At tage sig ud ( ekvipering )
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-05-06 11:48

Nå jeg kom ned til min famille her for en ca 8 dage siden - og ja jeg
ved det godt jeg ligner en fra mændenes hjem og det for det meste på
en dårlig dag :) ... jeg er da ikke helt fremmed for omgang med andre
mennesker - hvorfor jeg da tager en hel skjorte på og et par bukser
der kan lukkes hvis jeg skal ud_til_noget .... men for det meste så er
det med bukser der ikke kan lukkes der holdes sammen af et bælte 2
forskelige sokker en T shirt med guns & Roses fra 1992 ...

men her stod jeg så og så sagde patriaken her nede Bo sådan kan man
ikke gå rundt og se ud - hvor på jeg blev målt her&der ...og der blev
ringet til skomager & skræder og nu her et par dage efter sider jeg i
så yndigt et sæt tøj og med nogen fine sko - hvor jeg dog fik vedholdt
det skullle være sandaler .... og det er sgu da i grunden meget rart
om end jeg tviler på jeg kan holde det.

men selv må jeg indrømme jeg tænker sgu da ikke over hvordan andre
mennesker er klædt ...ok til kvinder synes jeg det er pænt med en
nederdel ( lang eller kort det er lige meget ) også sådan en jeg ved
ikke hvad det heder en ? en T shirt uden ærmer og det er så det ..
mænd synes jeg bare skal have et_eller_andet på vi er afligevel så
grimme fra naturens hånd så det er håbløst at gøre noget ved det ;)

hvad synes i der ude ? er det noget i tænker over ?
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Kasper Larsen

Dato : 21-05-06 12:45

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message
> hvad synes i der ude ? er det noget i tænker over ?

Med andre ord: Hvad synes I om tøj? Oplæg til debat!

Det kunne de næsten have gjort bedre på arto.

Fra : ThomasB

Dato : 21-05-06 13:30

"Kasper Larsen" <kasper@larsen.invalid> skrev i en meddelelse

> Med andre ord: Hvad synes I om tøj? Oplæg til debat!
>
> Det kunne de næsten have gjort bedre på arto.

LOL!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 13:03

On Sun, 21 May 2006 13:45:28 +0200, "Kasper Larsen"
<kasper@larsen.invalid> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message
>
>Med andre ord: Hvad synes I om tøj? Oplæg til debat!
>
>Det kunne de næsten have gjort bedre på arto.

sex samliv = de fleset går med tøj , hvad tøj forteægger du hende
eller ham i for at stimulere din sex og el. samlivs situation.

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 14:12

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev

> hvad synes i der ude ? er det noget i tænker over ?
> --
> Mv.
> Bo M Mogensen

Hehehe Bo, du har sikkert lignet en vaskeægte alfons, i den nye habit med
vest og det hele, ( med undtagelse af sandalerne ).... det skal sgu være
spidssnudede sko med stålsnuder.
Personligt tænker jeg ikke nærmere over det tøj jeg tager på.... Det er
nærmest en refleks, som sidder i rygraden.

Og Bo, man er ikke mere håbløs, end man selv gør sig til.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-06 15:10

In news:44706745$0$15794$14726298@news.sunsite.dk,
Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> Og Bo, man er ikke mere håbløs, end man selv gør sig til.

Hvem har dog bildt dig noget så åndssvagt ind? Din mor?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 15:31

> Hvem har dog bildt dig noget så åndssvagt ind? Din mor?

Nej dog ikke,.........det har jeg læst mig til, ....... selvom jeg godt er
klar over, at man ikke altid skal tro på, hvad man læser.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 13:03

On Sun, 21 May 2006 15:11:47 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

> [...]
>vest og det hele, ( med undtagelse af sandalerne ).... det skal sgu være

jamen det var sgu også tæt på det blev hvis jeg ikke havde slået
bremserne i :0)

>Personligt tænker jeg ikke nærmere over det tøj jeg tager på.... Det er
>nærmest en refleks, som sidder i rygraden.

ja sådan har jeg det også - er dog traumatiseret af jeg i barndommen
blev tvunget i garbodine bukser :/

>Og Bo, man er ikke mere håbløs, end man selv gør sig til.

Nahh så har du ikke set mig i bermuda shorts med badekåbe

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 22-05-06 22:24

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> jamen det var sgu også tæt på det blev hvis jeg ikke havde slået
> bremserne i :0)

> ja sådan har jeg det også - er dog traumatiseret af jeg i barndommen
> blev tvunget i garbodine bukser :/

Forståeligt nok, det følger e'n resten af livet.

Men vær glad for, det ikke var matrostøj eller plus four, det har jeg nemlig
familiebilleder af fra den tid....men det var vel moden den gang.
Utroligt at nogen har kunne score fisse den gang : o D

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-05-06 15:34

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Men vær glad for, det ikke var matrostøj eller plus four, det har jeg
> nemlig familiebilleder af fra den tid....men det var vel moden den gang.
> Utroligt at nogen har kunne score fisse den gang : o D

Det er også utroligt, at nogen i disse tider kan score fisse ved at lade den
halve røv hænge ovenud af buskerne - det er givetvis noget mange vil undre
sig over om 20-25 år.

mange hilsner

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 23-05-06 15:56

nusle nuslesen wrote:
> Det er også utroligt, at nogen i disse tider kan score fisse ved at lade den
> halve røv hænge ovenud af buskerne - det er givetvis noget mange vil undre
> sig over om 20-25 år.

