Server i battlefield 2 efter v1.3 64 playe~
Fra : MuLLe

Dato : 27-05-06 19:56

Hej NG.

>>> Run dedicated server <<<
Hejsa.
Selv om jeg sætter max player til 64, starter den stadig i 16 spiller maps.
Hvordan får jeg den til at starte 64 spiller map'sne.
Det dejer sig om coop, og patch 1.3.

Kan i hjælpe mig.

På forhånd tak MuLLe

Fra : BuFFerz

Dato : 28-05-06 09:23

> Selv om jeg sætter max player til 64, starter den stadig i 16 spiller maps.

Ud over at vælge at der skal være 64 spillere med - vælger du så også 64
spiller baner ?

Fra : MuLLe

Dato : 28-05-06 10:07

"BuFFerz" skrev
> Ud over at vælge at der skal være 64 spillere med - vælger du så også 64
> spiller baner ?

De eneste maps jeg kan vælge hedder.
Strike at Karkend [gpm_coop]
Alle hedder noget med gpm_coop, der står ikke noget me 16, 32 eller 64.
Men der hvor der står Maxplayers, skriver jeg 64.
Den tekst der står nede i det andet window siger,

"The maximum number of players allowed on your server at once.
This sitting also determines whether the 16, 32 or 64 player
Configuration of maps is used"

Men det er stadig 16 player maps den starter op.
Når jeg starter min server skriver den "Game mode: gpm_coop/16"
Jeg synes ikke at jeg gør noget forkert, men der må jo være noget.

Håber du/i kan hjælpe mig.

Mvh MuLLe