Duer ikke - næste!
Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-04-06 23:11

Hej NG'ere,

Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=435822/

mange hilsner

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-04-06 23:30

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG'ere,
>
> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
> http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=435822/

Jeg er ikke så dyb - desværre

/Johnny

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-05-06 00:29

On Mon, 1 May 2006 00:10:36 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
>http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=435822/

Tjaaee ... mu har jeg jo slået mig både på datting scor også den
dimmer i min signatur og jow .... der er tale om reglmæsig udskiftning

jeg tror nu en gang det der med succes inden for monogami kommer an på
hvad for en baggae man har med fra barndommen ( for det meste )
jeg kan se 2 af min søster de mødte derres mænd da de hendholdvis var
15 & 17 og de hænger sammen endnu efter hendholdvis 5 & 17 år de
søster havde det fint der hjemme - det samme kan jeg se i mellem mine
venner dem der kommer af hjem uden skilsmisse de finder langt nemmer
en livs mage - hvor dem der kommer fra op brudte hjem - eller en lorte
opvægst ... de finder aldrig ud af det ...!

( jeg er foriøvrigt på lær skorpionens kvinder at kende kursus nu
vil jeg til bunds i det her .... jeg begriber dem ikke ( bortset fra
dig søs ) men det agter jeg at komme til ...
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-05-06 13:03

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> en livs mage - hvor dem der kommer fra op brudte hjem - eller en lorte
> opvægst ... de finder aldrig ud af det ...!

Så hænger det måske sammen med, at flere og flere kommer fra opbrudte hjem
mv.

> ( jeg er foriøvrigt på lær skorpionens kvinder at kende kursus nu
> vil jeg til bunds i det her .... jeg begriber dem ikke ( bortset fra
> dig ) men det agter jeg at komme til ...

Giv op *GG*

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-05-06 18:55

On Mon, 1 May 2006 14:03:01 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hej,

>Så hænger det måske sammen med, at flere og flere kommer fra opbrudte hjem
>mv.

Hmm ja jeg kan da se min mormors generation og noget efter de holdt
sgu sammmen.

>Giv op *GG*

Nahh nu hender der sætter mig ind i sagen hun hmm...:) ser ud til at
være værd at lære at kende :)

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-05-06 21:44

Hejsa
nu kommer jeg lige med en vild påstand.

Det er begyndt lige så stille at vende igen.
Folk er så småt på vej væk fra alt det panik-pis. Nu vil man gerne igen til
at have en god sund kernefamilie. Det kan godt være, at det ikke er noget
der siges så højt og stadig er lidt politisk ukorrekt, men tro mig, det
vender og det gør det snart.

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-05-06 19:05

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hmm ja jeg kan da se min mormors generation og noget efter de holdt
> sgu sammmen.

De var nødt til det - det gør en forskel.

> Nahh nu hender der sætter mig ind i sagen hun hmm...:) ser ud til at
> være værd at lære at kende :)

Ahhh, det forklarer jo en del *lol*

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-05-06 22:36

On Mon, 1 May 2006 14:03:01 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

jeg ved ikke hvor mange af jer der ude der har et forhold til
astrologi well det gode ved stjene tegn er at alle har et så ...

Nu kan man jo med et vist rationale i behold spørge sig selv om
rigmeligheden i at nogen stjerner uden for hvad der er synelig med det
blåtte øje for det meste kan have med ens skæbne at gøre ... ?
og når jeg ser det på den måde må jeg vedkende mig at jeg er skeptisk
men ellers er det i det store hele mit indtryg at det så ofte passer
da jeg var ynger ku jeg gætte 8 ud af 10 kvinder ....

men så er der jo det her med dem man kommer ud af det med og dem man
ikke kommer så godt ud af det med .... personligt kommer jeg i det
store hele godt ud af det med stenbukken krebsen jomfruen vægten &
løven ....

( hvis der er nogen der har nogen favorit tegn så skriv det og gerne
hvorfor )

jeg kan have det lidt svært med den mandlige tyr

og det kan gå gruligt galt med skorpionens kvinder ... jeg begriber
dem slet og ret ikke ... men har nu fundet en Chat veninde der er
skopion og der skal sætte mig på kursus i dete tegn og vi har da
Chattet lidt på messenger - borset fra hun har fornærmet min hund
så går det nogenlunde , vi er høflige mennesker ... og jeg er spændt
på at se hvad det byder på i fremtiden.

Pt så råder nærværende forum vist kun over 2 skopioner ( kvinder )
well som jeg ved om - der er jo søs/nusle også blikhinde

Søs er jeg vand til fordi vi har skrevet sammen her i SÅ mange år
hun er ikke typisk skorpion ( gad nok se hendes klokkeslet )
Det enste skorpion kareteristik jeg har set ved hende er : jeg er wild
våd og liderlig kom og tag mig - men når det så kommer til stykket så
vil hun jo gerne opvardes af en gentelmann

Blikhinde unægteligt en berigelse for forumet ... men nogen gange
sider jeg og tænker hvad_fanden_mener hun og hvorfor svare hun sådan
og sådan på det

>Giv op *GG*

Hmm ja Nusle nu dobel svare jeg på det ...og jeg skal ikke udelukke
det er et tabt slag .... men det skal forsøges :)

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-05-06 23:23

Bo M Mogensen wrote:
> On Mon, 1 May 2006 14:03:01 +0200, "nusle nuslesen"
> <nusle@invalid.com> wrote:
>
> jeg ved ikke hvor mange af jer der ude der har et forhold til
> astrologi well det gode ved stjene tegn er at alle har et så ...

Som jeg skrev i en anden tråd: Hvorfor er folk så ivrige efter stereotyper
og generaliseringer i stedet for at bedømme og behandle mennesker som
individer?

At astrologi oven i købet bevisligt er vås, gør det ikke bedre.

Per V.
--
At standse terror ved at bekæmpe Islam er som at bekæmpe hooligans ved
at forbyde fodbold.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-05-06 01:57

On Wed, 3 May 2006 00:22:38 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Som jeg skrev i en anden tråd: Hvorfor er folk så ivrige efter stereotyper
>og generaliseringer i stedet for at bedømme og behandle mennesker som
>individer?

man er nu stadigt et individ sammen med sit sol tegn - endvider så er
der ikke nogen der bare er f.eks tyr man har 12 huse asc - mc - en
masse bevægelser inden for hjul tegningen der siger noget om hvem man
er ...

>At astrologi oven i købet bevisligt er vås, gør det ikke bedre.

og hvor har du det bevis fra ?

synes du ikke det er påfalende at de meste genmene stats leder vi har
haft alle er født i tyrens tegn ( saddam / hitler / pol pot ) ja
Stalin var så godt nok skytte men Øhh ellers ....

