Lovligt frække detaljer på lødige datingsi~
Fra : Worst Name Ever

Dato : 12-05-06 18:46

Hej gruppe.
Der er sørme gået forår i mig, og jeg går og tænker på at finde mig en sød
kæreste. Man kan jo finde sig nogen udenom datingsites, men jeg synes ærlig
talt, at det er katten i sækken (no punn intended), når man finder en pige
på sit stamsted.
På et datingsite kan man finde nogenlunde hvad man søger, i et udvalg af
kvinder, som man må antage alle er interesserede i at finde en partner.

Men hvad med noget som seksuelle preferencer? Er det for langt
ude/klamt/overfladiskt at skrive om sine mere specifikke ønsker i sin
profiltekst? Jeg tænker på ting som BDSM. Her er jeg specielt interesseret i
hvad pigerne synes.

Sex er jo ikke alt i et forhold, men det ville være et rigtig (rigtig
rigtig) stort plus, hvis hun tændte på nogle af de samme ting, som man selv
tænder på.
Og når man har det sådan, så er det vel lidt stupidt at vente til man er
klar til det mere intime (eller hvad?)

Håber rigtig mange melder tilbage, så det giver et billede af hvad
'flertallet' mener.

Fra : Anita

Dato : 13-05-06 00:17

"Worst Name Ever" skrev

> Og når man har det sådan, så er det vel lidt stupidt at vente til man er
> klar til det mere intime (eller hvad?)
>
> Håber rigtig mange melder tilbage, så det giver et billede af hvad
> 'flertallet' mener.

Jeg synes det er fint at nævne, at du tænder på nogle specielle ting. Ellers
kunne du jo tage en (virtuel)snak om det når snakken alligevel falder på
emnet. Du kunne jo lede snakken derhenad ved at spørge om hun har nogle
specielle preferencer.

Venligst Anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-05-06 00:10

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ellers kunne du jo tage en (virtuel)snak om det når snakken alligevel
> falder på emnet. Du kunne jo lede snakken derhenad ved at spørge om hun

Jeg vil nok mene, at man skal lade være. Jo hvis det er noget meget bizart,
så er det nok en god ide, så man kan få frasorteret de mange, der ikke deler
denne interesse allerede fra starten. Men generelt er piger mere blufærdige
end vi mænd og vil gerne vente og se tiden an inden man bevæger sig ind på
dette område.
Men hvis man så følger denne enkelte spillereglen, så bliver man også somme
tider overrasket over, hvad piger vil gå med til.
Jeg har i hvert fald altid ventet lidt med at lade bomben springe. Det gør
ikke noget, at man er lidt spændende og mystisk. Alt skal ikke serveres i
fuldt dagslys på et stort skinnende sølvfad. Kvinden må gerne arbejde sig
ind til den person der gemmer sig bag navnet / profilen. Det er også noget,
som skærper nysgærigheden hos mange piger.

Blot min mening.

Mvh. Brian

Fra : Anita

Dato : 13-05-06 10:42

"Brian Olesen" skrev

> [...]
> ikke deler denne interesse allerede fra starten. Men generelt er piger
> mere blufærdige end vi mænd og vil gerne vente og se tiden an inden man

Jeg siger heller ikke det skal nævnes som det allerførste. Men efter nogle
dage/uger hvor man har skrevet sammen kan man sagtens gradvist bevæge sig
mod emnet.

> Men hvis man så følger denne enkelte spillereglen, så bliver man også
> somme tider overrasket over, hvad piger vil gå med til.

Det er meget muligt. Men personligt ville jeg være lidt træt af at spilde
måneder på at tale med kærestemateriale, som så viser sig at have en eller
anden fetish, som jeg ikke kan acceptere/leve med. Hvis sådan noget først
dukker op efter langvarrig kontakt, ville jeg fristes til at undre mig over
om vedkommende er flov over sine lyster og hvad der ellers måtte være holdt
skjult for mig.

> [...]
> ind til den person der gemmer sig bag navnet / profilen. Det er også
> noget, som skærper nysgærigheden hos mange piger.

Nja, både og. Jeg bliver også lidt irriteret, hvis jeg føler, at jeg
fortæller en masse, men ikke får noget igen. På et eller andet tidspunkt vil
min interesse for vedkommende forsvinde.

Venligst Anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-05-06 17:04

> [...]
> dage/uger hvor man har skrevet sammen kan man sagtens gradvist bevæge sig

Helt enig. Men der blev spurgt til, hvordan man bør strikke en personlig
dating-profil sammen.

> [...]
> dukker op efter langvarrig kontakt, ville jeg fristes til at undre mig
> over om vedkommende er flov over sine lyster og hvad der ellers måtte være

Enig.
Men der er stor forskel på at lave en profil, der bliver disset og på, at
fortælle om tingene når der er skabt kontakt.

> Nja, både og. Jeg bliver også lidt irriteret, hvis jeg føler, at jeg
> fortæller en masse, men ikke får noget igen. På et eller andet tidspunkt
> vil min interesse for vedkommende forsvinde.

Hej jeg hedder Bent Ib. Jeg elsker at dyrke uhæmet sex og bruger gerne
pisk... *ggg*
Nej vel. Sådan en knude ville du frasortere hurtigere end du kan sige klamme
nar!

Mvh. Brian

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-05-06 17:27

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jeg hedder Bent Ib. Jeg elsker at dyrke uhæmet sex og bruger gerne
> pisk... *ggg*
> Nej vel. Sådan en knude ville du frasortere hurtigere end du kan sige
> klamme nar!

Også på Scor.dk eller lignende?

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : ThomasB

Dato : 13-05-06 17:35

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse

> Også på Scor.dk eller lignende?

Nej.

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-05-06 01:57

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse

> Også på Scor.dk eller lignende?

Der er vist ikke meget lignende Score.dk
Men forstår godt hvor du vil hen. Der er folk måske lidt mere løsslupne, men
det er min erfaring, at piger generelt gerne vil have varen pakket lidt ind.
Ikke fordi de som sådan er snerpede, men pakken må gerne se lidt flot ud.

