/opfattelser,
eller hvad man nu skal kalde det, som jeg egentlig ikke
gider.
Kæresten siger, jeg sagtens kan gå uden BH, meeeen......

Derimod kunne jeg ikke drømme om at have en på, når
jeg er hjemme, og lige nu går jeg med nøgen overkrop,
kun iført sarong, fordi ungerne er på sommerferie. Jubiiiiii!
Og jeg bruger sjældent trusser. Aldrig hjemme, og kun,
når jeg går ud, hvis det er for koldt til andet.
Men hvorfor synes du kun, det går til skørter, J¤mfruen?
Jeg har da ofte bar numse under mine gamacher. Det er
en dejlig og fræk fornemmelse, når man, og kæresten,
ved det ude blandt andre mennesker, som bare ikke kan
se det.

> Smiler.....Gammel er en sindstilstand;)

Enig - enig!

Kærlige hilsner
Hanne L, som stadig ikke forstår, hvorfor alle trådene ikke
kommer på TDC´s dss-side????????

Fra : Sott

Dato : 25-06-01 22:28

Hej Hanne :0)

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg hader BH´er, men bliver jo 50 år lige om snart.

Jeg kan nu godt lide dem - kan godt lide at have "hold" på brysterne, og
synes de ser flotte ud.

> [...]
> altid, det ser lige kønt ud. Derfor vælger jeg oftest at
> gå med BH udendørs, i hvert fald om sommeren, hvor

Jeg har nu også set piger/kvinder på 20-30 år, med bryster som ikke tager
sig alt for smukt ud, uden bh. Og jeg synes bestemt også selv, at mine
attributter bliver flottere med bh på.

> [...]
> gider.
> Kæresten siger, jeg sagtens kan gå uden BH, meeeen......

For mit vedkommende er det også et spørgsmål om min egen smag - jeg synes
det er pænere med bh.
Derudover er det mere behageligt med bh, for mig. Når jeg ingen bh har på,
og min kæreste f.eks. løfter et bryst og kommer til at slippe "for hurtigt",
så får tyngden i brystet det til at smerte ret så voldsomt i min brystvorte
(skulle den famøse vorte, have trukket sig lystigt sammen i frydefuld
forventning om kærlig behandling *GG*).

> [...]
> Og jeg bruger sjældent trusser. Aldrig hjemme, og kun,
> når jeg går ud, hvis det er for koldt til andet.

Er du vanvittig - det ville aldrig gå herhjemme. Med mine tre unger, og
deres rend af mindst 5 forskellige venner på en dag, og dertil kommer den
kære familie, som render ind og ud af dørene - bl.a. for at (mis)bruge
vaskemaskinen - Ja, jeg ved egentlig ikke hvorfor vi har en hoveddør, den er
alligevel aldrig lukket - min søde kæreste har måttet lære, at sove i træk
og larm og under opsyn af hele lokalområdets beboere *GG*

Jeg kan slet ikke se mig selv, i bare bryster - foran diverse (muslimske og
ikke-muslimske) børn og deres forældre *LOL*
Mine bryster ville også ende med at komme i klemme i dørene, ovndøren,
toiletsædet *hehe*, mellem tastaturet og bordet... jeg kan slet ikke
overskue den risiko, der ville være forbundet herved - og som ikke vil være
dækket af arbejdsskade-erstatning, fordi enhver skade ville kunne henføres
til manglende sikkerhedsudstyr

> Kærlige hilsner
> Hanne L, som stadig ikke forstår, hvorfor alle trådene ikke
> kommer på TDC´s dss-side????????

Jeg har jo TDC som udbyder - vil det sige, at der er noget der går min næse
forbi *rædselsskrig lyder*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Hanne L

Dato : 25-06-01 23:09

Sott skrev i en meddelelse news:9h8ae3$3m8$1@news.inet.tele.dk...

Kæreste Søs *SSS*

> Jeg kan nu godt lide dem - kan godt lide at have "hold" på brysterne, og
> synes de ser flotte ud.

Jeg vil lige moderere mig så meget som til at sige, at
jeg elsker at have en på, når jeg leger med S/M,
hvadenten jeg er m´er eller S´er den dag *GGG*. Der
er det fedt at klæde sig ud med BH-korset-selvsiddende
strømper-blonder-højhælede sko, og hvad jeg ellers kan
finde på/bliver beordret til.

> Jeg har nu også set piger/kvinder på 20-30 år, med bryster som ikke tager
> sig alt for smukt ud, uden bh. Og jeg synes bestemt også selv, at mine
> attributter bliver flottere med bh på.

