1400x1050 i need for speed black edition?~
Fra : Johs32

Dato : 26-05-06 22:42

Jeg har lige installeret Need for speed black edition men jeg kan kun vælge
1024x768 eller 1280x1024. Problemet er at jeg spiller på en bærbar IBM
maskine som har 1400x1050 som natural resolution, er der ikke en måde at
kører spillet på i 1400x1050?

Mvh
Johs

Fra : Silver

Dato : 28-05-06 20:57

"Johs32" <sdfs@dss.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1024x768 eller 1280x1024. Problemet er at jeg spiller på en bærbar IBM
> maskine som har 1400x1050 som natural resolution, er der ikke en måde at

Mener at du et eller andet sted i menuen kan vælge at spille i widescreen
hvilket vist nok er hvad du kører med. Er dog ikke sikker.

Ellers kan du spørge i NFSMW forummet hvor der sikkert er flere som kan
hjælpe dig.

Mvh
Silver.

Fra : Johs32

Dato : 28-05-06 23:05

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Johs32" <sdfs@dss.com> skrev i en meddelelse
> vælge
>
> Mener at du et eller andet sted i menuen kan vælge at spille i widescreen
> hvilket vist nok er hvad du kører med. Er dog ikke sikker.

der er ikke noget widescreen over 1400*1050 der er 4:3.

> Ellers kan du spørge i NFSMW forummet hvor der sikkert er flere som kan
> hjælpe dig.

har du et link til forum, NFSMW på google giver pænt mange hits.

Mvh
Johs

Fra : Silver

Dato : 29-05-06 03:01

> har du et link til forum, NFSMW på google giver pænt mange hits.

http://forums.easports.com/mboards/category.jspa?sls=2&categoryID=25

Udgiverens forum, nok det bedste sted, ellers må du selv på jagt.

Mvh
Silver.