Ja jeg kan jo osse bare være lidt gammeldags og kedelig who knows?

Mvh. Brian

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 15-05-06 08:55

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in message

> Også på Scor.dk eller lignende?

Nu blev der jo spurgt om *lødige* datingsites

-Michael.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-05-06 11:00

"Michael Jørgensen" <ccc59035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nu blev der jo spurgt om *lødige* datingsites

Der blev også spurgt om muligheden for at skrive om sine seksuelle
præferencer. Det antyder vist en interesse for datingsites, der ikke er for
lødige til at acceptere den type oplysninger.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 13-05-06 10:29

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> ind til den person der gemmer sig bag navnet / profilen. Det er også
> noget, som skærper nysgærigheden hos mange piger.

Her er så min.

At date i flere måneder, for til sidste endelig at få afklaret at fyren er
en erotisk leverpostejmad - kan føles som et eminent spild af liv

Tænker at mænd kan føle det præcis på samme måde.

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-05-06 17:01

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en erotisk leverpostejmad - kan føles som et eminent spild af liv
>
> Tænker at mænd kan føle det præcis på samme måde.

Vi er helt enige. Nu overrasker det mig faktisk, hvis netop du venter flere
måneder *gg*
Men hvis øjet falder på en profil, der går for meget op i sex er jeg sikker
på, at mange piger vil blive skræmt væk inden den bliver læst færdig.

Det er i hvert fald min erfaring. Profilen skal indeholde noget originalt og
interessant. Jeg tror også det er enormt vigtigt, at være sig selv. Er man
en storskrydende bralderrøv i det virkelige liv, så skal man ikke fremstille
sig selv, som en ydmyg genert forsigtig ung mand osv.

Omvendt kan en genert type jo sagtens have nogle spændende indre sider, som
man faktisk lettere kan vise frem netop i en datingprofil.

Men hvis man er til bizar sex og vil noget seriøst med en partner, så er det
ikke det første personen skal ramle ind i, hvis der skal være gevinst.
Mange piger tænder på transer og bøsser og den slags, så hvis du er til
begge køn kan du sikkert også score med nogle diskrete hentydninger i
profillyrikken.

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-05-06 19:36

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Vi er helt enige. Nu overrasker det mig faktisk, hvis netop du venter
> flere måneder *gg*

Her kommer (måske) en øjenåbner:

Mennesker ser til tider sig selv som nogle "fa'ens karle m/k", selvom de
rent faktisk er noget ganske andet - så de svar man får på sine spørgsmål
kan være anderledes end virkeligheden, som det så kan tage lidt tid at få
afdækket

> Men hvis øjet falder på en profil, der går for meget op i sex er jeg
> sikker på, at mange piger vil blive skræmt væk inden den bliver læst
> færdig.

Du har sikkert ret.

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-05-06 02:04

Hej

> [...]
> kan være anderledes end virkeligheden, som det så kan tage lidt tid at få

Ja man er virkelig nødt til at have noget selvtillid for at klare sig
igennem, så det overrasker mig egentlig ikke.
Men jeg ved jo, at du ofte er blevet skuffet. Bare underligt, at du aldrig
lærer af dine oplevelser. Men jo rigtig mange mennesker spiller i den
indledende fase en helt vildt rolle som er påtaget, for at opnå højest mulig
gunst hos den udkårne. Det er der vel ikke noget odiøst ved?
Derimod synes jeg, at det er utroligt at folk gider spille en anden end den
de er. For hvis han / hun faldt for en i første omgang, så var det vel den
person man er? -
Jeg synes ikke vi er helt så gode til at takle skjulte hentydninger og små
vink som vi var tidligere, hvis man skal tro bøger og film fra bare 50 år
siden. I dag skal tingene altid være meget overfladiske og koketteri og
flirt synes jeg ofte bliver en billig vulgær omgang kussesnak. Hverken
kvinder eller mænd gider længere sådan for alvor spille det svermeriske
spil. Næh ind - ud - ind igen og så videre til den næste fisse, som en anden
lykkejæger.
Nå jeg er vist bare lidt halv-sur i dag.

> Du har sikkert ret.

Det tror jeg. Lige i dette tilfælde i hvert fald.

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-05-06 17:46

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja man er virkelig nødt til at have noget selvtillid for at klare sig
> igennem, så det overrasker mig egentlig ikke.

Jeg forstår ikke, hvad du mener her?

> Bare underligt, at du aldrig lærer af dine oplevelser.

Og det ved du, hvordan?

> Men jo rigtig mange mennesker spiller i den indledende fase en helt vildt
> rolle som er påtaget, for at opnå højest mulig gunst hos den udkårne. Det
> er der vel ikke noget odiøst ved?

Nej da - men der er så bare ingen grund til at blive ked, hvis man
efterfølgende bliver valgt fra.

> Derimod synes jeg, at det er utroligt at folk gider spille en anden end
> den de er. For hvis han / hun faldt for en i første omgang, så var det vel
> den person man er? -

Hvis man spiller en anden, end den man er - så er det ikke den man er,
han/hun falder for. Vel?

> Jeg synes ikke vi er helt så gode til at takle skjulte hentydninger og små
> vink som vi var tidligere, hvis man skal tro bøger og film fra bare 50 år
> siden.

Bøger og film er... bøger og film.

Prøv at spørge dine forældre, om man virkelig snakkede som i Morten Korch's
film dengang - det gjorde man ikke (i hvert fald ikke alle steder). Jeg har
spurgt mine forældre.

> I dag skal tingene altid være meget overfladiske og koketteri og flirt
> synes jeg ofte bliver en billig vulgær omgang kussesnak. Hverken kvinder
> eller mænd gider længere sådan for alvor spille det svermeriske spil.

Tja, nogle forstår det ikke - ligesom nogle ikke forstår sarkasme og ironi.

> Næh ind - ud - ind igen og så videre til den næste fisse, som en anden
> lykkejæger.
> Nå jeg er vist bare lidt halv-sur i dag.

Det hænder

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-05-06 23:17

Hejsa

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg forstår ikke, hvad du mener her?

