Det er vist på tide med en lille pause fra~
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-05-06 14:43

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-05-06 16:47

Mjae ... Din normalt sobre argumentation røg en del af sporet i den anden
tråd hvor så småt insinuerede at de hjælpearbejdere der misbrugte børn i
flygtningelejrene var ateister, og dermed at forstå ateisme var lige
pædofli.

Ingen udsagn der var til ære ...

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.

Fra : Worst Name Ever

Dato : 21-05-06 05:11

Du har i langt de fleste debatter været eftertænksom, høflig, og har kunnet
give nye vinkler. Ting, som ville være gode om vi andre kunne lære lidt af.
Håber du på et tidspunkt får lyst til at deltage igen.

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-05-06 09:21

Worst Name Ever wrote:
> Du har i langt de fleste debatter været eftertænksom, høflig, og har
> kunnet give nye vinkler. Ting, som ville være gode om vi andre kunne
> lære lidt af. Håber du på et tidspunkt får lyst til at deltage igen.

Enig - men også i, at det nok er en god idé med en pause, hvis det er sådan,
Børge har det.

Per V.
--
Det gode ved åndsfællerne Laban og Krarup er, at de giver os ateister
så mange gode argumenter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-05-06 15:29

On Sun, 21 May 2006 06:11:12 +0200, "Worst Name Ever"
<denmark_elvan_nim@hotmail.FJERNcom> wrote:

>Du har i langt de fleste debatter været eftertænksom, høflig, og har kunnet
>give nye vinkler. Ting, som ville være gode om vi andre kunne lære lidt af.
>Håber du på et tidspunkt får lyst til at deltage igen.

ehmm du top citere eller er det bund citere eller du citere ikke andet
ind hans signatur ? endvider skriver Børge da på livet løs ?

>"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 15:36

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> ehmm du top citere eller er det bund citere eller du citere ikke andet
> ind hans signatur ? endvider skriver Børge da på livet løs ?

Nååh, du har måske fornylig været inde på hovedbanegårdens lokummer : o D

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 15:52

On Sun, 21 May 2006 16:36:21 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Nååh, du har måske fornylig været inde på hovedbanegårdens lokummer : o D

Eheemmmeee ?? Tony du taler i tåger eller så misser jeg samenhænget ?

men det med hovedbanen s lokum lyder som noget homoværk :) ?

ellers så jow jeg har været der dog kun for at vaske hænder

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 22-05-06 22:01

> On Sun, 21 May 2006 16:36:21 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
> wrote:

endvider skriver Børge da på livet løs ?

> Eheemmmeee ?? Tony du taler i tåger eller så misser jeg samenhænget ?

Ja, den var nok lidt langt ude.

Jeg tænkte blot på om Børge skrev lokumsdigte .

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 23:00:40 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

Ohh Tony nu går der ged i dine pile anvisninger igen ..underligt nok
så sker det kun en gang i mellem ...

>Ja, den var nok lidt langt ude.

ØHH ja :)

>Jeg tænkte blot på om Børge skrev lokumsdigte .

ja det skal jeg så ikke ku sige ... men jeg tillader mig at tvile..

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Worst Name Ever

Dato : 21-05-06 19:33

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message

> ehmm du top citere eller er det bund citere eller du citere ikke andet
> ind hans signatur ?

I det oprindelige indlæg var der ikke rigtig nogen tekst at citere. Omvendt
ville det nok bare være mere forvirrende, hvis jeg kun satte message-id ind.
Men det har jo så tydeligvis forvirret alligevel :)

>endvider skriver Børge da på livet løs ?

Ham om det :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 15:52

On Sun, 21 May 2006 20:33:24 +0200, "Worst Name Ever"

>I det oprindelige indlæg var der ikke rigtig nogen tekst at citere. Omvendt
>ville det nok bare være mere forvirrende, hvis jeg kun satte message-id ind.
>Men det har jo så tydeligvis forvirret alligevel :)

jaeee det synes jeg efter som der kun var signatur så ...også er det
jo i sig selv spænende at se hvad det i grunden er du skriver om

>Ham om det :)

ja ja

--
Mv.