BF2 v. 1.3 patch
Fra : Søren Johansen

Dato : 26-05-06 22:34

Jeg oplever lidt bøvl efter at have patchet til v. 1.3. Mons tro jeg er den
eneste?

Mine favorit servers forsvinder efterhånden...der mangler et par stykker
mere hver gang jeg starter op?

Jeg kan ikke længere joine squads? Knappen er der, squads´ne er ikke
"låst"....jeg kan bare hverken joine eller create?

Jeg yndr at spille på boomtown serverne.....de er også forsvundet, eller i
hvert fald en stor del. Er det evt. fordi de er laaaangsomme til at få
patchet serveren? Jeg HAR fjernet fluebenet i "samme version"

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-05-06 22:42

Søren Johansen skrev:
> [...]
> hvert fald en stor del. Er det evt. fordi de er laaaangsomme til at få
> patchet serveren? Jeg HAR fjernet fluebenet i "samme version"

Det eneste jeg har oplevet er, at et par servere ikke længere kan
tilgåes - eller markeres med rødt.. jeg går ud fra at det er fordi de
ikke kører med patchen, og at jeg derfor ikke kan tilslutte dem?

Lars B

Fra : usenet

Dato : 26-05-06 22:54

"Søren Johansen" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvert fald en stor del. Er det evt. fordi de er laaaangsomme til at få
> patchet serveren? Jeg HAR fjernet fluebenet i "samme version"

Hejsa,
Der er også en del af mine favoriter der er røde, og det er nok fordi de
ikke er blevet patchet endnu.
Ellers har jeg rent umiddelbare igen probs. Jeg er godt nok lige blevet
smidt af serveren, helt ud på skrivebordet
Og vi havde ellers overtaget

/Dan

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-05-06 07:58

usenet skrev:
> "Søren Johansen" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er godt nok lige blevet
> smidt af serveren, helt ud på skrivebordet
> Og vi havde ellers overtaget

Det er jeg faktisk også begyndt at opleve, men det startede inden jeg
opdaterede til 1.3!

> /Dan

Lars B

Fra : Mogens

Dato : 27-05-06 10:59

On Fri, 26 May 2006 23:54:08 +0200, "usenet" <usenet@gyxi.pq> wrote:

> [...]
>Ellers har jeg rent umiddelbare igen probs. Jeg er godt nok lige blevet
>smidt af serveren, helt ud på skrivebordet

Hej

Efter jeg patchede til 1.3 har der været store problemer med
forbindelsen til serverne. Ca. hvert andet spil går død efter
nogen minutter, hvorpå man ryger ud til menuen med besked
om at forbindelsen til serveren blev tabt. Surt når det sker 5
gange på samme dag. Noget jeg hidtil kun havde oplevet
en enkelt gang i hele det sidste år.

Er der forresten nogen der ved hvad der afgør hvorfor man
pludselig bliver flyttet over på det andet hold midt i et spil ?
Det er møgirriterende når det hele lige kører så godt og man
er ved at vinde og vupti, så er man pludselig ovre på det
tabende hold.
Dobbelt træls er det når man spiller sammen med nogen
venner. :o\

mvh Mogens

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-05-06 11:07

Mogens skrev:
> [...]

> tabende hold.
> Dobbelt træls er det når man spiller sammen med nogen

Jeg går ud fra at det er serveren der forsøger at holde holdene
balancerede... om den gør det på baggrund af samlet antal kills eller et
eller andet ved jeg ikke - det har vist ikke noget med antallet af
spillere på hvert hold at gøre, jeg er blevet flyttet fra et hold til et
andet, selv om vi var færre spillere (på 64 personers maps)

> mvh Mogens

Lars B

Fra : BuFFerz

Dato : 27-05-06 17:04

> [...]
> tabende hold.
> Dobbelt træls er det når man spiller sammen med nogen

Man bliver kun flyttet hvis man _ikke_ er i et squard.

Prøv at trykke på Caps Lock i spillet og join eller create en gruppe.
Gruppemedlemmer bliver ikke flyttet.

Fra : Brian Lund

Dato : 27-05-06 18:36

> Man bliver kun flyttet hvis man _ikke_ er i et squard.
>
> Prøv at trykke på Caps Lock i spillet og join eller create en gruppe.
> Gruppemedlemmer bliver ikke flyttet.

Det passer nu ikke, jeg bliver tit "auto-teamed" selvom jeg er i squad,
eller endda squad leader!

Brian

Fra : mop

Dato : 29-05-06 11:32

> Jeg kan ikke længere joine squads? Knappen er der, squads´ne er ikke
> "låst"....jeg kan bare hverken joine eller create?

det oplever jeg også så

mogens på arbejde

Fra : Søren Johansen

Dato : 30-05-06 11:03

> det oplever jeg også så

Nommen så blev det spørgsmål besvaret. Det er en ny feature. Man kan kun
joine squads når man er i live.