Anbefaling af bilspil?
Fra : Johs32

Dato : 25-05-06 19:16

Hejsa er der nogen som kan anbefale et godt bilspil der vil kører godt på en
AMD 2500 Barton, 1 GB RAM, Ti4200 64 MB graffik?

Mvh
Johs

Fra : Dr. Phil

Dato : 25-05-06 19:58

"Johs32" <sdfs@dss.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der nogen som kan anbefale et godt bilspil der vil kører godt på
> en AMD 2500 Barton, 1 GB RAM, Ti4200 64 MB graffik?
>
> Mvh
> Johs

Tjaa Need for speed serien skulle du kunne køre..med lidt reduktion på div.
detaljer.
Jeg kørte selv Need For Speed Underground med et TI4200 for et par år siden.

Fra : anders

Dato : 25-05-06 21:53

Hej
Prøv lige dette http://www.liveforspeed.net/ jeg syntes det er rigtigt godt,
har prøvet de fleste og har nu også købt dette.
Du kan prøve nogen af banerne gratis, så kan du jo se om computerkræfterne
rækker.
hilsen anders

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-05-06 10:13

"Johs32" <sdfs@dss.com> wrote in news:e54s9g$gd$1@news.net.uni-c.dk:

> Hejsa er der nogen som kan anbefale et godt bilspil der vil kører godt
> på en AMD 2500 Barton, 1 GB RAM, Ti4200 64 MB graffik?

Mine favoritter:

Skal det være arkade: need for speed-serien - mange er rigtig glade
for Underground - selv er jeg mere til den gamle Porsche Unleashed
og den kan med garanti køre fint

Skal det være rally: Colin McRae Rally 2005 - kører ok på det - men
den tidligere Colin Mcrae 2 vil glide super godt og er stadig et
rigtig godt rallyspil.

Skal det være realistisk rally: Richard Burns Rally - min absolutte
favorit. Efter jeg fik RBR har jeg stort set ikke spillet andre
bilspil. Jeg har ikke prøvet det på Ti4200'eren men vil tro at det
kører ok med lidt reduktion, da det er ret godt kodet.

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Dr. Phil

Dato : 26-05-06 21:05

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bilspil. Jeg har ikke prøvet det på Ti4200'eren men vil tro at det
> kører ok med lidt reduktion, da det er ret godt kodet.

Ved ikke om TOCA RACEDRIVER serien kan køre på et TI4200....men er osse et
realistisk spil.
Der kan man køre både i oldtimers,lastbiler,WV-buggys,monstertrucks og andre
klasser på asfaltbaner og offroad.
Det kan umiddelbart sammenlignes lidt med DTC-løb

Fra : Jens G

Dato : 27-05-06 07:43

On Thu, 25 May 2006 20:16:15 +0200, "Johs32" <sdfs@dss.com> wrote:

>Hejsa er der nogen som kan anbefale et godt bilspil der vil kører godt på en
>AMD 2500 Barton, 1 GB RAM, Ti4200 64 MB graffik?

Microsofts Midtown Madness 1 og 2 kan fint køres på sådan en maskine.
Hvis de altså stadig kan fås.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Hagar

Dato : 27-05-06 10:44

> [...]
> Hejsa er der nogen som kan anbefale et godt bilspil der vil kører godt på
> en AMD 2500 Barton, 1 GB RAM, Ti4200 64 MB graffik?

Så absolut det gode gamle 1nsane. Det er et off road spil der er kanon godt.
Er man flere til at spille det, så vil jeg garantere for en sjov dag/aften.
Det er ikke overdrevet flot, men det er gameplayet der tæller her.

Hagar

Fra : Dr. Phil

Dato : 27-05-06 16:43

> [...]
> Hejsa er der nogen som kan anbefale et godt bilspil der vil kører godt på
> en AMD 2500 Barton, 1 GB RAM, Ti4200 64 MB graffik?

Der er er osse Flat Out.
Der kan man lave de vildeste crashes :)