Fleshlight ?
Fra : Wind

Dato : 14-05-06 17:11

Tog mig sammen og bestilte den første i går...

Hvad skal man forvente ?

Nogen i gruppen der har erfaringer med disse sexlegetøj formænd ? ... et
for mig overset emne.

Fra : Wind

Dato : 17-05-06 21:34

> Nogen i gruppen der har erfaringer med disse sexlegetøj formænd ? ... et
> for mig overset emne.

Nå, vil i ikke være med i dialogen, må jeg jo lege med mig selv.

Fra : Kasper Larsen

Dato : 17-05-06 22:36

"Wind" <winddiesel@gmail.com> wrote in message

> Nå, vil i ikke være med i dialogen, må jeg jo lege med mig selv.

God fornøjelse.

Fra : Tony

Dato : 17-05-06 23:54

"Wind" <winddiesel@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå, vil i ikke være med i dialogen, må jeg jo lege med mig selv.

Fleshlight er vel også mest beregnet til en monolog.

Tony

Fra : Wind

Dato : 18-05-06 07:41

> Fleshlight er vel også mest beregnet til en monolog.

Overhovedet ikke.. den kan også være et godt fælles legetøj, ligesåvel som
hendes dildo'er !

Kan kun sige.. DEN ER EN SUCCES ! Bestiller en mere !

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-05-06 19:41

> Overhovedet ikke.. den kan også være et godt fælles legetøj, ligesåvel
> som hendes dildo'er !
>
> Kan kun sige.. DEN ER EN SUCCES ! Bestiller en mere !

Har du et link til et billede af sådan en?

Og kom gerne med en mere fyldestgørende anmeldelse. Jeg har tit set på dem,
men endnu ikke prøvet dem.

Måske har det noget med at gøre at jeg nyder at se noget forsvinde ind i min
kone, så derfor er dildoer umiddelbart sjovere at lege med.

Lars

Fra : Wind

Dato : 18-05-06 22:24

http://images.google.com/images?q=fleshlight&svnum=100&hl=en&lr=&newwindow=1&safe=off&rls=GGGL,GGGL:2006-15,GGGL:en&start=0&sa=N

> Og kom gerne med en mere fyldestgørende anmeldelse. Jeg har tit set på
> dem, men endnu ikke prøvet dem.

Ikke så meget at sige.. den er fabelagtig, men savner lidt action inde i
den, og derfor vil jeg have en af dem med riller i røret, da man ellers
holder sig meget til indgangen... men jeg siger dig, jeg har ALDRIG
onaneret og fået sådan en gevinst som jeg får i den fleshbandit der, den er
MEGET realistisk.. det eneste kritikpunkt er at det kan være MEGET svært at
dosere glidecremen så følelsen er optimal.

Har overvejet at sige til konen jeg har fundet en anden, så jeg ved hvad jeg
har

ALRID før har jeg onaneret 4 gange på 24 timer... nn sidder jeg bare og
venter på at vi skal mødes igen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Thu, 18 May 2006 08:41:11 +0200, "Wind" <winddiesel@gmail.com>
wrote:

>Overhovedet ikke.. den kan også være et godt fælles legetøj, ligesåvel som
>hendes dildo'er !
>
>Kan kun sige.. DEN ER EN SUCCES ! Bestiller en mere !

kan du ikke sende et link til hvad det er ....

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-06-06 18:17

[Wind | Thu, 18 May 2006 08:41:11 +0200]

>Kan kun sige.. DEN ER EN SUCCES ! Bestiller en mere !

Godt at høre :)

Well, nu bestiller vi så også en stak - det sker jo trods alt at der er
tider i et parforhold hvor kun den ene er "på" - og så er en Fleshlight
sikkert et fremragende alternativ til onani...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Stefanie

Dato : 18-05-06 09:39

> Tog mig sammen og bestilte den første i går...
>
> Hvad skal man forvente ?
>
> Nogen i gruppen der har erfaringer med disse sexlegetøj formænd ? ... et
> for mig overset emne.

Hvordan gør man egentlig sådan en ren?
Jeg har egentlig tit undret mig over det. Spermen ender vel nede i den, og
hvordan er man så sikker på at man har fået tømt det hele ud!?

