Patch The hobbit
Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 19:11

HJÆLP

Knægten har lige brugt nogle af sine spare penge på at købe spillet The
Hobbit fra Sierra Ent. Men vi kan ikke få det til at virke. Det installer
uden problemer men når vi starter et nyt spil kan vi ikke se figurene men
kun vores eget svær vi kan rende rundt og fægte med -vi kan dog ikke se om
vi rammer nogen.

Vi har prøvet at patche spillet, men her får vi en fejlmeddelse om at en
readme fil i install dir er en forkert version.

Nogel der kan hjælpe os???

Hilsen Michael

Fra : preben nielsen

Dato : 12-05-06 08:56

"Michael" <michdoes(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spil kan vi ikke se figurene men kun vores eget svær vi kan
> rende rundt og fægte med -vi kan dog ikke se om vi rammer nogen.

jeg kender ikke spillet, men mit gæt er at det er et grafikkort
problem. Enten er der meget lidt ram på grafikkortet eller også
måske et driver-problem.

Flere oplysninger er nødvendige.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-06 12:58

Grafikkort er et Geforce 2, hvilket der står på æsken skulle være nok.

resten af maskinen er som følger:

AMD Athlon 1 Ghz
Ram 640 mb.
Win XP pro

alt opfylder det kravene på æsken til spillet