Det er nok bare sådan noget standard-snak med at man kan ikke elske andre,
hvis man ikke elsker sig selv og man har brugt for at kunne lide sig selv,
for at kunne finde styrke til at forfægte sine egne meninger. Eller noget i
den henretning.
Du gør det jo også selv indimellem. Du synes selv perfekt mens alle mænd
omkring dig er nogle svin sådan i grove træk.

> Og det ved du, hvordan?

Det læser jeg ud af dine indlæg. Jeg magter ikke lige at gå på jagt i de
mange hundrede indlæg du har haft i gruppen gennem tiden. Men jeg husker
et tydeligt mønster i dine handlinger.

> Nej da - men der er så bare ingen grund til at blive ked, hvis man
> efterfølgende bliver valgt fra.

Arrg jeg tror nu ovenstående er gældende for begge parter. Man præsenterer
naturligvis kun sine bedste sider i starten. Det er ikke kun noget mænd gør.
Tro mig.
Men og nu er der nok nogen der synes jeg er lidt langt ude , men der er
altså noget smukt i, at man via f.eks. en lang chat kan forsøge at vise sig
frem, som den man enten inderst inde er, eller i det mindste den man meget
gerne vil være. Da jeg tidligere i mit liv chattede en del fik jeg gennem
dybe og intime samtaler med flere piger et godt indtryk af personen bagved
alle rolerne og reflekserne, som måske ikke altid tjente til deres fordel.

> Hvis man spiller en anden, end den man er - så er det ikke den man er,
> han/hun falder for. Vel?

Du er kvik i dag Nusleting.

> Bøger og film er... bøger og film.

Jo jo, men man kan nu godt uddrage en del af dem alligevel. Der er en meget
større detaljerigdom i den kommunikation der er skildret end i meget af det
der laves i dag.

> Prøv at spørge dine forældre, om man virkelig snakkede som i Morten
> Korch's film dengang - det gjorde man ikke (i hvert fald ikke alle
> steder). Jeg har spurgt mine forældre.

Mine er døde. lol Nej det passer ikke helt, men min gamle far vil sgu ikke
kunne svare gennemtænkt på noget sådant.
Og der findes altså en del andre film end blot Korch.

> Tja, nogle forstår det ikke - ligesom nogle ikke forstår sarkasme og
> ironi.

Mange forstår det ikke, eller vælger det fra i overflodssamfundet. Hvis ikke
denne kælling eller fyr gider, så er der nok en anden der gør. Brug og smid
væk mentaliteten har efterhånden sat sig dybe spor i os.

> Det hænder

Jo dee't.

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 17-05-06 23:27

> Det læser jeg ud af dine indlæg. Jeg magter ikke lige at gå på jagt i de
> mange hundrede indlæg du har haft i gruppen gennem tiden. Men jeg
> husker et tydeligt mønster i dine handlinger.

Vend dit indtryl af Nusle over på dig selv, og opdag at det er dig selv du
ser

Fra : ThomasB

Dato : 17-05-06 23:27

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
>
> Vend dit indtryl af Nusle over på dig selv, og opdag at det er dig selv du
> ser

Indtryl er der vist ikke noget der hedder.. Indtryk er der vist noget der
hedder.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 18-05-06 18:58

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du gør det jo også selv indimellem. Du synes selv perfekt mens alle mænd
> omkring dig er nogle svin sådan i grove træk.

Eller måske læser nogle det ind i indlæggene, som de bevidst/ubevidst
forventer.

> Det læser jeg ud af dine indlæg. Jeg magter ikke lige at gå på jagt i de
> mange hundrede indlæg du har haft i gruppen gennem tiden. Men jeg
> husker et tydeligt mønster i dine handlinger.

Hvilket mønster?

> Arrg jeg tror nu ovenstående er gældende for begge parter. Man præsenterer
> naturligvis kun sine bedste sider i starten. Det er ikke kun noget mænd
> gør. Tro mig.

Hmmm...

> Du er kvik i dag Nusleting.

Også idag

> Mange forstår det ikke, eller vælger det fra i overflodssamfundet. Hvis
> ikke denne kælling eller fyr gider, så er der nok en anden der gør. Brug
> og smid væk mentaliteten har efterhånden sat sig dybe spor i os.

Det er i hvert fald en letkøbt konklusion at trække ned over snart sagt
enhver problematik.

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-05-06 21:30

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Eller måske læser nogle det ind i indlæggene, som de bevidst/ubevidst
> forventer.

Standardsvar! Så come dog ind i kampen søde.
lol

> Hvilket mønster?

Ja det der med, at du nu har fundet den eneste ene og så få uger / måneder
efter naarj hmm ikke lige ham alligevel... Han var osse et svin og forresten
osse alkoholiker... Nåh ja og forresten også altid væsentligt mindre
intelligent end du selv.
Alle Smilierne lige for at indikere, at det altså ikke er ondt ment!

> Hmmm...

Skal gerne uddybe lidt. Jeg har det med at falde for de her søde blide
forsigtige bly selvudslettende... skal nok slikke hele-natten...-typer som
så når jeg har kendt dem i nogle måneder bliver forhæksede af et eller andet
og går totalt i selvsving over et eller andet og meget meget hurtigt viser
sig at være de rene valkyrier. P... irriterende. Nu var hun jo ellers lige
så sød...

> Også idag

heheh

> Det er i hvert fald en letkøbt konklusion at trække ned over snart sagt
> enhver problematik.