Fra : Wind

Dato : 18-05-06 10:04

> Hvordan gør man egentlig sådan en ren?
> Jeg har egentlig tit undret mig over det. Spermen ender vel nede i den, og
> hvordan er man så sikker på at man har fået tømt det hele ud!?

Denne her er hul - og der er en strueprop i begge ender, med den ene kan man
endog justere hvor meget sug der er i røret under brug.

Den rengøres ved at man skyller den igennem med varmt vand, tager 20 sek.

Fra : Leif Neland

Dato : 18-05-06 10:25

> [...]
> endog justere hvor meget sug der er i røret under brug.
>
> Den rengøres ved at man skyller den igennem med varmt vand, tager 20 sek.

Den fungerer vel som den de brugte i TV-serien "Folk og fæ" til at tage
sædprøver af tyre.

Husk ikke at komme for varmt vand i

Leif

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Sun, 14 May 2006 18:10:36 +0200, "Wind" <winddiesel@gmail.com>
wrote:

>Tog mig sammen og bestilte den første i går...

tilykke

>Hvad skal man forvente ?

det kommer an på hvad det er ?

>Nogen i gruppen der har erfaringer med disse sexlegetøj formænd ? ... et
>for mig overset emne.

ja du må fortælle lidt om hvad det er ..

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Wind

Dato : 19-05-06 22:34

> ja du må fortælle lidt om hvad det er ..

Søg og du skal finde !
http://en.wikipedia.org/wiki/Fleshlight

Fra : sdsf

Dato : 20-05-06 14:33

> Søg og du skal finde !
> http://en.wikipedia.org/wiki/Fleshlight

Jeg tænder sgu slet ikke på sådan en "fleshlight". :-|

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-06 11:24

In news:446f1a77$0$60780$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

> Jeg tænder sgu slet ikke på sådan en "fleshlight". :-|

Pjat med dig. Den er garanteret bedre til at lave mad, end de fleste kvinder
er. Og så kan den sutte pik. Og så er den jo også dekorativ. Det er hele tre
ting.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 12:32

> Pjat med dig. Den er garanteret bedre til at lave mad, end de fleste
> kvinder er. Og så kan den sutte pik. Og så er den jo også dekorativ. Det
> er hele tre ting.

Og den svarer heller ikke igen....... vil jeg tro.

Tony

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 22:02

Jens Bruun skrev:

> Hvad jeg er i tvivl om, kan der skrives tykke bøger om, Blink.

Ja, det siger du jo... Men nogen gange tror jeg, at du overdriver (-;

> Retorisk spørgsmål?

Overhovedet ikke.

> Jeg kan købes.

For hvor meget? (-:

> Tja, hellere en gang for meget end en gang for lidt, ikke? Jeg har dog ikke
> helt opgivet, og kigger stædigt vejrudsigt hver aften...

Hmm... Ja det har sgu godt nok regnet og blæst noget voldsomt her på
det sidste. Alle blomsterne på kirsebærtræerne er blæst af og solen
har kun tittet frem en sjælden gang i mellem.

> Desuden lader jeg mig ikke fucke rundt af en smule vind, regn og skyer.

- Ah! - Måske er det dét, der gør, at jeg bliver ved med at opføre
mig så totalt stupidt?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 22:11

In news:1148504495.236259.266180@j73g2000cwa.googlegroups.com,
Blinkhinde <blinkhinde@hotmail.com> wrote:

> Ja, det siger du jo... Men nogen gange tror jeg, at du overdriver (-;

Hmm.

> Overhovedet ikke.

Jamen så lader vi spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

> For hvor meget? (-:

Langt mindre end du kan betale.

> Hmm... Ja det har sgu godt nok regnet og blæst noget voldsomt her på
> det sidste. Alle blomsterne på kirsebærtræerne er blæst af og solen
> har kun tittet frem en sjælden gang i mellem.

Jepper. Og så har der alligevel været solstrej nu og da. Jeg har f.eks. - på
én af mine mange udflugter til forblæste havnemoler - fundet en fiskehejres
skjul. Synet af en fiskehejre kan godt være en ringe erstatning for sol. Og
ellers må man jo kigge lidt indad. Der er altid lidt sol og kirsebærblomster
at finde.

