Sitter fast ved bossen i kazakstan i Tomb ~
Fra : Silver

Dato : 09-04-06 19:35

Davs.

Jeg er kommet til kazakstan hvor jeg skal nedkæmpe den der spøgelsesboss som
Amanda styrer, jeg har løftet de 4 orbs så der kom strøm igennem og jeg har
osse været i stand til at få spøgelset til at forsvinde og næsten miste alt
energi men så forsvinder det og dukker op igen lidt efter med fuld styrke
igen.

Hvad skal jeg gøre?

Mvh
Silver.

Fra : Silver

Dato : 10-04-06 04:42

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
alt
> energi men så forsvinder det og dukker op igen lidt efter med fuld styrke

Endnu engang fandt jeg svaret, man skal slet ikke slå svinet ihjel, når alle
4 orbs er løftet op med den gravitygun eller hvad det nu er og der er strøm
på alt så skal man hurtigt ud af gunnen, hoppe op og tage det stykke af
sværdet som svæver over den og man er forbi.

Held og lykke til alle som har probs her.

Mvh
Silver.

Fra : Kim

Dato : 10-04-06 09:53

> [...]
> sværdet som svæver over den og man er forbi.
>
> Held og lykke til alle som har probs her.

Yea den bliver sjov :)
Og tak for de præcise måde at forklare hvordan du gør ;)
( S = ned/tilbage W = frem - gangen i hulen hvor man skal flytte 3 kasser )
Den virkede sq ;)
Vi er ikke nået til denne bane endnu men det kommer 100 %

Mvh Kim ( og datter )

Fra : Kenneth

Dato : 10-04-06 14:46

Måske ikke helt on-topic men har I også spillet de forrige
udgaver af Tomb Raider? Hvis ja, hvordan vil I bedømme
dette i forhold til dem.

Jeg spørger fordi at jeg muligvis kunne være interesseret
i at købe det men jeg syntes at de sidste udgaver af serien
var direkte elendige. De første var fantastiske men det så ud
som om de bare forsøgte at malke forbrugerne til sidst.

Mvh Kenneth

Fra : Silver

Dato : 10-04-06 18:58

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> skrev i en
meddelelse news:443a6023$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> var direkte elendige. De første var fantastiske men det så ud
> som om de bare forsøgte at malke forbrugerne til sidst.

Der er taget MANGE elementer af Prince of Persia serien med (den som
startede med sands of time) hvor man skal svinge sig rundt og løse gåder og
lign. Mener dog at det osse er det samme firma som udgiver dette spil.

Jeg vil faktisk mene at der er flere gåder at løse i dette spil end i PoP
serien og selve sceneriet er for flot.

Det er langt bedre end de forrige tomb raider spil, der er ny flot grafik
(det i sig selv er jo ikke nok), men osse gameplayet er optimeret.

Mvh
Silver.

Fra : Kenneth

Dato : 11-04-06 18:17

Det lyder til at jeg skal have det
Jeg siger mange tak for svarene.

Mvh Kenneth

Fra : Kim

Dato : 11-04-06 08:34

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> skrev
> Måske ikke helt on-topic men har I også spillet de forrige
> udgaver af Tomb Raider? Hvis ja, hvordan vil I bedømme
> dette i forhold til dem.

Meget bedre.

> [...]
> var direkte elendige. De første var fantastiske men det så ud
> som om de bare forsøgte at malke forbrugerne til sidst.

Dette TR Legend er helt på niveau med de nye spil i dag
både med gameplay og især med grafikken.

Min datter på 9 er helt vild med det :)

Mvh Kim