pubics
Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 26-05-06 14:37

piger der viser kroppen frem; porno, side9 diverse dameblade, osv. er
stort se allerede intimbarberede (+ måske alle der gider udtale sig om
emnet!). piger!, en stemningsrapport fra omklædningsrummet i
svømmeren, motionscenteret og badmintonhallen hvor alm kvinder ser
andre kvinder; er trenden generelt at kvinder er barberede?

dan

Fra : Leif Neland

Dato : 27-05-06 13:40

kaffebord@hotmail.com wrote:
> [...]
> svømmeren, motionscenteret og badmintonhallen hvor alm kvinder ser
> andre kvinder; er trenden generelt at kvinder er barberede?

Nej da. Kæresten blev lige vokset i går, så de er ikke alle barberede

Leif

(Det får mig til at tænke på John Clease:

An average smoker leaves behind this much ash.
Of cause they all don't get cremated...)

Fra : Just George

Dato : 27-05-06 14:37

Leif Neland had these thoughts

> Nej da. Kæresten blev lige vokset i går, så de er ikke alle barberede
>

> Leif

Tænk, voksning dernede så jeg sidst en en Tysk dominans film, hvor
slaven tydeligt var i smerte med de lyde hun kom med.
Kan man snuse lidt af den samme leg her....Hersker Leif ?
--
Just George.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-05-06 15:25

"Just George" <thereisnone@tadress.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Tænk, voksning dernede så jeg sidst en en Tysk dominans film, hvor
> slaven tydeligt var i smerte med de lyde hun kom med.
> Kan man snuse lidt af den samme leg her....Hersker Leif ?

Det var en dominans film - så skal hun jo få det til at se ud som om det gør
ondt.

Det er det samme med pisk - de står og tjatter lidt halvhjertet og der er en
balde der bliver rød på samme måde, som hvis pigebarnet havde siddet ned en
lille stund - men lydene tyder jo på de vildeste smerter ved tjatteriet. Det
er for komisk.

Skuespil - siger det dig noget.

Det er ligesom når pornoskuespillerinderne er på grænsen til en orgasme
(check lydene og lydstyrken) i både halve og hele timer *lol*.

Hallooo *GG* - Det er film!

mange hilsner

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-05-06 17:32

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er ligesom når pornoskuespillerinderne er på grænsen til en orgasme
> (check lydene og lydstyrken) i både halve og hele timer *lol*.

Så så Nusle - nu ikke ødelægge drengenes illusioner om pornofilm ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-05-06 19:20

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så så Nusle - nu ikke ødelægge drengenes illusioner om pornofilm ..

Åh, altså - det må I meget undskylde

mange hilsner
Julemandens morder

Fra : Just George

Dato : 27-05-06 20:58

nusle nuslesen had these thoughts

> Hallooo *GG* - Det er film!
>
> mange hilsner

Jeg siger kun at: Du har set lidt for mange "dominans film" fra Max's
og Bestseller med "Dominatrix Jenna Jameson" som du har købt nede
i døgnkiosken og ikke en rigtig dominans film, som kun kan findes
i en desideret porno butik.
I selv samme film får gutten syet forhuden på pikken sammen med
kinesertråd, får stoppet nåle igennem huden for dernæst at få desideret
høvl med en pisk, så den film kan du altså ikke overbevise mig er skuespil.
--
Just George.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-05-06 23:15

"Just George" <thereisnone@tadress.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> kinesertråd, får stoppet nåle igennem huden for dernæst at få desideret
> høvl med en pisk, så den film kan du altså ikke overbevise mig er

Hard-core lyder det til. Det fremgik ikke af dit tidligere indlæg.

mange hilsner

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-05-06 10:28

> [...]
>
> Hej,

> Hard-core lyder det til. Det fremgik ikke af dit tidligere indlæg.

Det lyder bare som noget man IKKE skal ske. Sygt lort lyder det til.
Consentual eller ikke.
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.

Fra : Leif Neland

Dato : 28-05-06 15:04

> Tænk, voksning dernede så jeg sidst en en Tysk dominans film, hvor
> slaven tydeligt var i smerte med de lyde hun kom med.
> Kan man snuse lidt af den samme leg her....Hersker Leif ?

Muligvis

Men det var på en professionel klinik, til en yderst rimelig pris, så det
bliver nok der næste gang også.

Hun fulgte da pænt med derop, uden at gøre modstand...

Leif

Fra : Just George

Dato : 28-05-06 17:57

> [...]

det
> bliver nok der næste gang også.
>
> Hun fulgte da pænt med derop, uden at gøre modstand...

Hvis man kan li det, så behøver man heller ikke at gøre modstand
Jeg kender faktisk en der får et særligt kick ud af at være glatbarberet
dernede. Hun ifører sig sommetider et par gummitrusser, som hun har smurt
med glidecreme inden i, som så sidder og glider frem og tilbage inden
under hendes dagligdags tøj og derved kærtegner hende konstant når hun
bevæger sig. Hun siger det er en himmelsk oplevelse
Det kunne være et tip til din kæreste.
--
Just George.

Fra : Leif Neland

Dato : 31-05-06 12:18

> Jeg kender faktisk en der får et særligt kick ud af at være
> glatbarberet dernede. Hun ifører sig sommetider et par gummitrusser,

Findes der latexfri latex?

Allergi...

Leif

Fra : Just George

Dato : 01-06-06 12:01

Leif Neland had these thoughts

> Findes der latexfri latex?
>
> Allergi...
>
> Leif

Nå for søren, ja det går jo ikke så.
--
Just George.

Fra : Blinkhinde

Dato : 03-06-06 09:46

kaffebord@hotmail.com skrev:

> [...]
> svømmeren, motionscenteret og badmintonhallen hvor alm kvinder ser
> andre kvinder; er trenden generelt at kvinder er barberede?

Jeg har faktisk aldrig set det... Jeg ved ikke... enten går pigerne
ikke i svømmehal osv. når de er barberede eller også er det fordi
jeg er fra provinsen, - kunne forestille mig, at det måske var
anderledes i fx Kbh.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-06-06 10:51

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>ikke i svømmehal osv. når de er barberede eller også er det fordi
>jeg er fra provinsen, - kunne forestille mig, at det måske var

Når vi en gang i mellem er i svømmehallen (2-4 gange om året), er der næsten
altid (ifølge min kone), en enkelt eller to uden hår i omklædningsrummet,
men det er selvfølgelig heller ikek ret meget måske 5% eller deromkring.

Men måske siger hun det bare fordi hun ved jeg tænder på det

Lars, som også er fra provinsen (Sjælland)