At kommer mere (sperme).
Fra : Rob

Dato : 26-05-06 09:24

Hej

Når jeg får orgasme, kommer der ikke meget sperme ud. Også ville jeg høre om
der er nogen der har et fif til, hvordan man kan "sprøjte" mere.

Jeg håber der er nogen der har et godt svar, da det egnentlig går mig meget
på.

Hilsen Rob

"Min kæreste fortalte den anden aften, at hendes venninde havde fortalt
hende at hendes kæreste kom meget, og jeg tænkte om hun også ønskede at jeg
kunne komme meget. Og spørger jeg hende, siger hun selvfølgelig nej, men man
ved jo aldrig."

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-05-06 09:36

"Rob" <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om der er nogen der har et fif til, hvordan man kan "sprøjte" mere.
>
> Jeg håber der er nogen der har et godt svar, da det egnentlig går mig

Nu opfattes ord som lidt og meget jo vidt forskellig fra person til person,
så hvis veninden synes hendes fyr kommer meget betyder det ikke nødvendigvis
at han faktisk gør det. Det kan jo være, at veninden synes det egentligt er
ulækkert og så vil hun opfatte det som meget. Jeg ved ikke, hvordan de i
pornofilm får dannet så urealistisk meget sperm - men normalt kommer man
altså ikke i kæmpe store mængder.

Men det er typisk os mænd, at lade os gå på af den slags præstations-halløj.
Vi kan jo heller ikke få pikken stor nok. *gg*

Men alligevel her er et par tips så, som måske virker:

1. Nyd et langt forspil. Gå og tag på hende i løbet af dagen og lad dig
ophidse meget ad flere omgange inden i går i gang.
2. Lad gå lidt tid melem i har sex altså nogle dage.

Mvh. Brian

Fra : Rob

Dato : 26-05-06 09:48

Tak for tipsene, og du har ret i det med præstations-halløj.
Selvom man udemærket godt ved, at man nu engang er født med den størrelse
man har.
Men det med at kunne komme meget, er i mit hoved også lidt mandigt....eller
er det præstations-halløjet som nager mig?
/Rob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-05-06 09:55

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
<Snip>
> 2. Lad gå lidt tid melem i har sex altså nogle dage.

Så stopper du Brian. Det sker at min kone læser med, og hun skulle nødig se
sådan nogle forslag

Lars

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-05-06 12:50

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
> <Snip>
>
> Så stopper du Brian. Det sker at min kone læser med, og hun skulle nødig
> se sådan nogle forslag

Lol!

Mvh. Brian

Fra : Rob

Dato : 26-05-06 10:00

Kunne også være interessant at høre, hvad kvinder har at sige til, at man
kommer (spermer) meget eller lidt.

/Rob

Fra : nana sørensen

Dato : 26-05-06 10:37

> Kunne også være interessant at høre, hvad kvinder har at sige til, at man
> kommer (spermer) meget eller lidt.

Mit indtryk er at det er ret ligegyldigt for de fleste kvinder, medmindre
det selvfølgelig er den slags kvinder der tænder på selve spermen som
afslutningen af akten, og ikke mandens nydelse/orgasme. Jeg personligt er
ligeglad.

Fra : sdsf

Dato : 26-05-06 13:14

"Rob" <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Når jeg får orgasme, kommer der ikke meget sperme ud.
Trist at der ikke kommer ret meget af den dejlige tykke hvide pik-mælk.

>Også ville jeg høre om
> der er nogen der har et fif til, hvordan man kan "sprøjte" mere.
Du vil gerne sprøjte og sprutte sejt pik-snot som det vises her:

http://lortelasse.dk/Video/video/lortelasse.dk_utroligt.WMV

> Jeg håber der er nogen der har et godt svar, da det egnentlig går mig
meget
> på.
Nu har jeg gjort mit bedste.

Fra : Rob

Dato : 26-05-06 14:45

Tak skal du ha!! Det var nok lige i overkanten

Fra : Per H

Dato : 26-05-06 15:53

On Fri, 26 May 2006 14:13:48 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev:

> [...]
>Trist at der ikke kommer ret meget af den dejlige tykke hvide pik-mælk.