> - Ah! - Måske er det dét, der gør, at jeg bliver ved med at opføre
> mig så totalt stupidt?

Dig? Opføre dig totalt stupidt? Nu kender jeg dig jo ikke, men et eller
andet sted kan jeg ikke få det til at passe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 21:23

Jens Bruun skrev:

> [...]

så principfast ik'?)

> Ja. Gå og skam dig (eller lad være). Ingen noterer længere noget ned,

Har nogen da nogensinde gjort det? - Se nu bliver *jeg* nysgerrig (-:

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 21:36

> [...]

> så principfast ik'?)

Hvad jeg er i tvivl om, kan der skrives tykke bøger om, Blink.

Jeg kan købes.

Fra : Blinkhinde

Dato : 21-05-06 13:06

Tony skrev:

> Og den svarer heller ikke igen....... vil jeg tro.

Jo jo... - Den er programmeret til at kunne sige: "Bøsserøv", hvis
man ikke behandler den ordentligt (-;

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 13:48

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Tony skrev:

> Og den svarer heller ikke igen....... vil jeg tro.

Jo jo... - Den er programmeret til at kunne sige: "Bøsserøv", hvis
man ikke behandler den ordentligt (-;

Javel ja, men så er den heldigvis hurtig at lukke kæften på, uden at blive
anklaget for voldtægt bagefter

Tony

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 22:24

Jens Bruun skrev:

> Hmm.

> Jamen så lader vi spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

Ah... ha, ha (-; Jeg er bare ikke så hurtig (-:
"Bornholm, Bornholm, Bornholm"

> Langt mindre end du kan betale.

(fnis)

> Jepper. Og så har der alligevel været solstrej nu og da. Jeg har f.eks. - på
> én af mine mange udflugter til forblæste havnemoler - fundet en fiskehejres
> skjul.

Ok! Har de sådan faste skjul? Og hvad lavede den så, den fiskehejre?

> Synet af en fiskehejre kan godt være en ringe erstatning for sol. Og
> ellers må man jo kigge lidt indad. Der er altid lidt sol og kirsebærblomster
> at finde.

Åh ja.

> Dig? Opføre dig totalt stupidt? Nu kender jeg dig jo ikke, men et eller
> andet sted kan jeg ikke få det til at passe.

Det var vist en kompliment! (hvis ikke det var en joke...)

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 22:38

In news:1148505856.264962.320650@y43g2000cwc.googlegroups.com,
Blinkhinde <blinkhinde@hotmail.com> wrote:

> Ah... ha, ha (-; Jeg er bare ikke så hurtig (-:

Ikke? You could have fooled me (nej, det er ikke en joke...)

> "Bornholm, Bornholm, Bornholm"

"- du' den dejligste..."

> (fnis)

*suk*

> Ok! Har de sådan faste skjul? Og hvad lavede den så, den fiskehejre?

Den skjulte sig. Og ellers fiskede den. Jeg er dog ikke helt færdig med den
endnu, så måske jeg ligefrem kan dokumentere dens adfærd ved en senere
lejlighed? Så ved jeg, hvad jeg skal bruge min tid på, når det blæser og er
overskyet.

> Det var vist en kompliment! (hvis ikke det var en joke...)

Ja. Hvad tror du selv? Humor er ikke min stærke side, så vi dømmer
"kompliment" for denne ene gangs skyld.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 22:42

In news:evCdnWzScvioT-nZRVnyuw@giganews.com,
Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Ikke? You could have fooled me (nej, det er ikke en joke...)

Den slap jeg ikke så heldigt fra. Min ironi var ikke en joke. Nej, jeg skal
vist ikke prøve at forklare yderligere...

Det er også pokkers med det hersens fucking indernet [sic]. Det er ved gud
meget lettere, når man taler ansigt-til-ansigt, ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 21-05-06 22:01

Tony skrev:

> [...]
> man ikke behandler den ordentligt (-;
>

> Javel ja, men så er den heldigvis hurtig at lukke kæften på, uden at blive

Det lyder som om du taler af erfaring Tony, - jeg troede, du havde det
bedst med den ægte vare (-;

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 22:57

Tony skrev:

> [...]
> anklaget for voldtægt bagefter

Det lyder som om du taler af erfaring Tony, - jeg troede, du havde det

Damn, der tog du mig godt nok med bukserne nede.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-05-06 10:16

In news:4470e263$0$15791$14726298@news.sunsite.dk,
Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> Damn, der tog du mig godt nok med bukserne nede.