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-05-06 09:01

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> der ikke nogen der bare er f.eks tyr man har 12 huse asc - mc - en
> masse bevægelser inden for hjul tegningen der siger noget om hvem man

Det er stadig noget guddommeligt ævl. Alle disse "huse", "tegn" og
"ascendanter" er ren fiktion uden astronomisk realitet, og selv om de
fandtes, ville det være absurd at tro, at den slags kunne indvirke på vores
personlighed, endsige bruges til at forudsige noget som helst.

Get a life!

Per V.

> [...]
> haft alle er født i tyrens tegn ( saddam / hitler / pol pot ) ja
> Stalin var så godt nok skytte men Øhh ellers ....

Ja, selvfølgelig er der undtagelser, ikke? Kan du ikke selv se, det er noget
vrøvl? Hvad med alle de milliarder af "tyre" gennem historien, der IKKE blev
diktatorer?

Der findes masser af statistikker, der gennemhuller sludderet.

Læs fx, hvad fagastronomer siger:
http://www.astronomibladet.dk/?page=/astronomiartikler.php

Per V.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 03-05-06 09:42

> (....) og selv om de fandtes, ville det være absurd at tro, at den slags
> kunne indvirke på vores personlighed, endsige bruges til at forudsige
> noget som helst.

Det er jeg nu ikke ubetinget enig i. Der er strengt taget intet, der
forhindrer, at nogle mennesker handler på horoskopernes forudsigelser, som
dermed får karakter af selvopfyldende profetier.

Børge

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-05-06 12:05

Boerge Rahbech Jensen wrote:

> Det er jeg nu ikke ubetinget enig i. Der er strengt taget intet, der
> forhindrer, at nogle mennesker handler på horoskopernes
> forudsigelser, som dermed får karakter af selvopfyldende profetier.

Udmærket pointe. Og så kan de bagefter sige "Der kan I se, at det passer!"

Per V

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 04-05-06 04:34

Per Vadmand wrote:

> Udmærket pointe. Og så kan de bagefter sige "Der kan I se, at det passer!"

Noget helt andet er at stjernetegn jo afhænger af hvornår man er født i
løbet af årets gang. Det påvirker så blandt andet skolestart, altså om
man f.eks. er blandt de yngste eller ældste i klassen. Årstiden kan
måske også have en betydning. Selvfølgelig må man forvente at effekten
er minimal, men det kan da godt være at grundige statistiske
undersøgelser vil vise at folk der er født tidligt på foråret har en
tendens til at have visse personlighedstræk tilfælles.

Men alt det andet, alt det som ikke handler 100% om *hvornår* i løbet af
året man er født (eller evt. hvilket år man er født), kan trygt afvises
som værende noget irrationelt vrøvl.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-06 08:40

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> [...]
> undersøgelser vil vise at folk der er født tidligt på foråret har en
> tendens til at have visse personlighedstræk tilfælles.

Det var dog en bagvendt konklusion. Det, du skriver, er, at fødselstidspunkt
kan have en betydning, hvlket er ganske logisk og påviseligt. Det har intet
med "srjernetegn" (som er ren fiktion - stjerne"billederne" findes kun i
menneskets fantasi) at gøre.

Men som du også selv er inde på, er betegnelsen "irrationelt vrøvl" yderst
passende, så vi er nok ikke særligt uenige, når det kommer til stykket.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-06 12:50

On Wed, 3 May 2006 13:04:47 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Udmærket pointe. Og så kan de bagefter sige "Der kan I se, at det passer!"

ok så prøv at kik på scor ... de fleste af de kvinder der er til bsdm
er født i skorpionens tegn og faktisk også de kvinder med de mest
kinky profiler

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-06 13:31

Bo M Mogensen wrote:

> ok så prøv at kik på scor ... de fleste af de kvinder der er til bsdm
> er født i skorpionens tegn og faktisk også de kvinder med de mest
> kinky profiler

Tro, hvad du vil. Der er også folk, der tror på "intelligent design".

Vrøvlet florerer i disse ulvetider.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-06 17:05

On Thu, 4 May 2006 14:31:25 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Tro, hvad du vil

Det kan jeg sgu da se ud fra de profiler jeg sider og læser gå ind og
lave en fake profil og søg under al sm
så er der knap 800 kvindlige profiler ...det svære kan man ikke søge
på stjenre tegn det kan man vist på datting men det er så lidt mere
tamt ....

>. Der er også folk, der tror på "intelligent design".

jamen hvis du tænker på man kan fremavle egenskaber ved at sætte de
rigtige gener sammen så skal det da nok passe ... de fleste kan well
f.eks se fysiske og psykiske træk fra sin famillie ... jeg er fysisk
som snyt ud a næsen på min olde far og psykisk ligner jeg
beklageligtvis min biologiske far.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-06 12:49

On Wed, 3 May 2006 10:01:11 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>fandtes, ville det være absurd at tro, at den slags kunne indvirke på vores
>personlighed, endsige bruges til at forudsige noget som helst.

ja ikke destor mindre findes der taløse eksempler på hvor faktiske
forhold fra livet spejler sig i horoskobet

>Ja, selvfølgelig er der undtagelser, ikke? Kan du ikke selv se, det er noget
>vrøvl? Hvad med alle de milliarder af "tyre" gennem historien, der IKKE blev
>diktatorer?

Der er om ikke milliader så millioner af hvem og hvad som helst ...
men er det ikke påfalende de meste grusomme leder er født i tyrens
tegn ... kan du f.eks finde leder inden for det sidste årh der var
mere modbydelige ind hitler pol pot og Saddam ?

>Der findes masser af statistikker, der gennemhuller sludderet.
>
>Læs fx, hvad fagastronomer siger:
>http://www.astronomibladet.dk/?page=/astronomiartikler.php

ja der står da ikke noget om astrologi .... ? altså horoskops
astrologi ...

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-06 13:30

Bo M Mogensen wrote:

> [...]

> tegn ... kan du f.eks finde leder inden for det sidste årh der var
> mere modbydelige ind hitler pol pot og Saddam ?

Nej, det er ikke påfaldende. Det er tilfældigt. Der fødes hvert år millioner
af mennesker i "tyrens tegn" - at en promille af en promille af dem går hen
og bliver diktatorer, kan ikke bevise noget som helst.

> ja der står da ikke noget om astrologi .... ? altså horoskops
> astrologi ...

