Mandens råd til kvinden under VM
Fra : andropov

Dato : 01-05-06 16:26

1. I perioden 9. juni til 9. maj bør du læse ekstrabladet.dk, sådan at
du er ajourført med alt det, der er sket under VM og dermed kan
deltage i konversationer.

Hvis du glemmer at gøre dette, vile du med høj sandsynlighed blive
totalt ignoreret.

2. Under VM er tv'et mit på alle tidspunkter - uden undtagelser.

3. Det gør ikke noget, hvis du skal passere fjernsynet under en kamp -
så længe du gør det kravlende på alle fire og undlader at forstyrre
mig.

Hvis du beslutter dig for at stå nøgen foran tv'et, så husk at tage
tøj på kort efter, for hvis du bliver syg, har jeg ikke tid til at
køre dig til lægen.

4. Under kampene er jeg døv, blind og stum - med mindre jeg kræver en
ny øl eller noget at spise.

5. Du er bindegal, hvis du tror, at jeg lytter til dig, åbner døren,
tager telefonen eller samler babyen op, som netop er faldet ned fra 2.
sal - det kommer ikke til at ske.

5. Det er altid en god ide for dig at opbevare mindst to six-packs i
køleskabet såvel som nogle snacks.

Til gengæld får du lov til at benytte tv'et mellem midnat og kl. 6 om
morgenen - med mindre de genudsender en virkelig god kamp.

7. Du må gerne se en kamp sammen med mig, og du må godt tale til mig i
halvlegen. Men kun under reklamerne - og kun hvis jeg er tilfreds med
kampens resultat.

Men altså kun én kamp - og du må ikke bruge VM som en dårlig
undskyldning for at bruge tid sammen med mig.

8. De langsomme gengivelser er meget vigtige. Jeg er ligeglad med, om
jeg har set dem eller ej. Jeg har tænkt mig at se dem - mange gange.

9. Fortæl dine venner, at de ikke må få nogle babyer eller afholde
børnerelaterede sammenkomster, som kræver min opmærksomhed, fordi:

a. Jeg deltager ikke

b. Jeg deltager ikke og

c. Jeg deltager ikke

10. Men hvis en af mine venner ringer for at invitere os til en kamp
en søndag, så er vi der fluks.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-05-06 18:05

Hvilket VM?

Børge

Fra : Basil

Dato : 01-05-06 18:06

Boerge Rahbech Jensen kom med denne ide:
> Hvilket VM?

Ja, sikken en gang ævl.
Kai

Fra : vvv

Dato : 02-05-06 16:25

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>En masse ævl om noget VM der vist er på trapperne (oh rædsel)

Du lyder som en meget åndfuld mand.

VV