Det med at røven hænger ovenud er desværre ikke kun noget drenge/unge
mænd gør. Det er meget få, meget slanke, meget unge piger der ser godt
ud med lavtaljede bukser og et stykke bart ovenfor.
Der er alt for mange hvor det eneste man ser over buksekanten, er to
bayonneskinker bagpå og noget der minder om et farsbrød foran. Det ser
sgu ikke godt ud. Hvis de SKAL gå i lavtaljede bukser, kunne de vælge
dem et par numre større, så vi andre slipper for at se på flæsket der
hænger ud over buksekanten, fordi bukserne er alt for stramme.

Når disse piger sidder og ser fotos af sig selv om 15-20 år vil de
forhåbentlig få sig et godt grin

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen

Fra : ThomasB

Dato : 23-05-06 17:45

"Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Når disse piger sidder og ser fotos af sig selv om 15-20 år vil de
> forhåbentlig få sig et godt grin

Det er der ingen tvivl om :)

Højst sandsynligt vil man undre sig over, at man gik med så meget tøj

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 23-05-06 18:16

ThomasB wrote:
> Højst sandsynligt vil man undre sig over, at man gik med så meget tøj

Sikkert, men jeg er bange for at tiden hvor menneskeheden beslutter at
beklædning er stærkt overvurderet ligger lidt længere væk

Marianne Feddersen

Fra : preben nielsen

Dato : 24-05-06 16:17

> Sikkert, men jeg er bange for at tiden hvor menneskeheden
> beslutter at beklædning er stærkt overvurderet ligger lidt
> længere væk

Beklædning er ikke stærkt overvurderet. Klæder skaber folk - det
gælder også idag. Folk som ikke ved det er typisk ofte folk som
har problemer med at få "heldet" til at tilsmile dem.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 24-05-06 16:30

preben nielsen wrote:
> Beklædning er ikke stærkt overvurderet. Klæder skaber folk - det
> gælder også idag. Folk som ikke ved det er typisk ofte folk som
> har problemer med at få "heldet" til at tilsmile dem.

Vi er skam ikke uenige. Klæder skaber folk, men det er jo desværre sådan
at bare fordi noget klæder nogle, klæder det desværre ikke alle og
lavtaljede bukser klæder ikke ret mange. Det er jo det der er det
latterlige ved mode. Hvis blot folk blev lidt bedre til at se hvad der
klædte dem i stedet for at skele til moden.

Mht. om beklædning er overvurderet, mente jeg sådan set bare, at hvis vi
var lidt mere praktisk anlagte, ville færre bruge tøj når vejret var til
det.

Marianne Feddersen

Fra : Henning

Dato : 24-05-06 12:52

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det er der ingen tvivl om :)
>
> Højst sandsynligt vil man undre sig over, at man gik med så meget tøj

Næh, der er en nypuritanisme på vej, om
25 år vil vi gå klædt som på dr.Viktorias tid

Henning

Fra : ThomasB

Dato : 24-05-06 19:15

"Henning" <h2m65@måske.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh, der er en nypuritanisme på vej, om
> 25 år vil vi gå klædt som på dr.Viktorias tid

Ja, eller også vil vi alle gå med burka.. :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 19:56

In news:4474a297$0$15783$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

> Ja, eller også vil vi alle gå med burka.. :)

Næppe. Kun 51% af befolkningen. Resten vil anlægge fuldskæg.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-05-06 20:49

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Henning" <h2m65@måske.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, eller også vil vi alle gå med burka.. :)

Faktisk er Danmark førende, når det handler om at klæde sig af. Selv i store
forkromede usa, som vi jo gerne sammenligner os med selvom vi ikke vil
indrømme det er uformel klædning ofte en temmelig varm omgang.

Mvh. Brian

Fra : Tony

Dato : 23-05-06 21:45

> [...]
> over buksekanten, fordi bukserne er alt for stramme.
>
> Når disse piger sidder og ser fotos af sig selv om 15-20 år vil de

Og sige '' guuud, har jeg været så tynd engang : o D

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 23:24:13 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Forståeligt nok, det følger e'n resten af livet.

ja det var grumt

>Men vær glad for, det ikke var matrostøj eller plus four, det har jeg nemlig
>familiebilleder af fra den tid....men det var vel moden den gang.

ak ve sådan kan jeg også skues i 69 men det ligger dog længer tilbage
ind min erindring rækker ¨

>Utroligt at nogen har kunne score fisse den gang : o D

Nahh de gik næppe klædt sådan ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 24-05-06 12:47

> [...]

> nemlig familiebilleder af fra den tid....men det var vel moden den gang.
> Utroligt at nogen har kunne score fisse den gang : o D

+fours var moderne i 50'ern, jeg kendte sågar een, der i 1963 tog blå
jernbanefløjls pluskour, sportstrømper, hvid skjorte og
butterfly på når han skulle i byen, DET var sgu kikset også den
gang. Min far der er født i 1904 havde da kjole på til han blev
4 år, det brugt man nu ofte den gang i de "finere kedse"

MVH
Henning

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 13:01

nusle nuslesen skrev:

> [...]
> halve røv hænge ovenud af buskerne - det er givetvis noget mange vil undre

Jeg er muligvis småmærkelig, men jeg synes nu, at det kan se ok sexet
ud på nogen helt unge fyre. Altså, jeg mener, hvis de sådan er meget
slanke og man sådan lige kan se deres hofteben.