BF2 Hvor mange våben.
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 26-04-06 22:32

Hej.

Jeg spiller lidt BF2 sammen med sønnen. Altid off-line. Jeg har hentet et
crack, der skulle give alle våben... Men kan det virkelig passe, at der kun
findes to forskellige våben pr. "type".

Jeg synes, at der er mange der taler om forskellige sniperrifler, men jeg
har kun to?

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Bjarne K.

Dato : 27-04-06 08:41

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote in message
> [...]
> kun findes to forskellige våben pr. "type".
>
> Jeg synes, at der er mange der taler om forskellige sniperrifler, men jeg

Dice har lavet det så smart at hvis man skal have yderligere våben, skal man
købe deres udvidelses pakke "Special Forces". Disse våben kan må så også
bruge hvis man spiller BF2 classic (vanilla). Om man også kan unlocke disse
SF våben i singleplayer ved jeg dog ikke.

Bjarne K.

Fra : BuFFerz

Dato : 27-04-06 15:47

> Jeg synes, at der er mange der taler om forskellige sniperrifler, men jeg
> har kun to?

Som Bjarne K. sigerskal du have fat i udviddelsen Special Force hvis du
vil have flere at vælge mllem.

Men tror kun de virker online
- er der en bestemt grund til at du ikke spiller online ?

Det altså /så/ meget sjovere, også for yngre spillere

Fra : TexasFlood

Dato : 28-04-06 01:22

Kan kun være enig med BuFFerz

BF2 onlie slår alt andet - i offline er det lidt dødt og kunstigt.
TF

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-04-06 19:17

"TexasFlood" <stevie@--- nospam ---mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan kun være enig med BuFFerz
>
> BF2 onlie slår alt andet - i offline er det lidt dødt og kunstigt.
> TF
>

> "BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse

Kan kun være enig med Bufferz og TexasFlood ....

Har ellers aldrig spillet noget online, lidt fordi jeg synes det var for
svært at komme igang (med CS f.eks) Men med BF2 har jeg taget revance. Og
spiller det nu næsten kun online.

Bjarne K.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 28-04-06 21:49

Jeg spillede selv ufatteligt meget online UT + "Action-Quake" i sin tid. Men
min dreng er kun lige fyldt 6 år, og tager det ikke altid lige godt hvis "vi
bliver skudt" Så vi tager den off-line, og tager det stille og roligt i
baggrunden.

Men ok, han har sgu gennemført COD + MOHAA (godt nok på den "nemme", så
måske er han snart klar til on-line BF2.

Mvh

Jasper