Analsex / for meget ?
Fra : Jan Bremmer

Dato : 02-05-06 13:10

Har denne veninde som jeg mødes m. engang imellem til sex.
Hun er i 50erne. Slank nærmest lidt tynd men pissefræk og
m. på det meste. Jeg nogle år yngre.

Her i sidste uge hvor vi havde været til et selskab sammen tog
vi hjem til mig bagefter for at kneppe.

Hun har fået den i røven før, men dennegang gik vi lidt videre.
For at gøre en lang historie kort. Prøvede jeg at se hvor mange
fingre jeg kunne få op i hende ( numsen) Det endte m. at jeg faktisk
uden synderlige problemer havde 4 op i hende + tommeltotten i hendes
kusse. Ingen protester. Hun kunne virkelig lide det og det var
stangliderligt at se på.

Så var det måske jeg gik lidt over grænsen for jeg prøvede
hér efter at presse hele hånden op i røven på hende ;langsomt og
indsmurt i olivenolien gled hånden faktisk relativt let op. På halvejen
mente hun at vi vist nok hellere måtte stoppe. Jeg ærgre mig
lidt over at projektet ikke blev fuldført, for det var ekstremt
frækt at se på og med de 3-4 cm der manglede var det tæt på.
Men OK det er hende der bestemmer.

Vi kneppede færdigt på "normal" vis. Det var simepelthen den
bedste sexoplevelse jeg har fået i lang tid !

Er der i det hele taget noget der kan gå galt når man er gået så
langt ifbm hånd/røv ?

Jeg mener hvis man er meget forsigtig ,renlig og hygiejnen er i
top burde det jo ikke skade, men hvad ved jeg. Så lidt
info omkring dette ville være fint.

Fra : Just George

Dato : 02-05-06 13:35

Jan Bremmer had these thoughts

> [...]
>
> Jeg mener hvis man er meget forsigtig ,renlig og hygiejnen er i
> top burde det jo ikke skade, men hvad ved jeg. Så lidt

Hun kan få nogle gevaldige ar i numsen som kan bløde helt vildt
når hun går på toilettet "for at lave stort", og den slags er hun
så nød til at gå til lægen for at få behandlet, for ellers kan der
opstå infektioner i arene.
Anbefaling er at hvis i vil prøve det igen er at købe nogle
engangs latexhandsker og så en tube glidecreme og bruge det for
at undgå at hun får de ar, brug rigelig af det for at det kommer til
at glide nemt og problemfrit.
En glidecreme der er specielt lavet til anal sex er: Flutschi Anal
Den har langt de fleste sex butikker.
Latex handkerne er bare en tur i Føtex eller Bilka, begge har de handsker
liggende nede ved rengøringsmidlerne.
--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-06 19:01

sMØREMIDDEL mindsker undertiden risiko for overfladisk
slimhindeirritation

Ringmuskel udvidelse påstås at kunne være så hyppig og unaturlig, at
naturlig sammentrækningsrefleks mindskes - og engang i heksejagter mod
pædofili løj læger at de kunne skønne om et barn var blevet
misbrugt.( i UK - var der en smule sandhed i det?)

Myten om at skede eller anus kan udvides så der sker sprængning med
varige følger, har jeg ikke hørt om hård videnskab vedrørende.

Der er nok risiko for ømhed,der går i sig selv på nogle dage.

I princippet kan et barns etter eller toer nok udvides så blødning,
men er det nogensinde i verdenshistorien SKET? Væv er elastiske.
Lydeligt ubehag hos offeret fratager nok enhver voldsmand lysten til
at fortsætte.

Bøsser der analfucker har nok ofte sadisme så der sker ubehagelige
ting, som måske påskønnes af masochistisk udvidet person.
Varig skade tror jeg er totalt umulig - ved nogen noget?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-05-06 17:55

"Jan Bremmer" <R@Tomatsi.eu> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men OK det er hende der bestemmer.
>
> Er der i det hele taget noget der kan gå galt når man er gået så

Selvfølgelig er der noget der kan gå galt, men ikke hvis man gør det
ordentligt.

> Jeg mener hvis man er meget forsigtig ,renlig og hygiejnen er i
> top burde det jo ikke skade, men hvad ved jeg. Så lidt
> info omkring dette ville være fint.

Check dette: http://www.sexuality.org/l/sex/handball.html

Lars