Battlefield2.. nu virker det ikke igen !
Fra : Per Jørgensen

Dato : 23-05-06 16:41

Ok har før haft problemer med ovenstående spil,
men har virket fint i laaang tid.

Har alle pakker, også Euroforce, og alle opdateringer.

Så køber jeg ny skærm, en 19 tommer Samsung, afinstallere
driveren fra den gamle skærm, og installerer den nye..

Og gæt engang Battlefield2 virker ikke. Det starter kort
og ligner så det flimmer lidt, og så PLING tilbage i windows.

Har absolut INTET andet lavet end tilslutte min nye skærm,
som kører DVI-D, hvor den gamle kørte analog.
I egenskaber kører jeg 60 hz.

Hvad foregår der.. Gode råd modtages med kyshånd !

Mvh
Per.

Fra : usenet

Dato : 23-05-06 18:08

"Per Jørgensen" <per.b.j@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som kører DVI-D, hvor den gamle kørte analog.
> I egenskaber kører jeg 60 hz.
>
> Hvad foregår der.. Gode råd modtages med kyshånd !

Hejsa,
Jeg må indrømme at jeg aldrig har installeret en driver for at køre med en
ny skærm?
Kører selv en 19" tft skærm med DVI og den kører kun 60hz.
kan du ikke vælge dvi i bios?
eller prøv og starte op i fejlsikret tilstand.

/Dan

Fra : Dorph

Dato : 23-05-06 18:23

> [...]
>
> Og gæt engang Battlefield2 virker ikke. Det starter kort
> og ligner så det flimmer lidt, og så PLING tilbage i windows.

Skal du ikke være ked af - nøjagtigt det samme skete
for mig da jeg købte ny skærm, har aldrig været ude
for at et spil ikke virkede mere efter et skærmskift, men
sådan vil bf2 åbentbart have det. Afinstaller og geninstaller
bf2 og det kører igen - det gjorde det her.

Dorph

Fra : Per Jørgensen

Dato : 23-05-06 19:07

"Dorph" <b_xxxxxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sådan vil bf2 åbentbart have det. Afinstaller og geninstaller
> bf2 og det kører igen - det gjorde det her.

Det er sku da rystende, ringer i hvert fald til deres support
i morgen inden jeg tager DET spring.

Må så undvære Bf2 i aften, og tilbringe aftenen sammen
med kæresten, men så er hun da glad..

Siger tak for info !

Mvh
Per.

Fra : Dr. Phil

Dato : 23-05-06 19:00

> [...]
> som kører DVI-D, hvor den gamle kørte analog.
> I egenskaber kører jeg 60 hz.
>
> Hvad foregår der.. Gode råd modtages med kyshånd !

Spørg i forummet på www.bfgeeks.dk

Det er noget med at slette en fil i en mappe....

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-05-06 20:55

On Tue, 23 May 2006 17:40:48 +0200, "Per Jørgensen"
<per.b.j@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>som kører DVI-D, hvor den gamle kørte analog.
>I egenskaber kører jeg 60 hz.
>
>Hvad foregår der.. Gode råd modtages med kyshånd !

Der er vist en fil i et sted ("video.con" vist)der styrer hvilken
opløsning og refresh rate spillet starter i. Hvis spillet prøver at
starte i f.eks. 100 hz, som passede til den gamle skærm, så får du jo
problemer med den nye. Prøv at ændre det.

--
Kasper Aae

Fra : Per Jørgensen

Dato : 23-05-06 22:54

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> starte i f.eks. 100 hz, som passede til den gamle skærm, så får du jo
> problemer med den nye. Prøv at ændre det.

Hvor stort !

Mange tak for hjælpen, slettede hele battlefield2 mappen
under dokumenter, og så virkede det.

Var ikke sådan at lokalisere den nøjagtige fil,
for der var flere som åbenbart havde indflydelse,
men virkede på den måde.

Controls.con blev dog gemt, for så slap jeg for
at sætte tastetur op igen.

Mvh
Per.