wild things ( halv spoiler )
Fra : Anders Houmark

Dato : 15-06-01 23:34

Hejsa

Ville bare lige fortælle om en god film oplevelse jeg lige har haft.. Filmen
hed Wild Things, og det er egentlig vilde ting der sker i den..
Den må næsten betegnes som et drama / action..

Men den ting med den, er at den er så overraskende.. det er det fede ved den
:)... og så endelig en film med en udemærket historie!

Så jeg kan kun sige til jer at den er værd at se.. efter min mening hehe

--
Anders Houmark

Fra : Hurricane

Dato : 15-06-01 23:52

> [...]
> :)... og så endelig en film med en udemærket historie!
>
> Så jeg kan kun sige til jer at den er værd at se.. efter min mening hehe

Ja, det er en temmelig god film... hvis man da kan lide overraskelser, og at
der ikke er nogen good guys!

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Every man dies, not every man really lives...

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 16-06-01 10:36

"Anders Houmark" <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> skrev:

> Så jeg kan kun sige til jer at den er
> værd at se.. efter min mening hehe

Det vil jeg også skrive under på, det er en af de film der får lov at
blive i samlingen... en meget overraskende film!

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-06-01 10:37

"®.A.Nielsen." <spectrus@get2net.dk> wrote in message
> en meget overraskende film!

Wild Things
Directed by John McNaughton
1998
Ultra-Condensed by Samuel Stoddard

----

(There is a PLOT TWIST. Then there is a PLOT TWIST. Then there is a PLOT
TWIST. Then there is a PLOT TWIST. Then there is a PLOT TWIST. Then there is
a PLOT TWIST. Then there is a PLOT TWIST.)

THE END

...ifølge http://www.rinkworks.com/movieaminute/m/wildthings.shtml

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-06-01 11:05

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> skrev:
> ..ifølge http://www.rinkworks.com/movieaminute/m/wildthings.shtml

Uden sammenligning deres sjoveste filmreferat gennem tiderne! :)

Jeg synes personligt, at filmen bliver hamrende utroværdig, efterhånden som
twistene står i kø for at komme ind. Man bliver som seer trukket ud af
filmens univers og kan passivt stå og tænke over, hvad de mon finder på som
næste twist. Det er for meget af det gode... Men meget underholdende, da!

Mvh.
Peter

--
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse
"The simulacrum is never what hides the truth -

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-06-01 16:49

Anders Houmark <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:56wW6.3065$VQ4.345236@news010.worldonline.dk...

> Så jeg kan kun sige til jer at den er værd at se.. efter min mening hehe

....som ikke er spor farvet af, at Denise Richards smider toppen i filmen?

Bortset fra det glimrende, lille indslag, så erindrer jeg kun Wild Things
som middelmådig. Det er dårligt håndværk, når man ligefrem skal tage
rulleteksterne i brug for at forklare publikum, hvad de lige har set.

MVh
Jens

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 16-06-01 17:44

"Jens Thomsen" <v1707@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> ...som ikke er spor farvet af, at Denise Richards smider toppen i filmen?

Man ser hende vist ikke frontalt :-/

> Bortset fra det glimrende, lille indslag, så erindrer jeg kun Wild Things
> som middelmådig. Det er dårligt håndværk, når man ligefrem skal tage
> rulleteksterne i brug for at forklare publikum, hvad de lige har set.

Tror nærmere det er en Dark City-like udpensling krævet af
produktionsfirmaet for at alle teenagere skulle fatte hvad der var sket.

--
Anders Vind Ebbesen
Web Developer

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-06-01 18:17

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
> Man ser hende vist ikke frontalt :-/

Ork-jo, man gør!

> Tror nærmere det er en Dark City-like udpensling krævet af
> produktionsfirmaet for at alle teenagere skulle fatte hvad der var sket.

Jeg kan ikke huske rulleteksterne... Forklarer de virkelig slutningen eller
hvad? Det er for plat...

Mvh.
Peter

Fra : Peter Westh

Dato : 16-06-01 18:35

Fra : Peter Westh

Dato : 16-06-01 18:40

> Jeg kan ikke huske rulleteksterne... Forklarer de virkelig slutningen
eller
> hvad? Det er for plat...