Jo, der står højt og tydeligt, at astrologi ikke har noget med videnskab at
gøre.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-06 16:54

On Thu, 4 May 2006 14:30:26 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Nej, det er ikke påfaldende. Det er tilfældigt. Der fødes hvert år millioner
>af mennesker i "tyrens tegn" - at en promille af en promille af dem går hen
>og bliver diktatorer, kan ikke bevise noget som helst.

jooeee men hvor mange leder har der været det sidste årh der har
begået folkemord ...? hvem var de væreste 4 ud a 5 hvis man medregner
stalin og fratrægger jugoslavien .... det er sgu ikke bare statestik
det vil svare til de næste 1200 år der skal der komme b.la 4 fisk der
diktator og folkemorder - sjovt nok hvis man så ser på de sympatiske
tegn som f.eks vægten der er er det personer som Gahndi & John Lennon
m.fl

>Jo, der står højt og tydeligt, at astrologi ikke har noget med videnskab at
>gøre.

er der nogen der påstået det ? at handle ind i f.eks fakta har heller
ikke noget med videnskab at gøre men man kan faktisk leve af det

men tilbage til astrologien .... hvis jeg f.eks var født i et jord
tegn så ville jeg da ved min død heller ikke tro på astrologi - de
bliver jo ikke ligefrem hyldet måske på nær stenbukken ... men hvor om
alting er når det kommer til astrologi så er det enten noget som der
siger en noget eller så er det noget der ikke siger en noget og der
fra kommer dets værdi

prøvede at kikke på google og fandt det her

http://www.astrologi-og-horoskoper.dk/

der fortæller lidt om de forskelige tegn men det er nu bare en spam
sider der prøver at platte folk for nogen penge ...

men den udemærker sig ved denne betragtning b.la :
" Til orientering er ingen personer inden for et stjernetegn helt ens.
For at få et helt præcis billede af, hvad stjernerne har at fortælle
om dig i fortiden, nutiden og fremtiden. Horoskopet vil fortælle dig
alt om din personlige udvikling - fra karriere, personlighed og viser
dig også, hvor dine skjulte fortrin og styrker er at finde. "

eo ipso - stjernetegn er ikke så steotype som nogen vil gøre dem til
det er så op til en selv og sige om forholdet i mellem f.eks saturn i
fisken og dettes samspil med ens sol tegn og andre placeringer i
horskopet om den tydning man for er noget man kan relatere til eller
det ikke er noget man kan relatere til.

men der er ufateligt mange kombinationer.

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-06 23:47

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> alting er når det kommer til astrologi så er det enten noget som der
> siger en noget eller så er det noget der ikke siger en noget og der

Få dig et liv.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 08:36

On Fri, 5 May 2006 00:47:19 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Få dig et liv.

skulle det så være dit liv ?

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-05-06 09:11

Bo M Mogensen wrote:

> skulle det så være dit liv ?

Nej. Det er optaget. Men prøv at se på mennesker ud fra deres individualitet
i stedet for at putte dem i kasser.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 09:25

On Fri, 5 May 2006 10:10:48 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Nej. Det er optaget. Men prøv at se på mennesker ud fra deres individualitet
>i stedet for at putte dem i kasser.

det er ikke en kasse det er en betragtning ud fra de og de forhold

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-05-06 15:53

> On Mon, 1 May 2006 14:03:01 +0200, "nusle nuslesen"
> <nusle@invalid.com> wrote:
>
> jeg ved ikke hvor mange af jer der ude der har et forhold til
> astrologi well det gode ved stjene tegn er at alle har et så ...

Citat Steen (fra Steen & Stoffer):

"Det virker helt logisk at himmellegemner der er millioner af lysår væk har
en indflydelse på min dagligdag".

Så behøves vi vist ikke diskutere det længere

Lars

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-05-06 22:13

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> ( hvis der er nogen der har nogen favorit tegn så skriv det og gerne
> hvorfor )

Vægte - for de kan tilsyneladende holde mig ud i længere tid end så mange
andre, og samtidig kan jeg holde dem ud længere *lol*

Min livslange veninde er vægt, en af mine bedste venner er vægt, min
storebror er vægt. Jeg synes, at det går godt med vægte.

Til gengæld er der mere eller mindre dømt helt ude, mht. mandlige tyre og
kvindelige løver.

> Nusle er jeg vand til fordi vi har skrevet sammen her i SÅ mange år
> hun er ikke typisk skorpion ( gad nok se hendes klokkeslet )

2.10

> Det enste skorpion kareteristik jeg har set ved hende er : jeg er wild
> våd og liderlig kom og tag mig - men når det så kommer til stykket så
> vil hun jo gerne opvardes af en gentelmann

Yup.

> Blikhinde unægteligt en berigelse for forumet ... men nogen gange
> sider jeg og tænker hvad_fanden_mener hun og hvorfor svare hun sådan
> og sådan på det

Skorpion-kvinder... hvem siger vi skal forstås

> Hmm ja Nusle nu dobel svare jeg på det ...og jeg skal ikke udelukke
> det er et tabt slag .... men det skal forsøges :)

Det er en livsvarig opgave, det er det der er så fedt - god fornøjelse *S*.

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-06 23:48

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> Vægte - for de kan tilsyneladende holde mig ud i længere tid end så
> mange andre, og samtidig kan jeg holde dem ud længere *lol*

Det skuffer mig dybt, at en velbegavet pesron som du kan hoppe på det
nonsens. Ærgerligt.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 08:37

On Fri, 5 May 2006 00:48:23 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det skuffer mig dybt, at en velbegavet pesron som du kan hoppe på det
>nonsens. Ærgerligt.

ja påfalende efter som nusle med garenti er den bedst begavde af jer
to !

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-05-06 09:10

Bo M Mogensen wrote:

> ja påfalende efter som nusle med garenti er den bedst begavde af jer
> to !
Du mener den, der er mest enig med dig. Det er ikke nødvendigvis det samme.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 09:24

On Fri, 5 May 2006 10:09:51 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Du mener den, der er mest enig med dig. Det er ikke nødvendigvis det samme.

nope jeg mener hvad jeg skriver man kan læse ud fra hvad hendholdsvis
du og nusle skriver at nusle er bedre begavet ind dig - hun skriver
som udgangspunkt bedre er mere neuanceret har et højre lix tal flere
referancer besider mere empati osv.

hvor du du hælder til jeg mener = så er det rigtigt og hvis man ikke
kan se det så er der noget galt med den der ikke forstår dig .. men
sådan hænger tingene bare ikke sammen - vi har hver vores virklighed
der er et produkt af vores erfaringer gener oplevelser velstand og
modgang mm.

hvis man ser bort fra tyngde kraften og lignene fænomener så er der
ikke ret mange ting der bare er - selv med tyngde kraften er det
forskeligt da en på 120 kg angiveligt slår sig hårder ind en på 12 kg
ved fald fra 80 cm.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-05-06 18:11

> [...]
> ikke ret mange ting der bare er - selv med tyngde kraften er det
> forskeligt da en på 120 kg angiveligt slår sig hårder ind en på 12 kg

Nu har du vist rodet dig ud i noget vrøvl som du vanskeligt kan rode dig
selv ud af igen.
Hvorvidt Nusle eller Per er klogest er da umuligt at gennemskue ud fra sådan
en debat som kører på usenet.

