Oblivion (min mand går i slowmotion)
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 27-05-06 23:27

Alt omkring kører i normalt tempo, men alt gang og løb går i slowmotion for
min character undtagen når han slår med sit våben...

Er det en debug-løsning der er brug for?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-05-06 11:28

Sren Kjeldsen wrote:
> Alt omkring kører i normalt tempo, men alt gang og løb går i slowmotion for
> min character undtagen når han slår med sit våben...
>
> Er det en debug-løsning der er brug for?

går han? caps lock måske?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 28-05-06 11:39

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> går han? caps lock måske?

Nej desværre... Har tjekket... Så stor en noob er jeg dog ikke :)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-05-06 13:46

Sren Kjeldsen wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nej desværre... Har tjekket... Så stor en noob er jeg dog ikke :)

Jaja man ved jo aldrig ;)

Men det er umiddelbart ikke noget jeg har hørt om eller selv oplevet, så
kan desværre ikke hjælpe..

Fra : GB

Dato : 04-06-06 14:31

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in

> Alt omkring kører i normalt tempo, men alt gang og løb går i
> slowmotion for min character undtagen når han slår med sit våben...

Hvor høj er din Speed-attribut?