4 Resident Evil
Fra : Claus Steensgaard Ch~

Dato : 08-04-06 20:14

Blev anbefalet dette spil og købte det. Blev meget imponeret og det ødelagde
både nattesøvnen og den efterfølgende dag.

Fedt var det, og fedt er det.

Men nu er jeg færdig. Har gennemført spillet, og søger nu en efterfølger.
Hvad kan I anbefale?

Gerne noget a la 4 Resident Evil

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-04-06 06:52

> Gerne noget a la 4 Resident Evil

hvis du har gamecube kan jeg kun anbefale dig at spille det originale
resident evil... nintendo har givet spillet en makeover og det er virkelig
flot - derefter er der resident evil zero som er tilsvarende smukt (re2 og 3
er udgivet, men har ikke fået samme flotte behandling.. desværre).

Spillene styres på den gamle stive resident evil måde og ikke på den nye,
meget federe, resident evil 4 metode, MEN er man fan er der INGEN vej
udenom... plottet og spændingen i det originale RE er stadig i særklasse.

Fra : Jubii

Dato : 09-04-06 11:52

On Sat, 8 Apr 2006 21:14:16 +0200, "Claus Steensgaard Christensen"
<shipping124@hotmail.com> wrote:
in dk.spil.computer
>Blev anbefalet dette spil og købte det. Blev meget imponeret og det ødelagde
>både nattesøvnen og den efterfølgende dag.

Spil Resident Evil 4 - PC Pris: 179,20 kr. u/moms 224,00 kr. m/moms
Produkt Resident Evil 4 - PC
Producent Spil
Varenummer 3307210221711
Kategori Film & Spil - PC - PC Spil
På Lager Nej - Udgives 28. april 2006

Og til pc er det en international udgave.