Jo det kan du da have ret i, men jeg trækker den kun ned over en. Er det
forresten af os to ikke kun dig, der kan trække noget ned over noget andet?
heheh

Det er en eller anden overfladiskhed, som jeg egentlig tror ofte dækker over
en dybereliggende angst. Nærmest en folkesygdom, hvor det gælder om at
forsimple og forfladige alt til ukendelighed, eller i det mindst så det kan
passe til i en meget lille kasse, hvor det så også kan stables ovenpå alle
de andre bitte små kasser og bekvemt gemmes væk.
Jeg ved godt, at det generelt er sådan vi tænker, for at have plads til det
hele, men du ser det snart over alt i samfundet. Sproget bliver forsimplet,
eller karrikeret med kliche-agtige fremmedord, som alle voldbruger igen og
igen. Jeg mener, at vi i hele den måde vi lever på i dag devaluerer vores
åndelige / menneskelige tilværelse og gør store vigtige spørgsmål til tabuer
og emner man helst ikke kommer ind på. Vi gemmer os bag primitiv retorik og
ta'r ikke oplevelserne ind i deres helhed, men snupper lige det vi synes vi
kan bruge og så vidre til næste oplevelse / indtryk.

Nej nu bli'r selv jeg altså for filosofisk.
En go` røv er heldigvis stadig en go`røv!

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Wed, 17 May 2006 18:46:08 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Jeg forstår ikke, hvad du mener her?

Brians veje kan være uransaglige og følger en gang i mellem den adfærd
der er forbundet med navnet ...

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-05-06 15:35

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> Brians veje kan være uransaglige og følger en gang i mellem den adfærd
> der er forbundet med navnet ...

Hov hov!

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 15:52

On Sun, 21 May 2006 16:35:15 +0200, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Hov hov!

Hæ hæ Sorry ku bare ikke lige lade være :)
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-05-06 16:12

Hej

> Hæ hæ Sorry ku bare ikke lige lade være :)

Det er så i orden, men jeg kan betro dig, at somme tider er jeg faktisk helt
glad for at være en Brian. Forventningerne til vores slags er nemlig ikke så
høje. *gg*

Mvh. BRIAN

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 17:11:52 +0200, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Det er så i orden, men jeg kan betro dig, at somme tider er jeg faktisk helt
>glad for at være en Brian. Forventningerne til vores slags er nemlig ikke så
>høje. *gg*

hæee jaee deeet ... men det var nu som sagt en joke ... :)

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Paul

Dato : 28-05-06 01:25

nusle nuslesen skrev:

> [...]
> spurgt mine forældre.

> Tja, nogle forstår det ikke - ligesom nogle ikke forstår sarkasme og ironi.

Jeg vil give Brian ret. At lære andre mennesker at kende (i Danmark) er
blevet til en ret overfladisk oplevelse - sådan generelt betragtet. Det
meste bliver serveret up front, så det eneste man skal tage stilling til
er om man gider eller ikke gider. Der er ikke mange som vil flirte og
lege med ord som "i gamle dage", hvor man kunne grine af uskyldige ting
uden at nævne kønsdele så meget som én enkelt gang.

Hvad Morten Korch angår, så tager du fejl. Jeg har rent faktisk oplevet
generte og blufærdige mennesker - i dagens Danmark - som ikke tænker på
pik og patter som det allerførste, endsige nævner det med en stavelse,
selvom man taler jævnligt sammen over flere måneder. Og dem jeg har mødt
var endda på min egen alder, hvilket overraskede mig lidt.
Før i tiden var det ganske normalt at pakke tingene ind - at gøre dem
mere end at tale om dem, hvilket for mig gør tingene dejligere og mere
romantiske.

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-05-06 16:37

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg vil give Brian ret. At lære andre mennesker at kende (i Danmark) er
> blevet til en ret overfladisk oplevelse - sådan generelt betragtet.

Det er jeg ikke uenig i.

> Hvad Morten Korch angår, så tager du fejl.

Det tror jeg ikke.

> [...]
> Før i tiden var det ganske normalt at pakke tingene ind - at gøre dem mere
> end at tale om dem, hvilket for mig gør tingene dejligere og mere

Da jeg skrev "man" i mit tidligere indlæg herom - mente jeg
generelt/flertallet. Og jeg vil stadig påstå, at flertallet ikke talte, og
ikke taler, som i Morten Korch-filmene.

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Mon, 15 May 2006 20:35:42 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Du har sikkert ret.

jamen Nusle nu når forår er ved at blive til sommer skal vi så ikke
bare gøre det :0) ? ... også selv om steen bliver sur og jaloux og i
rigtigt dårligt lune

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-05-06 00:12

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

Hej,

> jamen Nusle nu når forår er ved at blive til sommer skal vi så ikke
> bare gøre det :0) ? ... også selv om steen bliver sur og jaloux og i
> rigtigt dårligt lune

Så okay da - men så skal det altså også være råt, små-perverst og intenst!

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-05-06 17:44

On Sat, 20 May 2006 01:12:15 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Så okay da - men så skal det altså også være råt, små-perverst og intenst!

ja det er klart :) jeg er hjemme den 25-5 inde med flyet fra Milano kl
1930 så jeg regner med du henter mig i lufthavnen også starter vi i
Taxa en og køre på til vi begge er hudløse og jeg skal til min egen
ros lige sige at jeg har fået taget en frisk hiv test og jeg fejler
ikke noget så du møder bare op i regn frakke og ikke andet ...også er
det bare til sagen .... nahh det ku fanme være guf og gå banans i den
barmfægerhed .mm.. :)

Måske vi skulle optage det på vido og sende det til steen så har han
lidt og leve på ?
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-05-06 17:50

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> ikke noget så du møder bare op i regn frakke og ikke andet ...også er
> det bare til sagen .... nahh det ku fanme være guf og gå banans i den

Jamen, jeg har ikke råd til taxa'en

Desuden risikerer man jo bare at chaufføren blander sig - men det kunne vel
også være kinky *lol*

> Måske vi skulle optage det på vido og sende det til steen så har han
> lidt og leve på ?

Du er ikke sød, Bo - fyha!

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 17:00

On Sat, 13 May 2006 18:01:01 +0200, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Vi er helt enige. Nu overrasker det mig faktisk, hvis netop du venter flere
>måneder *gg*

ja det er nu også min erfaring hvis det erotiske ikke kommer
forholdsvis hurtigt så kommer det aldrdrig

>Men hvis øjet falder på en profil, der går for meget op i sex er jeg sikker
>på, at mange piger vil blive skræmt væk inden den bliver læst færdig.

ja de fleste men man skal nu ikke undervudere den kvindlige drifts
følse - jeg tror nu snarre det er mange mænds mangel på orginalitet
der for kæden til at hoppe af de sender et billed af derres pik og
skriver de gerne vil slikker hendes våde fisse og det er så det ..

