Afgift
Fra : Jacob Knudsen

Dato : 15-06-01 22:42

Vi er alle enige om at afgiften på mc er for høj. Luksusafgift, sikke en
gang vås - som studerende opfatter jeg ikke meget andet end varm mad som
luksus.
Men hvornår er det nu lige vores køre folketing behandler forslaget om
afgiftsnedsættelser på mc?

-jacob (GS500E)

Fra : Thomas

Dato : 15-06-01 23:01

> Vi er alle enige om at afgiften på mc er for høj. Luksusafgift, sikke en
> gang vås - som studerende opfatter jeg ikke meget andet end varm mad som
> luksus.

Høh ja og hvis man bruger mc som daglig transport fordi det trods alt er
billigere end en bil, og også sjovere, så falder det vel heller ikke ind
under lukses.

> Men hvornår er det nu lige vores køre folketing behandler forslaget om
> afgiftsnedsættelser på mc?

Hvis du taler om afgiften på de små motorcykler, så er det afgjort.. og de
(/&¤&"%#(# dyt nakker forkastede forslaget. Ja lad os holde mc'er dyre, så
folk køber flere biler. Biler fylder trods alt langt mindre på vejene, så de
trafikale problemer bliver mindre... eller hva?
ARGH GRRRR.. *skumle*

> -jacob (GS500E)

Thomas GS500E, men jeg vil have en bandit istedet vil jeg så nemlig ja..