Får lyst til at sige til dig: Get a life - og glem ikke hunden - hvem ved
måske er den klogere end dig?

Nuvel - det sidste var en provokation, men svarede til at jeg begyndte at
klandre dig for at du staver og skriver som en brækket arm. Det er sgu da
ikke noget at gøre med om man har svært ved at udtrykke sig om hvorvidt at
man er begavet eller ej (eller behøver ikke have det - tvivlen kommer dig
til gode )

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 23:04

On Fri, 5 May 2006 19:11:07 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> [...]
>selv ud af igen.
>Hvorvidt Nusle eller Per er klogest er da umuligt at gennemskue ud fra sådan

Per mener sådan og sådan og dem der ikke mener det samme som ham de
tager i hendhold til ham selv fejl - Nusle tager ganske ofte
udgangspunkt i artikler hun har læst og bruger referancer til sine
postninger - det er i sagens natur dyber ind - en der mener at enten
så mener man det samme som ham eller så er man slet og ret endfoldig
og frem for alt så tager man fejl

>Nuvel - det sidste var en provokation, men svarede til at jeg begyndte at
>klandre dig for at du staver og skriver som en brækket arm.

hvilket er i strid med fundats og dine kunde vilkår ... ikke nok til
at få lukket kontoen men nok til en en lyftet pegefinger ved gentagne
og vedvarende chikane ...sådan er kundevilkår sådan er fundats

> Det er sgu da
>ikke noget at gøre med om man har svært ved at udtrykke sig om hvorvidt at
>man er begavet eller ej

Ohh ThomasB har du måtte skifte alias det er da helt kjært ...

Når Per undre sig over at Nusle ser en mening i nogen som han mener er
meniningsløst - så må man jo se på hvem af de 2 skirbenter der er mest
meningsfulde hvem der skriver de mest dybsindige indlæg og ja det gør
nusle så - hvorfor hendes mening er mere værd - ind en eller anden
gamel regid jorbunden mand

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-06 22:26

> [...]
> meningsfulde hvem der skriver de mest dybsindige indlæg og ja det gør
> nusle så - hvorfor hendes mening er mere værd - ind en eller anden

Ok .. her er så sagens kerne .. Per er en gammel mand ... Nusle er en kvinde
som har fortalt dig en del om sin seksualitet hvilket jeg tvivler på Per har
krænget ud på samme vis ..

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-05-06 02:48

On Sat, 6 May 2006 23:25:36 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Ok .. her er så sagens kerne .. Per er en gammel mand ... Nusle er en kvinde
>som har fortalt dig en del om sin seksualitet

ja b.la - det er jo nu en gang det nærværende forum er til , indrømmet
jeg selv i forlængelsen af debatten har skrevet noget om religion ...
men hun har da også skrevet mange andre ting om ting af relevans for
gruppen uden det relaterede til hende selv - endvider så kik på lix
tal i den nyelige postning :

>hvilket jeg tvivler på Per har
>krænget ud på samme vis ..

nej han birdrager ikke med det store - det er mere sådan
jeg_ved_derfor_er_det sådan ogsådan og du er dum hvis du ikke kan se
det - jeg har godt nok ingen referancer - men det er godt nok heller
ikke nødfvendigt fordi jeg ved bare ting også er de rigtige.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-06 11:31

> [...]
> det - jeg har godt nok ingen referancer - men det er godt nok heller
> ikke nødfvendigt fordi jeg ved bare ting også er de rigtige.

Så sig det mere konstruktivt. Sig at du synes at Nusle siger nogen ting mere
i tråd med dine egne interesser og præferencer. Indrøm også at du finder
hendes indlæg mere interessante fordi hun er kvinde.

Det andet med at forsøge med slet skjult smiger er jeg bange for Nusle er
for intilligent til ikke at kunne gennemskue..

Per kan virke bastant og firkantet, men han har lige så meget ret som du og
jeg til ytre sine meninger på usenet. Men et må man lade Per: Han forsøger
som oftest at være nuanceret med mindre vi lige tale om muslimer .. (fik du
den Per,,?)..

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-05-06 20:42

On Sun, 7 May 2006 12:30:34 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Så sig det mere konstruktivt. Sig at du synes at Nusle siger nogen ting mere
>i tråd med dine egne interesser og præferencer.

ja hvis det er vs per ..

> Indrøm også at du finder
>hendes indlæg mere interessante fordi hun er kvinde.

Nahh nu må du holde op Nusle og jeg kender hinanden privat og har
gjort det i 6-7 år .... hvis jeg absolut vil gør mig lægger så sender
jeg hende sgu da bare en mail eller ringer

>Det andet med at forsøge med slet skjult smiger er jeg bange for Nusle er
>for intilligent til ikke at kunne gennemskue..

som jeg skrev for oven

>Per kan virke bastant og firkantet, men han har lige så meget ret som du og
>jeg til ytre sine meninger på usenet.

ja ja han er bare ikke særlig go til det

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-06 20:05

> [...]
> jeg hende sgu da bare en mail eller ringer

> som jeg skrev for oven

> ja ja han er bare ikke særlig go til det

Ahr .. han er IMHO bedre end gennemsnittet - men det siger så heller ikke
det store ..

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-05-06 20:36

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ahr .. han er IMHO bedre end gennemsnittet - men det siger så heller ikke
> det store ..

Helt enig - med det enkelte forbehold, du vist også selv har angivet.

Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-06 13:22

On Mon, 8 May 2006 21:05:17 +0200, "Frank Leegaard"

>Ahr .. han er IMHO bedre end gennemsnittet - men det siger så heller ikke
>det store ..

Tjaaee ... de fleste af de bedste skribenter er skredet for længe
siden du kan finde dem på google news fra sommer 99 t.o.m sommer 2002
- Nusle har altid været go - men den bedste skribent i nærværende
forum nogen sinde er helt sikkert hingangne freya - men der var også
Puk - Peder - Stray dog - Britta - Bente Riis -toubalarouse... ja der
var sgu mange ...som man ikke ser mere til

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-06 21:25

> [...]
> jeg hende sgu da bare en mail eller ringer

> som jeg skrev for oven

> ja ja han er bare ikke særlig go til det

Hvis du kender Nusle privat, er du sådan set inhabil i en vurdering af hende
og Per.

Den oplysning burde du jo have givet fra starten, så folk kunne tage
forbehold for din uvildighed.

/FL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-05-06 21:43

> Hvis du kender Nusle privat, er du sådan set inhabil i en vurdering af
> hende og Per.
>
> Den oplysning burde du jo have givet fra starten, så folk kunne tage
> forbehold for din uvildighed.