>Det er i hvert fald min erfaring. Profilen skal indeholde noget originalt og
>interessant. Jeg tror også det er enormt vigtigt, at være sig selv.

Nahh det med at være sig selv - det kommer sgu meget an på hvem man er
- erfaring byder mig at netop det skal der tones noget ned for ...

> Er man
>en storskrydende bralderrøv i det virkelige liv, så skal man ikke fremstille
>sig selv, som en ydmyg genert forsigtig ung mand osv.

Nahh men det er nu heller ikke noget hit at nævne man er førtids
pensionist ...

> [...]
> Mange piger tænder på transer og bøsser og den slags, så hvis du er til
>begge køn kan du sikkert også score med nogle diskrete hentydninger i

altså på scor er der for alle hvor det drejer sig om sex

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-05-06 15:42

> ja det er nu også min erfaring hvis det erotiske ikke kommer
> forholdsvis hurtigt så kommer det aldrdrig

Ja enig.

> [...]
> der for kæden til at hoppe af de sender et billed af derres pik og
> skriver de gerne vil slikker hendes våde fisse og det er så det ..

Ja det er tåbeligt og især fordi mange sikkert sender latterlige
fake-billeder af en stor sjover de har fundet på nettet.

> Nahh det med at være sig selv - det kommer sgu meget an på hvem man er
> - erfaring byder mig at netop det skal der tones noget ned for ...

Ok. Nu tænkte jeg ikke så meget på ens status osv. men mere hvad man
indeholder. Det er min erfaring, at mange kvinder er ligeglade med om du er
millionær, eller bistandsklient. Det handler ofte meget om din indre styrke
/ ressourcer som mand.

> Nahh men det er nu heller ikke noget hit at nævne man er førtids
> pensionist ...

Heheh næh det ku' jeg tænke mig.

> altså på scor er der for alle hvor det drejer sig om sex

Jojo. Scor er ret voldsom.

Mvh. Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-06 17:15

In news:44707cb0$0$38710$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Brian Olesen <nomail@please.dk> wrote:

> Det er min erfaring, at mange kvinder er ligeglade med om
> du er millionær, eller bistandsklient. Det handler ofte meget om din
> indre styrke / ressourcer som mand.

Right, og det er et velkendt faktum, at grimme rockstjerner og millionærer
får meget lidt fisse ligesom det fisse, disse stakler i samfundets yderkreds
får, er af ringe kvalitet. Nædu, indre styrke og bistandsklienter, det er
det, de unge (kvinder) vil ha'.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-05-06 18:18

Hej

> [...]
> yderkreds får, er af ringe kvalitet. Nædu, indre styrke og
> bistandsklienter, det er det, de unge (kvinder) vil ha'.

Lol

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 15:52

On Sun, 21 May 2006 16:41:53 +0200, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Ja enig.

jaeee sådan er det af en eller anden grund har kun prøvet det en gang
i mit 40 årige liv at et veninde besprang mig efter vi havde været
venner i 2 år og det blev så døden på det venskab ...

>Ja det er tåbeligt og især fordi mange sikkert sender latterlige
>fake-billeder af en stor sjover de har fundet på nettet.

jaemn jeg har set noget af det nogen af mine scor veninder har
modtaget du milde man må græmmes ...

>Ok. Nu tænkte jeg ikke så meget på ens status osv. men mere hvad man
>indeholder.

Nå ja ... men det fylder man vist allerede ud i af X ning i start ?

>Det er min erfaring, at mange kvinder er ligeglade med om du er
>millionær, eller bistandsklient. Det handler ofte meget om din indre styrke
>/ ressourcer som mand.

Nahh du jeg har fået en del hit på at jeg har både hus og lejlighed ..
( for hus )

>Heheh næh det ku' jeg tænke mig.

nej det ... er sgu ikke noget hit ..

>Jojo. Scor er ret voldsom.

jow men jeg kan nu godt li det der er mere ren besked på scor ind på
Datting

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-05-06 16:18

> jaeee sådan er det af en eller anden grund har kun prøvet det en gang
> i mit 40 årige liv at et veninde besprang mig efter vi havde været
> venner i 2 år og det blev så døden på det venskab ...

Tja, hvem har sagt, at piger skulle være lette at forstå.

> jaemn jeg har set noget af det nogen af mine scor veninder har
> modtaget du milde man må græmmes ...

heheh nu gør jeg jo somme tider lige i tlf-sex og der er kvinderne i reglen
ikke bedre end os mænd, når de er i det humør.

> Nå ja ... men det fylder man vist allerede ud i af X ning i start ?

ikke helt forstået? Det er liså meget på det følelsesmæssige niveau.

> Nahh du jeg har fået en del hit på at jeg har både hus og lejlighed ..
> ( for hus )

Javel.

> nej det ... er sgu ikke noget hit ..

> jow men jeg kan nu godt li det der er mere ren besked på scor ind på
> Datting

Ok det er længe siden jeg har beskæftiget mig med begge siger, men Score er
i hvert fald meget målrettet. Gad vide, hvor mange der egentlig opnår
kontakt og reelt mødes...
Jeg ved godt, at det jo nærmest er halvdelen af Danmark, der har en profil
sådanne steder, men alligevel.

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 17:18:03 +0200, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Tja, hvem har sagt, at piger skulle være lette at forstå.

Kvinder / piger vil være mig en livslang gåde - en ven af mig sagde
hvis man i virkligheden skal forstå noget om det modssatte køn så skal
man forstå noget om homoner ... !

anyhow i det overstående situation med veninden var fejlen nu vist
også lidt min det blev lidt forvirende bagefter - vi havde godt nok
gjort det en gang før det men det var så i en brandert og shit happens
men anden gang det var noget hun havde planlagt og det blev ligesom
for meget ...