De sidder sgu pænere i dressur *GGG*, men ikke mere
naturligt.

> [...]
> så får tyngden i brystet det til at smerte ret så voldsomt i min brystvorte
> (skulle den famøse vorte, have trukket sig lystigt sammen i frydefuld

UPS! ja, det er jo ikke meningen. Men du har den vel ikke på,
når I elsker? *SSS* (retorisk spørgsmål)

> [...]

> Jeg kan slet ikke se mig selv, i bare bryster - foran diverse (muslimske og
> ikke-muslimske) børn og deres forældre *LOL*

Nej, nej, nej, det kunne jeg heller ikke finde på *SSS*.
Jeg gør det kun nu, fordi ungerne er på sommerferie.
Men jeg går altid, sommer som vinter, iført sarong uden
trusser, uanset hvem, der befinder sig i huset. Og jeg er
meget påpasselig med, om den skulle glide til side, når
mine unger og andre er her. De skal ikke udsættes for
synet af mit underliv. Både for deres og min egen skyld.
Bare tanken!

> [...]
> dækket af arbejdsskade-erstatning, fordi enhver skade ville kunne henføres

*GGGGGGG* Åh ja, men det kommer både an på
størrelsen af brysterne, og hvad man foretager sig.
Jeg tør f.eks. ikke stå ved komfuret og stege med bare
bryster.

> Jeg har jo TDC som udbyder - vil det sige, at der er noget der går min næse
> forbi *rædselsskrig lyder*

Du har jo svaret i den tråd, der hedder "aldersforskel", og
den kan jeg ikke se på TDC, kun på sunsite, men det kan
du åbenbart.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Sott

Dato : 25-06-01 23:17

Hej, sødeste Hanne :0)

> [...]
> er det fedt at klæde sig ud med BH-korset-selvsiddende
> strømper-blonder-højhælede sko, og hvad jeg ellers kan

Uha - ja...

> De sidder sgu pænere i dressur *GGG*, men ikke mere
> naturligt.

Du har ret!

> UPS! ja, det er jo ikke meningen. Men du har den vel ikke på,
> når I elsker? *SSS* (retorisk spørgsmål)

Her svarer jeg så _ikke_, at selvfølgelig har jeg den ikke på under elskov.
Er du vimmer, det ville være forfærdeligt *GG*

> Nej, nej, nej, det kunne jeg heller ikke finde på *SSS*.

Er du nu også helt sikker på det? *hehe*

> [...]
> mine unger og andre er her. De skal ikke udsættes for
> synet af mit underliv. Både for deres og min egen skyld.

Ja, jeg bliver også helt bange, når jeg står midt i gangen (der er skabet)
og febrilsk lige skal finde trusser osv. frem, og frygter at døren springer
op og overboen og sønnen står og glor *uha, uha*

> *GGGGGGG* Åh ja, men det kommer både an på
> størrelsen af brysterne, og hvad man foretager sig.
> Jeg tør f.eks. ikke stå ved komfuret og stege med bare
> bryster.

Næh - og jeg har fundet ud af, at sådan en 7-årig albue om morgenen i sengen
under morgenleg er ret så smertefuld i kombination med et bart bryst - hvad
gør man så? *G*

> Du har jo svaret i den tråd, der hedder "aldersforskel", og
> den kan jeg ikke se på TDC, kun på sunsite, men det kan
> du åbenbart.

Kan det være fordi jeg bruger:
test.news.tele.dk
det var vist et råd fra Peder (lyder sandsynligt ikke *G*) eller var det
Tomas O. eller dem begge... damn, jeg får måske klø for at være så glemsom

Knuser
Søs

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 26-06-01 17:15

Kære Hanne L
> [...]

> gider.
> Kæresten siger, jeg sagtens kan gå uden BH, meeeen......

Jeg synes det er vigtigst at du med dig selv gør op med hvilke signaler du
vil sende til omverdenen - og bærer BH eller ej efter dette.

> [...]
> en dejlig og fræk fornemmelse, når man, og kæresten,
> ved det ude blandt andre mennesker, som bare ikke kan

SMiler, nu går jeg kun i gamasher når jeg træner og jeg synes det er lidt
vulgært når hårene stritter ud - mine er temmelig sorte og stride og nej de
skal absolut ikke barberes af :)

Jeg har EN gang oplevet hvordan hårene kan sidde fast i en lynlås, og det er
nok til at jeg aldrig ønsker at opleve det igen - derfor altid trusser på
til lange bukser :)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : FreYa

Dato : 16-06-01 08:32

Sat, 16 Jun 2001 02:45:06 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "John
Sahl" <johnsahl@worldonline.dk>:

>Det du mener er: Des større kvindernes bryster var, des dårligere elskere var i?

