Protest mod blåstemplingen af organiseret
Fra : bhn

Dato : 19-05-06 11:34

Da det undrer mig, at det til dato kun er godt 2000 personer, der har
benyttet sig af muligheden for at protestere mod blåstemplingen af
organiseret prostitution ved VM i foldbold, har jeg besluttet at poste
dette link i denne gruppe:
http://www.kvindesamfund.dk/forside/underskrift-vm2006.html
Underskriftsindsamlingen startede i begyndelsen af denne måned og
slutter 29. maj.

Fra : Leif Neland

Dato : 19-05-06 12:14

"bhn" <bhn@vanlosenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.kvindesamfund.dk/forside/underskrift-vm2006.html
> Underskriftsindsamlingen startede i begyndelsen af denne måned og

Hvor stemmer man for?

Leif

Fra : preben nielsen

Dato : 19-05-06 16:42

"bhn" <bhn@vanlosenet.dk> skrev i en meddelelse
> Da det undrer mig, at det til dato kun er godt 2000 personer,
> der har benyttet sig af muligheden for at protestere mod
> blåstemplingen af

Hvorfor gør det det ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Henrik

Dato : 20-05-06 14:12

"bhn" <bhn@vanlosenet.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.kvindesamfund.dk/forside/underskrift-vm2006.html
> Underskriftsindsamlingen startede i begyndelsen af denne måned og slutter

Det er ikke prostitutionen det er galt med, men at kvinder (eller mennesker
i det hele taget) bliver truet med vold til at prostituere sig.

Det er faktisk ikke i orden, når folk bliver truet med vold, uanset om det
er pengeafpresning, prostitution eller andet det drejer sig om.

Men det har egentlig ikke noget med specielt prostitution at gøre.

Prostitution er vel i orden, så længe det foregår på de prostitueredes
præmisser?

Selvfølgelig ville jeg da have endda meget svært ved at acceptere hvis min
egen datter prostituerede sig, og gik i seng med gamle, grimme mænd for
penge.
Men på den anden side synes jeg heller ikke det er retfærdigt at man skal
være nægtet et sexliv, blot fordi man er gammel og grim.
Det kaldes et dilemma!

Venlig hilsen
Henrik E.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-05-06 18:45

> [...]
> http://www.kvindesamfund.dk/forside/underskrift-vm2006.html
> Underskriftsindsamlingen startede i begyndelsen af denne måned og slutter

Måske vi burde blåstemple og organisere prostitutionen herhjemme. Ville
måske komme noget af al den lyssky prostitution til livs, samt sikre
lægetjek "af de arbejdende kvinder"

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.