Sådan noget tager vi vist ikke så højtideligt i dette forum. Det er mere
uformelt end f.eks. dk.politik og dk.videnskab.religion.

Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-06 10:39

On Mon, 8 May 2006 22:25:14 +0200, "Frank Leegaard"

>Hvis du kender Nusle privat, er du sådan set inhabil i en vurdering af hende
>og Per.

sludder fakta er fakta uagtet private relationer - en skribents evner
som skribent beviser sig ved - primært evnen til at debatere.
I denne debatering ligger evnen til i sine formuleringer at støtte sig
til kilder og valide personlige erfaringer - samt retorisk med et lix
tal og en formulering der er meningsfuld.

Evner som usnet skribent handler ikke om at rose - men at se på fakta
ud fra hvad der bliver skrevet og som før nævnt der er Per et Geni i
et langt svøbe - da der ikke findes nogen kilder / ref i hans
agumentasion men kun det forhold gør sig gældene at han maner og
dermed sådan er det og kan man ikke relatere til denne ...ja viden er
et stærkt ord ... så skal vi ikke bare sige holdning - så har man i
hendhold til Per ikke begrebet sandheden - altså den sandhed som han
er kommet frem til ... han evner ikke at se eller publicere på skrift
at 2 mennesker kan have forskelige sandheder uden nogen af dem har
mere ret ind den anden -

Det er som sådan ikke nogen kritik af Per - ingen er forpligtiget over
evne i hendhold til Thorbjørn Ravn og Pers bastante og en dimisionelle
holdninger har bestemt en i mangel af bedre - en underholdnings værdi
- hvor han end ønsker at ytre dem !
og jeg nære en fornemelse for at han angiveligt er et fremragende
menneske - han jo ikke ny nazist pædofil volds forbryder mm.

Som Steinbeck skrev i et af sine mange lyse øjeblikke den måde hvorpå
man kender et endfoldigt mennekser er ved dets markante holdninger.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-05-06 00:34

Frank Leegaard wrote:

> Han forsøger som oftest at være nuanceret med mindre vi lige tale om
> muslimer .. (fik du den Per,,?)..

Ja, og det undrer mig, eftersom jeg i al den tid, jeg har skrevet på usenet,
har kæmpet for et mere nuanceret syn på muslimer. Hvilket desværre for mange
er ensbetydende med, at så er jeg "muslimelsker" eller "muslimforsvarer",
hvilket enhver, der har læst, hvad jeg i øvrigt har skrevet om religion,
burde kunne indse, er vrøvl.

Per V.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-05-06 00:31

Bo M Mogensen wrote:

> Per mener sådan og sådan og dem der ikke mener det samme som ham de
> tager i hendhold til ham selv fejl

Nævn mig bareÉN person på usenet, der ikke mener, at de selv har ret og
andre har uret.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-05-06 20:24

> Nævn mig bareÉN person på usenet, der ikke mener, at de selv har ret og
> andre har uret.

Jamen .. Det er da udgangspunktet for enhver debat. Men man skal jo have
evnen og viljen til at lade sig overbevise som god demokrat. Det er vel der
det skiller

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-05-06 22:21

Frank Leegaard wrote:
> [...]
>
> Jamen .. Det er da udgangspunktet for enhver debat. Men man skal jo
> have evnen og viljen til at lade sig overbevise som god demokrat. Det

Ja. Og hvis folk ikke har andre argumenter end "det siger Gud" (eller
horoskopet, eller Marx), er der ikke så meget grundlag for diskussion.

Per V.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-05-06 23:33

Per Vadmand skrev:

>Ja. Og hvis folk ikke har andre argumenter end "det siger Gud" (eller
>horoskopet, eller Marx), er der ikke så meget grundlag for diskussion.

Næh, vi skal selvfølgelig sige:

»Per Vadmand siger ...«

Kendsgerningerne er, at Gud har givet os nogle retningslinjer for
livet og dem er man nødt til at følge, uden diskussion.

Og som jeg skrev tidl. en sand troende vil af sig selv kunne
afgøre, hvad der er rigtigt og forkert.

Og det gælder alle bogens folk (kristne, jøder og muslimer).
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-05-06 09:21

Kerim Ellentoft wrote:

> Næh, vi skal selvfølgelig sige:
>
> »Per Vadmand siger ...«

Nej. Det skal JEG sige. Og du skal sige "Kerim Ellentoft siger ..."

Problemet opstår, når folk påberåber sig en inappellabel, uhåndgribelig
autoritet. Kan du ikke se forskellen?

> Kendsgerningerne er, at Gud har givet os nogle retningslinjer for
> livet og dem er man nødt til at følge, uden diskussion.

Det er netop ikke nogen kendsgerning. Det er et udsagn fra Kerim Ellentoft,
der tror på Gud. Jeg tror ikke på Gud, altså er noget, "Gud siger" ikke en
kendsgerning for mig.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Mon, 15 May 2006 10:20:55 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Nej. Det skal JEG sige. Og du skal sige "Kerim Ellentoft siger ..."

Det har kerim aldrig skrevet - hvis og om dine evner rækker så send en
messg id

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-05-06 22:30

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> afgøre, hvad der er rigtigt og forkert.
>
> Og det gælder alle bogens folk (kristne, jøder og muslimer).

Ikke at vi ikke er enige om at der findes en etisk fordring på os alle.

Nogen af os behøver så bare ikke den etiske krykke som en alvidende gud er.
Vi kan godt tage ansvaret for vores liv selv.

/FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-05-06 22:56

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> Nogen af os behøver så bare ikke den etiske krykke som en alvidende
> gud er. Vi kan godt tage ansvaret for vores liv selv.

Det kunne jeg ikke have sagt bedre (for en ordens skyld: det var ment som en
kompliment )

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 20:58

On Mon, 15 May 2006 00:32:51 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Næh, vi skal selvfølgelig sige:
>
>»Per Vadmand siger ...«

Det er nu en gang Pers lod nogen tror på gud og meget få tror på per -
og han er ingen gang blevet bitter af den grund

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 17:00

On Sun, 14 May 2006 01:30:54 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Nævn mig bareÉN person på usenet, der ikke mener, at de selv har ret og
>andre har uret.

Bo Warming hvis man følger en debat fra start til slut
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 08:25

On Thu, 4 May 2006 23:12:39 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hej,

Hej Søs

>Vægte - for de kan tilsyneladende holde mig ud i længere tid end så mange
>andre, og samtidig kan jeg holde dem ud længere *lol*

jamen det er også nogen formidable mennesker de har kun en svaghed det
er derres grundighed det tager en krig og komme fra a til b - men
ellers er det sgu i det store hele de mest sympatiske mennesker + de
dybest set vil alle det gode - det er ikke for ingen Ting Gahndi og
Lennon var vægte + m.fl ( har ikke lige listen med promenete vægte )
men der er ikke en enste Hitler type i mellem.