Hæ hæ. Ja, jeg har godt nok aldrig hørt om fænomenet før, men hvis
hele 5 fyre har oplevet at de blev dårlige elskere af at dyrke sex med
storbarmede kvinder, så må der jo være noget om det...

Årsagerne kan jeg kun gisne om, men et ord som "præstationsangst"
comes to mind *G*.
--
Freya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-06-01 09:00

"Henrik" <c@ready.dk> wrote in message
> Hej vi er et par fyre der har diskuteret om kvinder med naturlige store
> bryster er dårlige elsker, de ligger bare og afventer og vi kunne blive
ved.

by all means.... fortæl da endelig mere....

> Vi er kommet til den konklusion af det er fordi vi mænd får hurtig
stivprik
> på ved synet af store bryster, så de er vænnet til at ikke at skulle
> foretage sig noget for at varme os op.

hvis skyld er det lige det er?? vi kan da ikke kontrollere hvornår jeres
pikke bliver stive.... og hvor stort er jeres research grundlag??
desuden er det da ikke alle mænd der tænder på store bryster....

Nu vil vi høre om der er andre der
> har været ude for det samme, jo flere vi bedømmer des bedre materiale. vi
> var kun 5 .

jeg tror i er kommet til den "forkerte" gruppe..... her er adskillige
storbarmede kvinder og jeg tvivler på at nogen af dem _kunne_ få et stembel
som en dårlig elsker.... og jeg tvivler også på at nogen af dem på nogen
måde bare "afventer" manden..... nej du.... _kvinder_( med store bryster)
tager skam ofte initiativet.....

jeg kunne godt lige johns udlæg.... at i bliver dårlige elskere af det....
tankevækkende egentlig... for jeg har været ude for både virkelig gode
elskere og virkelig dårlige..... og tro det eller lad være... en af de
allerdårligste havde intet til overs for mine bryster....

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 12:37

"Sabina Hertzum" skrev

Hej Gamle Tøs

> vi kan da ikke kontrollere hvornår jeres pikke bliver stive....

Hmm, nå. Det er jeg ikke helt enig i.

Måske bemærkede du hvor hurtig jeg var til at komme ind af døren,
da jeg besøgte jer i forbindelse med Johns fødselsdag?

Da du åbnede døren iklædt din kimono, fornemmede jeg hurtigt at
det var med at komme ind i stuen, ellers ville jeg "slå telt op"
og spærre så døren ikke kunne lukkes.

Hold op hvor så du lækker ud, lige til at flå tøjet af.

> og hvor stort er jeres research grundlag??

5. Jeg gætter på, at det er 5 fyre, som diskuterer en af fyrenes
erfaring, så egentlig er erfaringsgrundlaget 1 kvinde med store
bryster.

> desuden er det da ikke alle mænd der tænder på store bryster....

Fred være med dem.

> her er adskillige storbarmede kvinder og jeg tvivler på at nogen
> af dem _kunne_ få et stembel som en dårlig elsker....

Årh, i kan vel også have en dårlig dag?

> og jeg tvivler også på at nogen af dem på nogen måde bare "af-
> venter" manden.....

Hmm, der er da ellers flere, som har skrevet lidt om dominans og
rollespil og sådan, hvor de gerne ville have manden i den aktive/
dominerende rolle.

> nej du.... _kvinder_( med store bryster) tager skam ofte ini-
> tiativet.....

Ja og vi elsker det.

> jeg kunne godt lige johns udlæg.... at i bliver dårlige elskere
> af det.... tankevækkende egentlig...

Jeg kan godt lide FreYas indlæg om eventuel angst for at præstere.

Med venlig hilsen

Peder, som naturligvis kommer til næste dss-fest, med mindre him-
len falder ned eller der ikke er mulighed for at se LeTour:

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-06-01 18:11

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> "Sabina Hertzum" skrev
>
> Hej Gamle Tøs

uh-.. hej.... og her gik jeg og troede jeg så yngere og yngere ud

> Hmm, nå. Det er jeg ikke helt enig i.

ikke?? det er da ikke os der har kontrol over jeres kroppe?? vi kan vel kun
påvirke til en vis grænse...

> Måske bemærkede du hvor hurtig jeg var til at komme ind af døren,
> da jeg besøgte jer i forbindelse med Johns fødselsdag?

øøhh jo... jeg troede det var fordi du var lidt træt.... klokken var jo
temmelig mange inden du ankom ( som forudset....)