>heheh nu gør jeg jo somme tider lige i tlf-sex og der er kvinderne i reglen
>ikke bedre end os mænd, når de er i det humør.

ork ja det har jeg primært dyrket med en i 5-6 år det var sgu
udemærket og jow hun var sgu fyr og flamme hun var til at blive pint
fik hende til at tømme en større ladning sterin ned i skødet en gang
du milde :)

>ikke helt forstået? Det er liså meget på det følelsesmæssige niveau.

Nå men jeg tænkte på den side man starter med at udfykde når man går
ind på scor / datting etc ... der er da en masse praktisk info man
skal udfylde f.eks hvad man er til hvor gammel man er om man er i
forhold etc.

>Javel.

tjaaa .... men det er der sgu mange der godt kan li - det er da lige
før jeg overvejer at gøre fælles sag med min fætter der har en klat
jord ved siden af her hvor jeg sider i nord Italien ... hvis man nu
smækkede et hus på det så ....ville det jo blive til lejlighed hus +
villa i Toscana det ville da være sager ...

>Ok det er længe siden jeg har beskæftiget mig med begge siger, men Score er
>i hvert fald meget målrettet. Gad vide, hvor mange der egentlig opnår
>kontakt og reelt mødes...

Hmm jeg har haft kontakt med 5 på scor hvor jeg har mødtes med de 3 og
kun kontakt med en på datting hvor det kan blive til et møde hvis jeg
vil .... ok der er så et par stykker mere på krog på datting men ..ja
.....jo jo der er b.la en meget smuk afrikans kvinde fra camaroun ..

>Jeg ved godt, at det jo nærmest er halvdelen af Danmark, der har en profil
>sådanne steder, men alligevel.

jamen det var der nu også en pige der sagde til mig for nogen år siden
der er mode i det ...

hun havde fået 6500 hendvendelse - man må sgu da sige folk er oppe på
mærkerne ..
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-05-06 23:06

> [...]
> en erotisk leverpostejmad - kan føles som et eminent spild af liv
>
> Tænker at mænd kan føle det præcis på samme måde.

Enig,
Det er også flippet at folk der mødes på dating holder det skjult, men at
mødes i en 100 hestes brandert er helt OK
Få hilsner

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-05-06 19:26

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Enig,
> Det er også flippet at folk der mødes på dating holder det skjult, men at
> mødes i en 100 hestes brandert er helt OK

Enig - det er flippet.

flere hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Mon, 15 May 2006 20:25:56 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Enig - det er flippet.

Steen er flippet ( han har alderen til det )han løb rundt og samled
hvid cykler i det indre Kbh en gang i 60 erne og var som sådan en del
af prvo bevægelsen

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Mon, 15 May 2006 00:05:51 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Enig,
>Det er også flippet at folk der mødes på dating holder det skjult, men at
>mødes i en 100 hestes brandert er helt OK

jow men nu var det jo noget med sex inden for en overskuelig tidsramme
hvis du nu er skide fuld og det samenlagt med at du er en mand på over
60 år - hvad tror du så selv chanserne er for at genemføre et samleje
?

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-05-06 12:56

> [...]
> hvis du nu er skide fuld og det samenlagt med at du er en mand på over
> 60 år - hvad tror du så selv chanserne er for at genemføre et samleje

Antageligt det samme som at du kan få et liv
Se filmen Mørke og følg den
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-05-06 22:45

On Sat, 20 May 2006 13:55:42 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Antageligt det samme som at du kan få et liv

her sider jeg I Toscana i en Villa og har netop fortæret en pate samt
iransk kaviar på kiks der angiveigt koster mere ind du for i
overførsels indkomst på 2 måneder ... jeg har sendt en email til en
digter der har fået nobel prisen i Litt. for en time siden vdr. noget
ophavs ret til en side om lidt vil jeg sætte mig med en kop mokka med
udsigt over midelhavet med en kop mokka og se de her insekter der er
selv lysene flyve i mellem oliven træerne.
I morgen skal jeg spise middag med en der har fåët nordisk pris i litt
og tale med en maler der er blevt slået til rider af vor kære regent
vdr. en www side som jeg vil prøve at tiltuske mig et maleri fra i byt
for en sådan side - de koster normalt 400 000 kr .men når jeg nu en
gang kan lave det efterhåneden rigmeligt pænt i html sammen med jeg
plager livet af nogen venner så .....

... jeg mener - hvis det ikke er at have et liv så skal man sgu da
anstrenge sig ...
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-06 09:26

In news:ah2v62hcfdhkplqthgd71lr9nn8pss5g2e@4ax.com,
Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz> wrote:

> [...]
> plager livet af nogen venner så .....
>
> ... jeg mener - hvis det ikke er at have et liv så skal man sgu da

Bo, du styrer for vildt!

Vi andre lønslaver kan kun sidde tilbage her i Danmark i det regnvåde forår
og misunde dig dit vanvittigt spændende, finansierede liv, hvor der
tilsyneladende ikke er grænser for hvilke kloge og interessante mennesker,
du har personlig kontakt med. Og så har jeg endda ikke engang nævnt den
iranske kaviar på kiks, der er så dyre, at Steen Johansen ikke har råd til
at købe dem...

PS: Er det ikke lidt taberagtigt at holde dk.snak.seksualitet informeret om
dine tildragelser? Jeg mener - det er jo lidt li'ssom at smide perler for
svin, ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-05-06 10:47

"Worst Name Ever" <denmark_elvan_nim@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

> Men hvad med noget som seksuelle preferencer?

Scor.dk har et felt til det i deres profil.

> Er det for langt ude/klamt/overfladiskt at skrive om sine mere specifikke
> ønsker i sin profiltekst?

Jeg mener, det afhænger af "tonen" på det enkelte datingsite. Derfor vil jeg
foreslå, at du i første omgang nøjes med at skrive i din profiltekst, at du
bare kigger dig lidt omkring. Det står i mange profiltekster. Derefter kan
du kigge på andre profiler for at danne dig et indtryk af "tonen", og
forlade sitet igen, hvis du finder ud af, at seksuelle præferencer sjældent
indgår i profilerne.

