Bøsser får stadig syfilis
Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-05-06 21:35

Ja der er jo nogen der ikke gider beskytte sig og så kan de ikke forstå at
der er fordomme imod bøsser.

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article194271.ece

Fra : Gert Medom

Dato : 02-05-06 07:22

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja der er jo nogen der ikke gider beskytte sig og så kan de ikke forstå at
> der er fordomme imod bøsser.
>

> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article194271.ece

Bøsser er måske de eneste, der ikke dyrker sikker 6??

- Gert M.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-05-06 15:29

"Gert Medom" <Gert.medom[slet dette]@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Bøsser er måske de eneste, der ikke dyrker sikker 6??
> -
> Mvh
>
> - Gert M.

Bøsser er i særlig grad udsat for HIV pga analsex. hvis de ikke selv kan se
der er et problem med usikkersex så hører alt op.
Ja med mindre de ikke røvpuler hinanden mere, så er der jo ingen ko på isen.

Fra : Just George

Dato : 02-05-06 13:19

Poul Nielsen had these thoughts

> Ja der er jo nogen der ikke gider beskytte sig og så kan de ikke
> forstå at der er fordomme imod bøsser.
>

> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article194271.ece

Kvinderne er ikke et hak bedre, mange af dem der konstant render
rundt og har one-night-stands har også oplevet en eksplosiv vækst af
syfilis, men det er jo ikke nær så interesant at skrive om, da de jo
ikke er aå interesante at skrive om, da ordet bøsse ikke kan bruges
om dem.

--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-05-06 15:31

"Just George" <thereisnone@tadress.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> syfilis, men det er jo ikke nær så interesant at skrive om, da de jo
> ikke er aå interesante at skrive om, da ordet bøsse ikke kan bruges

Har du et link om denne opåstand, nej vel.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-05-06 21:28

[Just George | Tue, 02 May 2006 07:18:41 -0500]

>syfilis, men det er jo ikke nær så interesant at skrive om, da de jo
>ikke er aå interesante at skrive om, da ordet bøsse ikke kan bruges
>om dem.

Good point :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-05-06 23:07

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-05-06 23:08

"Rene' Hjorth" <rene@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [Just George | Tue, 02 May 2006 07:18:41 -0500]

> Good point :)
>
> René

Elendig pointe hvis du spørger en homofob som mig.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-05-06 21:47

[Poul Nielsen | Fri, 5 May 2006 00:07:55 +0200]

>Elendig pointe hvis du spørger en homofob som mig.

Måske så på tide at du blev lidt mere åbentsindet? Jeg er da forlængst
kommet af med min heterofobi :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-06 19:06

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message
> Ja der er jo nogen der ikke gider beskytte sig og så kan de ikke
> forstå at
> der er fordomme imod bøsser.
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article194271.ece

Hvor er EB (og journalister generelt) dog nogle uansvarlige
skiderikker at skrive skrækpropaganda og udelade at antibiotika idag
helbreder denne sygdom legende let inden den har nået at skabe de
slemme sager, der gjorde den kendt på Ibsens Gengangernes tid.

Fra : Norma

Dato : 02-05-06 20:20

> [...]
> skrive skrækpropaganda og udelade at antibiotika idag helbreder denne
> sygdom legende let inden den har nået at skabe de slemme sager, der gjorde

Ved ikke, hvad du taler om Bo.
Så den seneste statistik fra Statens seruminstitut, der viste, at HIV
smittede homosexuelle stadig står for mere end en tredjedel af
syfilistilfældene.

Hvad siger det dig?

Andet end at de HIV smittede ingen hensyn tager, og stadig ikke beskytter
sig, når de har tilfældig sex.

Norma

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-05-06 22:49

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad siger det dig?
>
> Andet end at de HIV smittede ingen hensyn tager, og stadig ikke beskytter

Jeg syntes at det utroligt tragisk og sørgeligt at der i 2006 stadigvæk er
HIV positive der udsætter andre for livsfare, det er simpelthen noget
svineri. Men hvad der er mere forargeligt er at der er idioter der helt
kritikløst forsvarer divs aids-spredere.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-05-06 17:24

Poul Nielsen skrev:

> [...]
> svineri. Men hvad der er mere forargeligt er at der er idioter der helt
> kritikløst forsvarer divs aids-spredere.

Helt enig.

Desværre må det - som FORKLARING, ikke som UNDSKYLDNING - inddrages i
betragtningen at disse mennesker desværre NETOP ikke har nogen grund til
at tage hensyn til andre: De er jo allerede smittede, så
kynisk/egoistisk set har de desværre intet at frygte fra andre.

Og så meget desto lettere er det åbenbart for dem bevidst at udsætte
andre for livsfare...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 29-05-06 23:12

Poul Nielsen skrev:

> [...]
> svineri. Men hvad der er mere forargeligt er at der er idioter der helt
> kritikløst forsvarer divs aids-spredere.

Hmm ... tjae. Men det er vel op til en selv at beskytte sig? Ellers er
man da for dum .. og så nytter det altså ikke en dyt at skyde skylden på
de "ansvarsløse" mænd der har sex med mænd.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-06 16:40

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvad siger det dig?
>
> Andet end at de HIV smittede ingen hensyn tager, og stadig ikke
> beskytter sig, når de har tilfældig sex.

Da syfilis er utrolig let at helbrede hurtigt med antibiotika, siger
det mig at bøsserne er selvhadere der vil have så meget sygdom som
muligt så de kan få førtidspension og opmærksomhed og evt dø hurtigt.

Når tilværelsen er trist, gider man ikke beskytte sig. Ingen kan mærke
stor forskel om kondom er på. Så det er opsøgende martyrium at få
disse sygdomme - og selvfølgelig tåbelige myter i miljøet om at gummi
er som at spille klaver med vanter på

Fra : Norma

Dato : 06-05-06 19:01

> [...]
> stor forskel om kondom er på. Så det er opsøgende martyrium at få disse
> sygdomme - og selvfølgelig tåbelige myter i miljøet om at gummi er som at

Det handler blot om at tage hensyn!

Og er man HIV-positiv, da bør man vise hensyn og ikke udsætte ens partnere
for smitte.

Syfilis-statistikken viser med al tydelighed at de HIV positive ikke viser
dette hensyn, for ellers ville de ikke udgøre 1 ud af 3 syfilis-smittede!

Vel?

Du kan være lige så psykopatisk som du nu engang er, men for mig en den
statistik ikke OK!

Dog er jeg uenig med dig på et punkt, for jeg synes både at at kondomer er
besværlige og kunstige.
Ligesom alle andre unge mennesker, der dog anvender dem i et vist tidsrum.

Og moderne mennesker går til lægen og lader sig teste for kønssygdomme,
hver gang de får en ny kæreste, for at slippe for at anvende kondomer.
Men moderne mennesker er så også tilsyneladende mere ansvarlige end gamle
HIV-smittede bøsser,
undskyld.

Norma