>Min livslange veninde er vægt, en af mine bedste venner er vægt, min
>storebror er vægt. Jeg synes, at det går godt med vægte.

jamen det kan jeg godt forstå ...

>Til gengæld er der mere eller mindre dømt helt ude, mht. mandlige tyre og
>kvindelige løver.

ja mandlige tyre de er sgu røven a 4 devision - nogen frygtlige
tyraner hvis de lige for den mindste indflydelse også er de så svagt
begavede - den kvindlige løve hmm ja jeg kan nu god li dem - men jeg
kan godt forestille mig at de i mellem andre kvinder vil ku ha en
negativ oplevelse da de jo er noget dominerende.

>2.10

jeg skal også lige ha dato og års tal ... men der er m garenti masser
a luft i dig angiveligt tvilling

>Yup.

jamen er det ikke lidt sært ? indrømet at de ting jeg tænder/tænker
på under onani ligger langt fra hvad jeg signalere og der er sikkert
ikke noget af det der giver under 5 år i fængsel.

men når jeg tænker tilbage på dige igenem årene så kan jeg da huske
tider hvor du både var til at blive kvalt og pisset på - men da det
kom til stykket var du dybt rørt over den her tyrkiske mand der holdt
stolen ud for dig osv.

>Skorpion-kvinder... hvem siger vi skal forstås

jamen det siger min chat veninde Ice også .. men det var nu mere om
kvinder i almindelighed :0) ...hvor jeg fanme nogen gange har sidet og
tænkt hvad helved er meningen ( med nogen af alle dem som jeg dater op
scor og datting ) jeg for f.eks en email hvor jeg bliver svinet til og
jeg er den laveste mand på planeten nå .. men så udbeder jeg mig nogen
eksakte situationer med opfølgene forklaring til at understøtte det
givne postulat - nå så svar hun mig at jeg afligevel ikke forstår ..!
Det kan hun da for_helved ikke vide før hun har forklaret sig - nå men
så går der en dag også er hun eje go igen ?????

freYa havde lidt af det sammen - næppe nogen eller få har jeg elsket
respekteret & beundret som hende - hun er min sjælemage min super babe
og som du sikkert husker hende lynenede godt begavet hurtigt og præcis
i replikken og sådan var hun også privat - men fuck du så kom der
perioder hvor hun gled ind i sig selv i et dybt mørke hvor hun bare
blev ond som satan og fulstændigt hysterisk - hun gled ind i sådan et
mørke der ku var fra 6 timer til 6 uger også gik det over - og jeg
sværger hun ku ikke huske de der perioder bag efter - jeg tror fanme
hun er manio depresiv.
men også den bedste ....

>Det er en livsvarig opgave, det er det der er så fedt - god fornøjelse *S*.

jow men det går som sagt nogenlunde ..hun er noget travl - så det er
ikke så tit ... men det skal nok komme

Fra : Peter Juhl

Dato : 01-05-06 00:35

nusle nuslesen wrote:

> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:

Du er alene hjemme, du keder dog og begynder at poste links til BT og
TV2 - jeg siger: gå lidt ud, prøv evt. at starte med den lokale 7-11.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-05-06 13:21

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du er alene hjemme,

Nej, det kan ikke lade sig gøre her.

> du keder dog

Nej, men jeg syntes gruppen var lidt død i sværen, og der var en del emner
"oppe i tiden" - så det var let lige at hive dem herind.

> og begynder at poste links til BT og
> TV2 - jeg siger: gå lidt ud, prøv evt. at starte med den lokale 7-11.

Jeg var ude og handle stort ind fredag efter arbejde (det kan tage livet af
enhver, at handle madvarer for 2000+ kr., pakke og slæbe osv.) - var hjemme
ved 18.00 tiden og færdig med aftensmaden mv. kl. ca. 20.30. Det passede mig
fint, da jeg nyder at slappe af til tv'et om fredagen - fredag er min
"dødedag", efter en uges arbejde er den tiltrængt.

Lørdag var jeg i kirke til "glo-konfirmation", og bagefter var jeg forbi en
campingplads (familie). Så var jeg på Teknisk museum (helt klart ikke et
sted jeg behøver besøge igen lige om lidt!), ude at gå i skoven ved
Frederiksværk, spillede fodbold med den yngste (han stod på mål, jeg
scorede - indimellem *GG*) - og til sidst var jeg til middag hos svigermor -
jeg var først hjemme over midnat. Det blev en temmelig lang dag.

Søndag formiddag var jeg til fodboldkamp - min søns hold spillede, og jeg
optog det på handy-cam. Jeg fik endda det med, hvor en af modspillerene
brækkede skinnebenet, fordi han spillede uden benskinner og gik ind i en
tackling med målmanden (som er en ordentlig tamp). Søndag eftermiddag gik
med den yngstes stil, gennemgang af kampen med den ældste, vasketøjet,
rengøring af toilettet (inkl. vask af loftet med Flügger grundrens),
madlavning og afslapning sammen med kæresten til "Prison Break" - han tog på
arbejde, jeg ordnede mere vasketøj, tømte opvaskemaskinen og endelig satte
jeg mig ved sengetid lige en stund ved pc'eren og lurede NG's.

Well, et jævnt almindeligt (kedeligt?) liv, dog uden plads til unødvendige
besøg på den lokale 7-11.

Jeg siger:
Tak for forslaget - men nej tak

mange hilsner

Fra : Gert Medom

Dato : 01-05-06 06:06

> [...]
> Hej NG'ere,
>
> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:

Den professionalisme hun snakker om kan jeg godt ane inde på forskellige
datingsider.

Hvis man ønsker kontakt med en pige, bliver man interviewet gennem msn eller
pr telefon, "hvad vejer du?, hvornår havde du den sidste kæreste? En gang
prøvede jeg sågar en der bad mig om at liste mine stærke og svage sider. (En
af mine svage sider er at jeg ikke gider så meget garderingsadfærd og gåen
rundt med livrem og seler....) osv osv før man overhovedet kan snakke om
noget så dristigt som at mødes....

Jeg tror ikke mennesker i fremtiden bli´r lykkeligere, snarere tværtimod.
Jeg tror de bli´r rastløse og stresser sig selv med for høje krav..

// Gert

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-05-06 13:23

"Gert Medom" <Gert.medom[slet dette]@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Den professionalisme hun snakker om kan jeg godt ane inde på forskellige
> datingsider.

Ja, det var også min oplevelse. Jeg har brugt dating-sites med mellemrum.