> Her er jeg specielt interesseret i hvad pigerne synes.

Jeg er bare en uerfaren mand.

Fra : Worst Name Ever

Dato : 13-05-06 16:17

> [...]
> "tonen", og forlade sitet igen, hvis du finder ud af, at seksuelle
> præferencer sjældent indgår i profilerne.

Tak til alle for jeres svar, jeg synes jeg har fået noget jeg kunne bruge.
I sidste ende skal man jo nok bruge sine fornemmelser, for at finde ud af
hvad der vil virker bedst. Men jeg vil skrive et par hints ind i min profil,
og se om ikke det giver noget positiv respons.
God weekend DSS.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 13-05-06 13:19

Worst Name Ever wrote:
> [...]
> På et datingsite kan man finde nogenlunde hvad man søger, i et udvalg af
> kvinder, som man må antage alle er interesserede i at finde en partner.

I teorien, ja. I praksis virker det ret dårligt.

> [...]
> profiltekst? Jeg tænker på ting som BDSM. Her er jeg specielt interesseret i

Pigerne synes at de bare skal oprette en profil, så får de hundredevis
af henvendelser. Dermed ender det hele som et lotteri, i stedet for den
intelligente partnersøgningsproces som det *kunne* være.

> [...]
> tænder på.
> Og når man har det sådan, så er det vel lidt stupidt at vente til man er

Måske. Men den gennemsnitlige kvinde hælder lidt over mod m-siden af
tingene, så hvis du er drejet i den modsatte retning, så er det ikke
nødvendigvis skingrende stupidt af dig at tage chancen.

Du kan også forsøge dig med diverse "følere", i den indledende
kommunikation. Hvis du kan fornemme at hende du har været så heldig at
få svar fra har feministiske tilbøjeligheder, så er der nok ikke noget
at komme efter (uanset hvilken retning du selv hælder til).

> Håber rigtig mange melder tilbage, så det giver et billede af hvad
> 'flertallet' mener.

Jeg er enig med Boerge i at du bør kigge lidt på profiltonen på det
datingsite du har tænkt dig at bruge, og så rette dig ind derefter.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-05-06 14:19

On Sat, 13 May 2006 14:18:55 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Pigerne synes at de bare skal oprette en profil, så får de hundredevis
>af henvendelser. Dermed ender det hele som et lotteri, i stedet for den
>intelligente partnersøgningsproces som det *kunne* være.

Nah du man kan altså godt være heldig - jeg har nakket et par stykker
bare på den sidste måned og har gang i 3 andre ja faktisk 5 hvis man
tager dem med i Århus - hvor jeg sgu nok vil sige der er 80 % Chanse
for samleje

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-06 19:54

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> bare på den sidste måned og har gang i 3 andre ja faktisk 5 hvis man
> tager dem med i Århus - hvor jeg sgu nok vil sige der er 80 % Chanse

Jamen du må jo være i Den Syvende Himmel[tm].

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-05-06 02:09

On Sat, 13 May 2006 20:53:56 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Jamen du må jo være i Den Syvende Himmel[tm].

jamen det er jeg sgu da også men som jeg lige har skrevet i et andet
indlæg så fik jeg sgu tomlen ned af en kvinde der bliver 44 om 2 mdr
Det er jeg sgu ikke helt kommet mig over :0) ...nah det var nu ikke så
megt det med alderen ... men jeg ku fanme godt li hende ...selv om
uagtet jeg benægter det for mig selv og hvem_der nu gider at høre på
det - at det var mårske rart med en der gerne ville have et barn - så
tikker det da afligevel.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-06 19:05

Bo M Mogensen wrote:

> selv om
> uagtet jeg benægter det for mig selv og hvem_der nu gider at høre på
> det - at det var mårske rart med en der gerne ville have et barn - så
> tikker det da afligevel.

Lidt sjovt, ikke? Du har angiveligt haft samleje med et trecifret antal
kvinder, og har endnu ikke formået at producere et barn. Jeg har haft
samleje med en brøkdel heraf, og har alligevel produceret to børn.

Får det dig ikke til at tænke lidt over tingene?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 14-05-06 19:18

> [...]
> samleje med en brøkdel heraf, og har alligevel produceret to børn.
>
> Får det dig ikke til at tænke lidt over tingene?

Det har vel noget at gøre med at prostituerede nægter at have sex uden gummi

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-05-06 23:00

> [...]
> samleje med en brøkdel heraf, og har alligevel produceret to børn.
>
> Får det dig ikke til at tænke lidt over tingene?

Gu har Hr Mogensen ikke haft samleje med et trecifret antal
kvinder, han har været på stoffer hele sit liv, og så er kalorius ikke
særlig villig
MvH Steen

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-05-06 00:21

> [...]
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
> Gu har Hr Mogensen ikke haft samleje med et trecifret antal
> kvinder, han har været på stoffer hele sit liv, og så er kalorius ikke
> særlig villig
> MvH Steen
><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Bo M Mogensen"
><chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

jeg har for tiden den tvilsomme for nøjelse at være indlagt på
Hvidover gastroenterologisk afd. med et profant mave onde/infektion -
nå efter 800 blod prøver var der en læge der fik den ide at jeg skulle
undersøges i tarmen - hvorpå han i førte sig en gummi handske noge
glide creme og kørte en finger i bund i røwen på mig også ellers rundt
og rundt ... jeg har i tidliger debater givet den hingangne skirvbent
og min gode ven trbularouse/peter ( ham den pædofile ) at alle
mennesker på et eller andet plan er multi seksuelle - men jeg må
indrømme efter denne anale stimulans er jeg ern afklaret mand - det er
jeg simpelthend ikke til ... jeg ved at manden skulle have en prosta
kitel der med fordel kan stimuleres ... men jeg må nok indrømme min er
lam !
--
MvH
Bo M Mogensen