Hov- forkert knap :-Ø

Nej, man ser under rulleteksterne en masse af de ting, som man ikke så
medens handlingen stod på - det skæres ud i pap hvem der løj hvornår osv.
Lidt ligesom i komedier, hvor de viser fraklip, hvor skuespillerne får
grineflip, under rulleteksterne.

Jeg kan heller ikke huske Denise Richard frontalt andet end i badedragt -
der må være flere versioner.

MVH

Peter

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-06-01 19:21

"Peter Westh" <pwesth@hum.ku.dk> skrev:
> Jeg kan heller ikke huske Denise Richard frontalt andet end i badedragt -
> der må være flere versioner.

Du må have sovet under filmen! :)

Har du glemt trekantssekvensen, hvor Matt Dillon hælder champagne ud over
hendes forparti?!

Mvh.
Peter

Fra : Hurricane

Dato : 16-06-01 19:36

> Du må have sovet under filmen! :)
>
> Har du glemt trekantssekvensen, hvor Matt Dillon hælder champagne ud over
> hendes forparti?!

Hvordan i alverden kan man overse den scene????

Fra : Peter Westh

Dato : 16-06-01 20:13

"Hurricane" <Hurricane@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan i alverden kan man overse den scene????

Nååh ja, det er også rigtigt. Det må være fordi jeg ikke synes at hendes
forparti er noget særligt. Hun har et kønt ansigt, men de der hoppebolde hun
har fået lavet siger mig ikke noget.

Iøvrigt synes jeg også at filmen var middelmådig. Man kunne ikke forudse det
hele, men man vidste hele tiden at der ville ske noget - tadaa -
uforudsigeligt.

Fra : Daniel Overby Hansen

Dato : 17-06-01 16:09

> Nååh ja, det er også rigtigt. Det må være fordi jeg ikke synes at hendes
> forparti er noget særligt. Hun har et kønt ansigt, men de der hoppebolde
hun
> har fået lavet siger mig ikke noget.

???????????????????????????

Underligt

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 16-06-01 18:52

> [...]
>
> Ork-jo, man gør!

> Jeg kan ikke huske rulleteksterne... Forklarer de virkelig slutningen

Forklarer flere ting, viser at hende den ene fik rykket nogle tænder ud osv
nede på stranden...

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-06-01 19:11

Jens Thomsen skrev i meddelelsen ...

>Anders Houmark <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:56wW6.3065$VQ4.345236@news010.worldonline.dk...

>...som ikke er spor farvet af, at Denise Richards smider toppen i filmen?

Det er ikke hendes egne bryster, og det er heller ikke derfor jeg synes den
er god..

>Bortset fra det glimrende, lille indslag, så erindrer jeg kun Wild Things
>som middelmådig. Det er dårligt håndværk, når man ligefrem skal tage
>rulleteksterne i brug for at forklare publikum, hvad de lige har set.

hehe ok det er din mening :)
jeg synes bare den er god fordi jeg blev overrasket. mange gange. :)

--
Anders Houmark

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 16-06-01 19:18

"Anders Houmark" <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke hendes egne bryster[...]

Hvis bryster er det så?

Joakim

--
joker @ icq# 19193882

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-06-01 00:53

Joakim Lauridsen <agjo@li.is> skrev i en
> "Anders Houmark" <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis bryster er det så?
>
> Joakim

Antyder man virkelig der er tale om en body-double? Jeg synes nu nok de
to Denise-fortrin virker ret overbevisende - og appetitlige. Mrrrrhh!

--
Mvh.: JG
Nye heder & oppe dateringer på Hamigen's HomePage: www.grandt-aarhus.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 17-06-01 07:32

Ifølge Denise (Wild Things in the making) er det hende selv - og hendes
bryster er ligeså naturlige som da hun blev født (bare større) - og ifølge
interviewet syntes hun det var ret hårdt at lave de scener - det var bla.
hende der fik slettet den scene fra den færdige version af Starship Troopers
man ser i traileren, hvor de sidder i parken inden afgang og kæresten tager
på hendes bryster.

-=JESPER=-