> [...]
> garderingsadfærd og gåen rundt med livrem og seler....) osv osv før man
> overhovedet kan snakke om noget så dristigt som at mødes....

Mænd gør såmænd det samme, og de starter med det samme spørgsmål: "Hvad
vejer du?" - skarpt efterfulgt af "Har du nogle gode bryster" eller noget
andet lamt *GG*

Ej, fair skal være fair - det er som regel kun de 17 årige, der fører sig
frem på den måde, når de gerne vil have en "ældre" kvinde til at lære dem
op.

> Jeg tror ikke mennesker i fremtiden bli´r lykkeligere, snarere tværtimod.
> Jeg tror de bli´r rastløse og stresser sig selv med for høje krav..

Måske.

mange hilsner

Fra : Anita

Dato : 01-05-06 08:32

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev
> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
> http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=435822/

Den med pizzaen kender jeg godt ;)

Venligst Anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-05-06 15:42

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG'ere,
>
> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
> http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=435822/

Imponerende. Ka' godt li' udtrykker kysser lidt på den frø...
Sådan er der nok mange der har haft det i årevis, så jeg tror mere det er
nutiden hun taler om - Hun har bare først opdaget det nu. *gg*

Mvh. brian

Fra : Worst Name Ever

Dato : 01-05-06 16:49

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> Hej NG'ere,
>
> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
> http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=435822/

Jeg kan jo kun tale for mig selv, men:
Jeg går kun ind i et parforhold, hvis jeg ser det som sandsyneligt, at det
vil kunne holde "resten af livet". Jeg sætter det i gåseøjne fordi jeg ved,
at man (heldigvis) udvikler sig livet igennem, og måske er en negativ
konsekvens af dette, at man vokser fra hinanden. Men det skulle helst ikke
ske de første 15-20 år.
Jeg har ikke en tyrkertro på, at et parforhold nødvendigvis holder livet ud.
Men jeg går ikke ind i noget med den holdning, at det "bare er indtil den
rette dukker op". Dels fordi jeg ikke tror på 'den helt rigtige', og dels
fordi jeg synes det er noget pjat at investere sig så meget i noget, som man
ikke tror på.
Men selvfølgelig: Hvis man bare ikke kan finde ud af at være en glad single,
så må man vel tage sig til takke. Men det er da lidt trist, er det ikke?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-05-06 19:12

"Worst Name Ever" <denmark_elvan_nim@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg kan jo kun tale for mig selv, men:
> Jeg går kun ind i et parforhold, hvis jeg ser det som sandsyneligt, at det
> vil kunne holde "resten af livet".

Ja, det lyder smukt, og jeg tilslutter mig også denne indstilling selv - men
ret beset kan man intet sige om, hvordan man har det x-antal måneder efter,
når hverdagen sætter ind og man lærer hinanden bedre at kende.

Pludselig opdager man måske, at den anden har nogle grelle sider, man ikke
kan acceptere - og så er det måske lidt mindre vigtigt med de indledende
intentioner.

Enig.

mange hilsner

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-05-06 14:10

> [...]

> kan acceptere - og så er det måske lidt mindre vigtigt med de indledende

Mange mennesker vælger at flytte sammen og få børn medens de stadig er
forelskede, og det er sgu da med hovedet under armen.

Nu har jeg mødt en dejlig kvinde, men vi skal da ikke flytte sammen før om
mindst et år. Til den tid har vi enten etableret en dyb(ere) kærlighed til
hinanden, eller også er vi blevet trætte af hinanden. Det ville sgu da være
surt, hvis jeg i mellemtiden har opsagt min lejlighed og gjort hende gravid.

-Michael.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-05-06 16:08

"Michael Jørgensen" <ccc59035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Mange mennesker vælger at flytte sammen og få børn medens de stadig er
> forelskede, og det er sgu da med hovedet under armen.

Enig.

Men nu var der tale om at "gå ind i et forhold" - og et forhold starter
meget tidligere, end det at flytte sammen.

Enig, men se iøvrigt ovenfor.

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-06 17:08

On Thu, 4 May 2006 17:07:32 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

HI Søs

>Men nu var der tale om at "gå ind i et forhold" - og et forhold starter
>meget tidligere, end det at flytte sammen.

ja jeg må indrømme jeg har kronnede dage på de her scor / datting
online service ... men jeg må da indrømme det ville undre mig om jeg
render ind i noget der holder .... er downhill med en på 26 og på vej
op med en på 43 ork we are shotting 5 movies in a week if no one wants
to see them we just make another an another ( Lou Reed )

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-05-06 17:36

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG'ere,
>
> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
> http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=435822/

Artiklen tænder mig ikke - den virker for mig ligegyldig.

Som skrevet af en fremtidsforsker lidt uden fremtid

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-05-06 14:10

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> Hej NG'ere,
>
> Og hvad med denne her artikel - hvad siger I til den?:
> [...]

Tja, jeg er gået fra 'leve hver for sig sammen' til 'leve sammen hver for
sig'. Det er en lettelse og en sorg, på een gang. En lettelse, fordi der
ikke længere er uforløste forventninger, men også en sorg fordi det jo er
drømmen som er gået i stykker.

-Michael.

Fra : Blinkhinde

Dato : 04-05-06 20:50

Bo M Mogensen skrev:

[...]

> [...]
> vil hun jo gerne opvardes af en gentelmann
>
> Blikhinde unægteligt en berigelse for forumet ...

Tak.

> men nogen gange
> sider jeg og tænker hvad_fanden_mener hun og hvorfor svare hun sådan
> og sådan på det

- Og det er da meget muligt... - Men det har ikke en kæft at gøre med
i hvilket stjernetegn jeg er født.
Hvis jeg havde bildt dig ind, at jeg var født i et andet tegn havde du
helt sikkert kunnet finde ting der passede der også.

Findes der virkelig sådan nogle kurser?
- Det lyder fuldstændig rablende...

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-06 23:46

Blinkhinde wrote:

> Findes der virkelig sådan nogle kurser?
> - Det lyder fuldstændig rablende...

Det værste er næsten, at vi er med til at betale for vrøvlet via skatten.
Nå, vi betaler jo også til Folkekirken, så hva faen ...

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 08:36

On Fri, 5 May 2006 00:46:27 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det værste er næsten, at vi er med til at betale for vrøvlet via skatten.

nej det kan man altså ikke mere

>Nå, vi betaler jo også til Folkekirken, så hva faen ...

det er friviligt det står en hver frit for at melde sig ud og ikke
betale

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-05-06 09:09

Bo M Mogensen wrote:

> det er friviligt det står en hver frit for at melde sig ud og ikke
> betale

Kirkeskatten, som man kan fritages for ved at melde sig ud, dækker kun en
lille del af Folkekirkens udgifter. Resten - bl.a. præsternes løn - betaler
vi alle sammen.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 09:20

On Fri, 5 May 2006 10:09:11 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Kirkeskatten, som man kan fritages for ved at melde sig ud, dækker kun en
>lille del af Folkekirkens udgifter.