Begynder vanskeligheder det skal du ikke lade dig slå ud af. Som med mange
kvinder, der også er inde på at de første gange ikke er noget for dem.Jeg må
nok sige at du udtaler dig på en latterligt grundlag.Naturligvis er man ikke
motiveret på Hvidovers analgastranomisk afd hvor man har ganske andre ting i
sinde. Prøv igen evt sammen med din onkel? Drik først en stor slurk
amerikansk olie. Så er jeg inde på at både dig + onkel får en oplevelse der
aldrig bliver glemt

MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Sun, 14 May 2006 23:59:33 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Gu har Hr Mogensen ikke haft samleje med et trecifret antal

ak Steen at du ikke har fået mere ud af dine rejser til den 3 verden
er i sig selv en tragedie - jeg kan dog ikke se det skulle sætte min
troværdighed over styr ....lad os regne lidt på det jeg havde seksuel
debut i 1980 det er altså 26 år siden der har jeg ca kneppet 3 nye
damer om året på sympatien ( det er ikke meget ) det rundet vi så af
til ja vi går bare ned på 70 også kan man lægge ca 36-37 prostituerede
til - en prostituerte i afrika i storbyerne koster ca en 40-50 kr dem
kan jeg på en go da pløje 3 af ... go figur...

så måske du skulle bortlede din opmærksomhed fra de her lady boys til
kvinder - til trods for du er trodt ind i den 3 alder og kalorius nok
er ved at være lidt vissen - så kan man nå langt med Viagra

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-05-06 12:58

> [...]
> kvinder - til trods for du er trodt ind i den 3 alder og kalorius nok
> er ved at være lidt vissen - så kan man nå langt med Viagra

Når man slår in i en flok hunde!
Hvad er det så for en der hyler op?
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-05-06 22:45

On Sat, 20 May 2006 13:57:39 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Når man slår in i en flok hunde!
>Hvad er det så for en der hyler op?

Nu er jeg ikke så fokelig som dig steen - men jeg er sikker på hvis
jeg spørger dig og din erindring slår til så kommer du med svaret

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Sun, 14 May 2006 20:04:49 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>samleje med en brøkdel heraf, og har alligevel produceret to børn.
>
>Får det dig ikke til at tænke lidt over tingene?

Det forholder sig sådan at jeg har meget svært ved at opnå orgasme
under samleje - hvilket i sagens natur svækker chansen for undfangelse

så har der jo været et hope tale at prostituerede i den 3 verden om
der er kommet børn ud af det skal jeg ikke kunne sige ... jeg ville da
heller ikke ha nået det antal af kvinder hvis det ikke var derfor
...indrømmet der var meget godt at sige om at være ung i 80 erne men så
fik man altså heller ikke mere fisse på sympatien

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 17:00

>Jamen du må jo være i Den Syvende Himme

Det er jeg og den er der ...

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-05-06 14:17

On Fri, 12 May 2006 19:45:53 +0200, "Worst Name Ever"
<denmark_elvan_nim@hotmail.FJERNcom> wrote:

>Jeg tænker på ting som BDSM. Her er jeg specielt interesseret i
>hvad pigerne synes.

ork gå på scor der er 800 Kvindlige profiler der er til det

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 13-05-06 19:36

Bo M Mogensen wrote:
> On Fri, 12 May 2006 19:45:53 +0200, "Worst Name Ever"
>
> ork gå på scor der er 800 Kvindlige profiler der er til det

Og de får kun 80000 breve om dagen, så hans vil næppe drukne i mængden...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-05-06 02:06

On Sat, 13 May 2006 20:36:03 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"

>Og de får kun 80000 breve om dagen, så hans vil næppe drukne i mængden...

Nahh det kommer lidt an på hvor opfindsom man er mange sender et
billed af derres pik og en præ pupatær txt om nogen drengede fantasier
og hastige konklusioner ... ja de forsvinder hurtigt ... men er man en
smule opfindsom så kan man altså godt være heldig jeg har på 4 uger
haft fornuftig kontakt med ihvertilfælled 25 kvinder - de fleste chat
but still ... også har der været 8 på krogen 2 i land og 5 på stand by
- har så godt nok lige fået tomlen ned af en moden kvinde - det er
syret jeg har kun været sammen med EN kvinde på over 30 i mit 40 årige
liv ...jeg ved fame ikke hvad der går galt men det finder jeg well ud
af en dag.

men som sagt hvis man bare kløver på - skriver en opfindsom profil og
laver nogen fornuftige henvendelser undlader primært at gå efter
blondinen på 43 kg med en F skål på 19 år der går i byen med vennerne
og har en hest der heder ... men erkender at alle mennesker alle
kvinder er unikke uagtet alder & vægt så skal det nok gå ok jeg var så
i korspondance med en der viste sig at være korthårdet det gad jeg
ikke men ellers så ...

Fra : Mette

Dato : 13-05-06 16:31

> [...]

> ude/klamt/overfladiskt at skrive om sine mere specifikke ønsker i sin
> profiltekst? Jeg tænker på ting som BDSM. Her er jeg specielt interesseret

Hvis præferencen er en væsentlig del af din personlighed og livsførelse, ja,
så skal du nævne det i profil-teksten. Også hvis du på forhånd ved, at du
ikke kunne have et forhold til en kvinde, der slet slet ikke var til BDSM.
Derfor bør det nævnes.
Ligesom det bør nævnes, hvis man f.eks. har hund så man undgår en situation
hvor en potentiel drømmekvinde må skrottes, fordi hun er allergiker. Eller
hvis man planlægger en årlang jordomrejse om seks måneder, men dater en
kvinde, der er klar til villa, volvo og vovse.

Man bør med andre ord kort nævne nogle væsentlige ting ved en, som man ikke
har tænkt sig at lave om på. (Allergi/hund og seksuelle præferencer er nogle
af dem).
Men der skal ikke udpensles en masse. Det skal måske kun nævnes i en
parantes til sidst, a la: jeg er til BDSM og foretrækker kontakt med en
kvinde, der også hælder i den retning.

Det var profilteksten. Når det er sagt, skal det ikke nævnes mere - ej
heller i kommunikation med en potentiel date og for alt i verden aldrig på
en date - især ikke den første.
Sex-snak (især når manden bringer det op) virker lidt klamt og påtrængende.