Håber, du værdsætter et privilegium, der er få forundt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 22:54

Jens Bruun skrev:

> [...]
>
> Det er også pokkers med det hersens fucking indernet [sic]. Det er ved gud
> meget lettere, når man taler ansigt-til-ansigt, ikke?

Der er jo ingen der har sagt, at det skal være let... (-:

Ah, - fuck det! - når du nu ikke lader dig fucke rundt af lidt
dårligt vejr...

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 22:56

In news:1148507652.567617.222010@j73g2000cwa.googlegroups.com,
Blinkhinde <blinkhinde@hotmail.com> wrote:

> Der er jo ingen der har sagt, at det skal være let... (-:

Ikke?

> Ah, - fuck det! - når du nu ikke lader dig fucke rundt af lidt
> dårligt vejr...

Nu vil jeg fucke hjem og gå i seng. Hvem ved, hvad morgendagen bringer...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Basil

Dato : 05-06-06 11:21

Jens Bruun formulerede onsdag:

> Ikke?

> Nu vil jeg fucke hjem og gå i seng. Hvem ved, hvad morgendagen bringer...

Hvad bragte den så ?
Kai

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-06-06 13:38

In news:mn.2ae57d6693e42e6d.52736@starmail.invalid.co.za,
Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Hvad bragte den så ?

Ikke noget, læsere i nærværende gruppe vil finde interessant.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 13:33

Jens Bruun skrev:

> Håber, du værdsætter et privilegium, der er få forundt.

- Og så er det, at jeg ikke ved, om jeg skal skrive: "bøv", "vræl",
"pjat med dig" eller bare sætte en smiley.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 15:07

In news:1148474003.990504.160460@38g2000cwa.googlegroups.com,
Blinkhinde <blinkhinde@hotmail.com> wrote:

> - Og så er det, at jeg ikke ved, om jeg skal skrive: "bøv", "vræl",
> "pjat med dig" eller bare sætte en smiley.

Hvad med "ej"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 18:01

Jens Bruun skrev:

> Hvad med "ej"?

Ej... faktisk...

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 19:53

In news:1148490054.992785.238480@38g2000cwa.googlegroups.com,
Blinkhinde <blinkhinde@hotmail.com> wrote:

> Ej... faktisk...

*suk*

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 20:12

Jens Bruun skrev:

> *suk*

(fnis) - Hvorfor er det lige, at jeg bare ikke kan lade være? (jeg må
sgu'da være lidt smådum...)

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 20:21

In news:1148497924.402380.214300@38g2000cwa.googlegroups.com,
Blinkhinde <blinkhinde@hotmail.com> wrote:

> (fnis) - Hvorfor er det lige, at jeg bare ikke kan lade være? (jeg må
> sgu'da være lidt smådum...)

Ja, det spørger jeg også mig selv om.

Og du startede!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 24-05-06 20:59

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 21:08

> [...]

> Tony der mente, at den ikke kunne svare igen, eller... (ja, vejen til
> helvede er brolagt med dårlige undskyldninger)

Ja. Gå og skam dig (eller lad være). Ingen noterer længere noget ned, så der
er frit slag.

Fra : daGuy

Dato : 08-06-06 08:14

Yeps Fleshlight er nok noget af det bedste sex legetøj der er lavet
for mænd - jeg har selv alle modeller .. Startede med en almindelig
fleshlight ... men fandt ud af at de strammere modeller tilsyneladende
skulle være bedre .. så jeg bestilte nogle flere fra US ..

Og wow ...wonderwave og superribbed er MEGET bedre selv om den alm er
fantastisk

Her er et link til en debat tråd om fleshlight og hvilke modeller der
er bedst ...

http://debat.jubii.dk/89/Kunstige+Vaginaer++Dildoer_139512.html

Btw husk hvis man bestiller i US at få dem til at angive værdien af
pakken til under 10$ ...så er der ikke bøvl med ekstra moms/told
m.m. - og fedec leverer varen efter ca 4 dage ..imponerende ...