Nahh alle dansker der betaler til folke kirken hvilket er de fleste
betaler er det en ½ eller 1½ % det bliver altås til en sjat penge

>Resten - bl.a. præsternes løn - betaler
>vi alle sammen.
'
er du sikker på det ? har du en kilde ?

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-05-06 12:21

Bo M Mogensen wrote:

> Nahh alle dansker der betaler til folke kirken hvilket er de fleste
> betaler er det en ½ eller 1½ % det bliver altås til en sjat penge

> '
> er du sikker på det ? har du en kilde ?

Find selv ud af det.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 13:00

On Fri, 5 May 2006 13:20:52 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Find selv ud af det.

med andre ord du ved ikke hvad du taler om - det er sådan en
fornemelse du har ?

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-05-06 14:57

Bo M Mogensen wrote:

> med andre ord du ved ikke hvad du taler om - det er sådan en
> fornemelse du har ?

Nej, jeg ved det, men har ikke tid til at slå det op.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-05-06 16:19

..

> Nahh alle dansker der betaler til folke kirken hvilket er de fleste
> betaler er det en ½ eller 1½ % det bliver altås til en sjat penge

> '
> er du sikker på det ? har du en kilde ?

Den er god nok - svjh svarer det 0,8% skattepoint .. så ikke så lidt endda

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 22:48

On Fri, 5 May 2006 17:19:02 +0200, "Frank Leegaard"

>Den er god nok -

at præstens løn går ud over kirke skatten ?

>svjh

som betyder ?

> svarer det 0,8% skattepoint .. så ikke så lidt endda

ja det er KIRKE skatten og ud af den går der ingen løn til præst eller
provst ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-06 22:23

net> skrev i en meddelelse

> at præstens løn går ud over kirke skatten ?

> som betyder ?

> ja det er KIRKE skatten og ud af den går der ingen løn til præst eller
> provst ?

Det hedder fællesfonden og får så vidt jeg husker en lille milliard årligt.

Regnestykket er så godtnok ikke ligetil, da præster jo laver en del
administrativt arbejde som registrering af fødsler og dødsfald. Derudover
dækler fællesfonden også visse udgifter til bygning og vist også en del af
deres IT som jeg en tilbage i tiden har været med til at drifte ..

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-05-06 02:43

On Sat, 6 May 2006 23:23:07 +0200, "Frank Leegaard"

> [...]
>dækler fællesfonden også visse udgifter til bygning og vist også en del af
>deres IT som jeg en tilbage i tiden har været med til at drifte ..

ok ... men det er da godt nok wildt at kirken præsterne og provsterne
skal have flere penge ind de 0.8 % NÆSTE ALLE Dansker betaler det må
sgu da blive til en formue også kan de knalde flere penge af det er da
imponerende.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 08:06

On 4 May 2006 12:49:34 -0700, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Tak.

manglede bare ...!

>- Og det er da meget muligt... - Men det har ikke en kæft at gøre med
>i hvilket stjernetegn jeg er født.

ikke desto mindre har jeg ikke tænkt over det på den måde før og dte
var også før du oplyste dit sol tegn

>Hvis jeg havde bildt dig ind, at jeg var født i et andet tegn havde du
>helt sikkert kunnet finde ting der passede der også.

Nahh så ville jeg indrømmet ha tænkte det var et underfundigt svar det
her - jeg vil ikke sige jeg har det på samme måde med søs - det er
mere konflikten i mellem hendes signaler og reele ønsker der fra tid
til anden undre mig ....

>Findes der virkelig sådan nogle kurser?

nej der gør sgu da ikke :0) jeg har bare lært en skorpion kvinde at
kende der har påtaget sig opgaven at lære mig en af det køn at kende
jeg vil ikke sige det lige frem går fremragende men ind til vider er
vi begge meget høflige og bortset fra hun har fornærmet min hund og
dybest set ikke begriber det at have hund på den måde jeg nu har hund
så går det vist meget godt ...

>- Det lyder fuldstændig rablende...

nej hvorfor skulle det da være det ? hvis der er noget man ikke
begriber som man gerne vil begribe og der foreligger en kursus
mulighed så er der da mange der griber den ... og det er alt i mellem
himmel og jord der er da også kurser i bridge astrologi og tarot kort

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 20-05-06 10:06

> [...]
> hun er ikke typisk skorpion ( gad nok se hendes klokkeslet )
> Det enste skorpion kareteristik jeg har set ved hende er : jeg er wild

Min mest liderlige og sutteglade bolleveninde nogensinde var skorpion.
Ikke at jeg statistisk vil udlede noget af det.

VH

Tommy

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-05-06 17:44

On 20 May 2006 02:06:09 -0700, "tommyhansenjensen@gmail.com"
<tommyhansenjensen@gmail.com> wrote:

>Min mest liderlige og sutteglade bolleveninde nogensinde var skorpion.
>Ikke at jeg statistisk vil udlede noget af det.

altså skorpionen styre jo erotikken ... hvilket gør deres profiler på
scor til yderst interessandt læsning ... og jeg tviler ikke på der er
knald på hvis man først har fået slæberne ind ... men je beriber
indrømmet ikke helt forskellen på derres signaler vs derres
intensioner har debateret med nusle om det - der vedkender sig dette
paradoks kan forekomme altså skorpionen kvinden udtryger en voldsomt
begær men vil gerne feteres afligevel
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-05-06 18:23

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> [...]
> intensioner har debateret med nusle om det - der vedkender sig dette
> paradoks kan forekomme altså skorpionen kvinden udtryger en voldsomt

Alle mænd og kvinder vil da gerne feteres - længere er den vel ikke?
/FL

Fra : sdsf

Dato : 21-05-06 06:28

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> Alle mænd og kvinder vil da gerne feteres - længere er den vel ikke?
Jo den er meget længere.

Nogle får tilfredsstillelse ved at fetere og betjene.
Andre får tilfredsstillelse ved at blive feteret og bejtent.

Det gælder ikke mindst ved sex.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-05-06 13:42

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Jo den er meget længere.
>
> Nogle får tilfredsstillelse ved at fetere og betjene.

Jeps .. for så at blive feteret for at være god til tilfredsstille og
betjene. Et eller andet sted drejer det sig som Lars Lilholt synger "Jeg vil
være stjerne"

> Andre får tilfredsstillelse ved at blive feteret og bejtent.
>
> Det gælder ikke mindst ved sex.

Det ene udelukker jo da som regel ikke det andet, som du ser, men det ene
kan være et middel til andet.

/FL