> [...]
> og spærre så døren ikke kunne lukkes.
>
> Hold op hvor så du lækker ud, lige til at flå tøjet af.

det var faktisk ikke min mening... men tak for komplimentet..... jeg var jo,
som du ved, på vej i seng og blev hele tiden fristet af den åndsvage film i
andre så.....
det var da ikke med min gode vilje jeg kravlede under dynerne men sådan er
det jo når man skal jobbe:o/
jeg havde faktisk været inde og vende et par gange da du ankom*G* derfor
kimonoen

> 5. Jeg gætter på, at det er 5 fyre, som diskuterer en af fyrenes
> erfaring, så egentlig er erfaringsgrundlaget 1 kvinde med store
> bryster.

godt bud

> Fred være med dem.

heheee..... ja jeg ved jo hvad du mener om min bagdel nu

> Årh, i kan vel også have en dårlig dag?

ja da... men én dårlig dag berettiger vel ikke et konstant stembel som
"dårlig elsker" eler hvad??? så skal mænd jo også have et sådant stembel
hvis de en aften er for trætte og ikke kan holde en rejsning....

> Hmm, der er da ellers flere, som har skrevet lidt om dominans og
> rollespil og sådan, hvor de gerne ville have manden i den aktive/
> dominerende rolle.

og det kategoriserer du som at afvente???
i dont!! man kan godt være aktiv og en god elsker selvom man er sub....

> Ja og vi elsker det.

thats more like it

> Jeg kan godt lide FreYas indlæg om eventuel angst for at præstere.

du har ret*G* den kunne også sagtens bruges

Fra : Bente B. Riis (fka: ~

Dato : 17-06-01 09:33

Sabina Hertzum wrote:

> ja da... men én dårlig dag berettiger vel ikke et konstant stembel som
> "dårlig elsker" eler hvad??? så skal mænd jo også have et sådant stembel
> hvis de en aften er for trætte og ikke kan holde en rejsning....

Nej den køber jeg heller ikke - jeg tror mere påat man er en god eller
dårlig elsker i kombination med andre mennesker...
- Jeg har selv haft sex med et par mænd hvor jeg senere har tænkt "hold
kæft hvor var jeg uinspireret". Og jeg har bestemt oplevet det modsatte.
Nogen kombinationer får gnister til at springe - andre gør ikke lige
meget hvor meget man prøver eller ønsker det.

Knus
Bente
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-06-01 10:45

"Bente B. Riis (fka: Petersen)" <bentep@groenjord.dk> wrote in message
> [...]
> Nogen kombinationer får gnister til at springe - andre gør ikke lige
> meget hvor meget man prøver eller ønsker det.

du har ret
jeg ved at nogle forskellige kombinationer af mennesker klikker bedre end
andre..... jeg har da også oplevet at være sammen med fyre hvor jeg har
tænkt "gud fri mig vel".... men om det var mig eller ham der var kedelig
skal jeg ikke kunne sige....
men så har jeg også været heldig og have de længere forhold med fyre jeg har
klikket godt med

Fra : ttheill

Dato : 17-06-01 02:47

> [...]
> måde bare "afventer" manden..... nej du.... _kvinder_( med store bryster)

Hej alle sammen...
Nu er det vist på tide at jeg kommer ud af busken for jeg har været
skabslæser af dss i en periode nu og synes det er et interessant sted. Jeg
er 27 år og er kæreste med Mai-Britt som er en af de rutinerede herinde på
dss.

Hej Sabina *S*

Jeg vil bare give Sabina ret i at det med at man er en dårlig elsker fordi
man er storbarmet ikke har noget på sig... - min dejlige kæreste, mai-britt,
har en pæn stor barm og hun er fantastisk i sengen og ikke bange for at tage
noget initiativ og det synes jeg bare er fedt.

Knuzz, Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 18-06-01 10:01

"ttheill" <ttheill@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen...

Hej Thomas og velkommen til

> [...]
> er 27 år og er kæreste med Mai-Britt som er en af de rutinerede herinde på

Det ved vi jo godt Jeg håber du bliver her længe og vi ser mere til dig!

Fra : Mai-Britt

Dato : 26-06-01 18:18

> [...]
> er 27 år og er kæreste med Mai-Britt som er en af de rutinerede herinde på

Hej min mus...
Nu har jeg jo haft lidt travlt på det sidste, så jeg havde ikke lige fået
med at du var sprunget ud... Det er faktisk for dårligt af mig.. Men du har
jo heller ikke sagt noget ... (skam dig)

> [...]
tage
> noget initiativ og det synes jeg bare er fedt.