>Du vil gerne sprøjte og sprutte sejt pik-snot som det vises her:

arrrg nogle nosser.
stakkels mand han har holdt sig længe

Vh Per

Fra : ThomasB

Dato : 28-05-06 12:41

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> Trist at der ikke kommer ret meget af den dejlige tykke hvide pik-mælk.

> Du vil gerne sprøjte og sprutte sejt pik-snot som det vises her:
>
> http://lortelasse.dk/Video/video/lortelasse.dk_utroligt.WMV

Inden han optog dette klip, havde han haft kateter oppe i blære og fyldt den
med noget spermlignende.

Fra : sdsf

Dato : 28-05-06 15:55

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Inden han optog dette klip, havde han haft kateter oppe i blære og fyldt
den
> med noget spermlignende.
Ja det tror jeg også, man kan se at han presser for at få det ud.

Han har også trukket pungens skind ud over et eller andet
for at få posen til at se større ud

Jeg er nu meget glad for det klip alligevel.

Fra : Gainsbourg

Dato : 26-05-06 14:55

Der er vist noget du har misforstået. Jeg tror bestemt kun du skal tænke på
at forøge mængden, hvis det er noget der er vigtigt for dig selv personligt.
Hvis det er for at gøre indtryk på din kæreste, så skal du hellere gå i den
modsatte retning. Jeg har aldrig stødt på kvinder, der ikke foretrak den
_mindst_ mulige mængde. Det er vist kun blandt mænd, fænomenet med at tænde
på at "komme i stor mængde" findes. Mon ikke din kærestes veninde har nævnt
mængden, fordi det generer hende?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Rob

Dato : 26-05-06 15:38

Jeg tror du har lidt ret i at det vist kun er blandt mænd. Jeg mødte engang
en pige (det er en del år siden) og da jeg kom, var det med en stor mænge
sperm, og hun spurgte mig om jeg altid kom så meget....?
Da det kun var et engangs knald, fik jeg aldrig at vide hvorfor hun spurgte.
/Rob

Fra : Basil

Dato : 27-05-06 10:33

Rob kom med denne ide:
> [...]
> komme meget. Og spørger jeg hende, siger hun selvfølgelig nej, men man ved jo

Hvis du vil give den gas med udløsningen, så er tippet at lade den være
i en dags tid, måske 2.
På dagen, spis godt med æg om morgenen.
Nogen kalder det en skrøne, men jeg har praktiseret det en hel del, før
i tiden.
Den største glæde ved det er dog ens egen, over hvor meget man kan
pladre lagnet til, eller køkkenrullen
Hvis man skal nyde denne kæmpe kage under sex med en kæreste, så skal
man jo helst hive den ud og tage de sidste hug på sjoveren selv, og det
synes jeg ikke er specielt fedt, men kan være sjovt at se hvor meget
der kan ligge på ryggen eller maven af hende.
Hvor meget man kommer op i hende er ikke specielt interessant, eller
sjovt, så nyd istedet at komme ganske lidt, og at hun ikke behøver
styrte ud og tømme dåsen for at komme af med din kæmpe kage.
God fornøjelse med det valg du træffer.
Kai

Fra : Rob

Dato : 27-05-06 11:42

Tak for tippene, og du har ganske ret i det du skriver...

/Rob

Fra : Jesper

Dato : 03-06-06 18:58

Rob skrev:

> [...]
> kunne komme meget. Og spørger jeg hende, siger hun selvfølgelig nej, men man

En gennemsnitsladning er ca. 1 tsk. fuld.
Hvis du er ryger, så stop med det. For det nedsætter produktionen.

En hård kur...
I 5-7 dage skal du spise mindst 2 æg om dage. Spil pik 3 gange om
dagen (mindst), men stop altid for du kommer. Det er hårdt.
Efter en uge kan du give den gas, men pas på hendes øjne... Og du kan
med sikkerhed heller ikke holde i så lang tid.

/
Jesper