Godfather - problem med at komme ud af bil~
Fra : :o\)

Dato : 01-05-06 16:37

Jeg har et "låne" Godfather og har problemer med at komme ud af bilerne med
spaceknappen.
Er der nogen der ved hvordan man kan fixe dette ? (uden at skulle ud og købe
spillet).
Vh.

Fra : Silver

Dato : 01-05-06 17:34

"" <botterne@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> spaceknappen.
> Er der nogen der ved hvordan man kan fixe dette ? (uden at skulle ud og

Spørg i dk.warez.

Mvh
Silver

Fra : Jubii

Dato : 01-05-06 19:46

On Mon, 1 May 2006 17:37:16 +0200, ":o\)" <botterne@image.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>spaceknappen.
>Er der nogen der ved hvordan man kan fixe dette ? (uden at skulle ud og købe

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. du er gået lige i fælden.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-05-06 21:19

ja lyder som det spil du har "lånt" ikke er org.
vi der betale penge for spillet har ikke det problem

Thomas

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 01-05-06 22:08

Find en ordentlig crack...

/morten

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 02-05-06 07:50

ville nu sige køb spillet som os andre

Fra : Diablo

Dato : 02-05-06 20:55

Hey du, pak denne fil og "load" imagefilen i deamon tools eller andet
"virtuelt drev proggie" og spil. Men du skal lige vide at denne fil fylder
1,4mb pakket, men udpakket "fylder den 2,6GB pga. windows".....

Diablo

PS: filen kunne ikke sendes hertil, men er postet i i dk.binaer under navnet
" MI-GTG

Fra : Diablo

Dato : 02-05-06 20:58

Får du problemer med "knækket", så smid en mail til :
maxximuz74fjerndette@hotmail.com

Mvh. Diablo

Fra : GB

Dato : 17-05-06 16:54

"Diablo" <dk@dk.dk> wrote in news:e38do5$2u31$6@newsbin.cybercity.dk:

> Får du problemer med "knækket", så smid en mail til :
> maxximuz74fjerndette@hotmail.com

*PLONK*

(Skulle man videresende til APG????)

Fra : GB

Dato : 17-05-06 16:53

":o\)" <botterne@image.dk> wrote in

> Er der nogen der ved hvordan man kan fixe dette ? (uden at skulle ud
> og købe spillet).

Smid 30 kilo?