Jamen jeg takker da for de pæne roser.... (hvad fedter du for søde?? *smf*)
Det er da altid rart med så god kritik...
Og meget apropos god kritik har jeg lige bestået min 1. praktik med
bravour!!
Nej, nu er det ikke fordi jeg selv synes jeg har nogen særlig stor barm..
det er kun en 90D, men nu er jeg jo også kraftig (nogen siger overvægtig) i
forvejen, så de syner sgu ikke af meget.. Eller også er det bare mig selv
der har voldsomt store hænder, for jeg kan da sagtens ha' sådan en i
hånden.. Det er sådan lidt en slags mindreværdskompleks tror jeg?? Jeg synes
ikke selv de er særlig store.. Og efter jeg er begyndt at tabe mig er de
begyndt at krympe, til min store rædsel og gru... Men det er vel lidt et
spørgsmål om at prioritere?? Vil man have store bryster eller være
slankere??
Men hvis jeg skal holde mig lidt til tråden, så synes jeg da ikke at jeg har
fået dårligere sex bare fordi de i nogens øjne er store.. Jeg vil da modsat
sige at jeg både tit og ofte har hørt hvad Thomas også siger - at jeg er god
i sengen... Så jeg vil sige at den der teori ikke helt holder.. Men det er
så også bare min mening...
Nu vil jeg ha' min mad...

Over and out fra Koldings midtby-slum..

MaiBritt

Fra : ttheill

Dato : 26-06-01 18:34

> Hej min mus...

Hej skatter *sms*

> [...]
har
> jo heller ikke sagt noget ... (skam dig)

I første omgang ville jeg se om du opdagede det selv, men da du jo har haft
lidt meget om ørene, så kom jeg faktisk fra det igen, så derfor har jeg ikke
lige sagt noget.... - jeg havde simpelthen glemt det i den stegende
hede...*GG*

> Og meget apropos god kritik har jeg lige bestået min 1. praktik med
> bravour!!

ENDNU EN GANG TILLYKKE....!!!!
SKAL VI IKKE GI' HENDE EN HÅND.....?
(Altså, ikke bogstavelig talt *smiler*)

> Nej, nu er det ikke fordi jeg selv synes jeg har nogen særlig stor barm..
> det er kun en 90D, men nu er jeg jo også kraftig (nogen siger overvægtig)
> forvejen, så de syner sgu ikke af meget..

KUN en 90D....??
Der findes da mange kvinder med A og B skåle... - efter min mening så er en
C skål eller højere i kategorien "en god barm" *SF*

> der har voldsomt store hænder, for jeg kan da sagtens ha' sådan en i
> hånden..
Er det ikke også det der er meningen...?
At man skal kunne ha' dem i hånden *SF*

Knus og kram, Thomas

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 12:17

"Henrik" skrev

Hej Henrik

> vi er et par fyre der har diskuteret om kvinder med naturlige
> store bryster er dårlige elsker, de ligger bare og afventer og
> vi kunne blive ved.

Det er ikke min erfaring, at størrelsen af kvindernes bryster,
siger noget entydigt om deres præstationer eller mangel på samme
i sengen.

Jeg har været ude for kvinder med små/ store bryster, som ikke var
ret aktiv i sengen. Til gengæld har jeg også været udsat for det
omvendte.

> Vi er kommet til den konklusion af det er fordi vi mænd får
> hurtig stivprik på ved synet af store bryster, så de er vænnet
> til at ikke at skulle foretage sig noget for at varme os op.

I drager en forhastet konklusion.

Der kan være mange grunde til at de kvinder i har været sammen
med, ikke har været ret aktive i sengen. F.eks. hvis du viser tegn
til at tage initiativet med det samme, kan det jo ske at hun læner
sig tilbage og nyder det. Der er jo ikke nogen grund, at hun skal
afvise dig og overtage initiativet.

Den eneste måde du/ i kan finde ud af det, er ved at spørge dem
efter grunden.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah

Dato : 21-06-01 03:23

> [...]
> bryster er dårlige elsker,

>jo flere vi bedømmer des bedre materiale. vi

jeg tror ikke så meget det er kvinder med store bryster som jer - alt taget
i betragtning lyder i til at være 5 friske unge homuseksuelle herre - der
går erkendelsen kringlede vej og for en kort bemærkning er faldet i en
eksperimental undskyldning/ afvigelse- hvorom alting er så må det være sådan
at den der spørger og svare siger mindst lige så meget om sig selv og lidt
til- som det han/hun taler om.
regards
Chokmah