Penis forskrækkelse...
Fra : EMM

Dato : 30-04-06 23:05

Hej

Situationen er den, at jeg har mødt en rigtig sød pige. Vi har kendt
hinanden i 3-4 måneder nu, og har set hinanden ca. 1-2 gange om ugen. Vi er
begyndt at kende hinanden bedre efterhånden. Men der er et problem. Eller
jeg synes i hvert fald det er et problem.

Hun lider af penis forskrækkelse. Ja, hvad er det... det spurgte jeg hende
så om hvad det var.
Men som ordet måske lægger op til, så er hun ikke vild med at udføre
oralsex.

Og hvorfor hun led af det?
Hun svarede undvigende.
"Jamen så står den dér og kigger på én, og hvad gør man så..."
"Den er jo en mærkelig fornemmelse..."
men efter jeg spurte mere dybdegående kom det frem ,at hun havde haft nogle
dårlige oplevelser med en tidligere kæreste, som bla. var kommet i munden på
hende uden at det var aftalt, og det fandt hun ubehageligt.
Det er jo også fair nok at hun synes det.

Men jeg har så også spurgt hende om hun har en løsning. Hun mener vi skal
kende hinanden bedre, så hun kan føle sig helt tryg, og så foreslår hun at
jeg skal drikke hende fuld, for så er hun mere afslappet. Det ved jeg nu
ikke om det er en så god idé....

Det er lykkedes én gang at hun gjorde det, men der var hun så også om ikke
fuld, så i hvert fald beruset...

Men bottomline... jeg er villig til at være tålmodig, men der er jo også
grænser. Og jeg ved med migselv at jeg ikke vil undvære et godt blowjob. På
den anden side mener jeg at der må kunne findes en løsning. Her vil jeg godt
have lidt input fra gruppen. Nogen der har haft lignende oplevelser, og mere
vigtig, hvad blev løsningen, og hvordan fremkom den?

Det skal siges at jeg selv, med stor glæde, udfører oralsex på hende, og har
måske derfor svært ved at se det "ubehagelige" ved det.

Jeg ved ikke om det er relevant, men der er også en alders forskel. Jeg er
31 og hun er 24. Om det har nogen betydning ved jeg ikke. Hun siger at det
ikke har.

Håber I har nogle konstruktive løsninger til mig.

På forhånd tak.
EMM

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-05-06 15:34

Hej

> [...]
> godt have lidt input fra gruppen. Nogen der har haft lignende oplevelser,
> og mere vigtig, hvad blev løsningen, og hvordan fremkom den?

Det er ikke så svært. For det første er den hurtigste løsning simpelthen at
glemme alt om det i en periode. Lad være med at snakke om det, nævn det ikke
for hende overhovedet. Når der så er gået lidt flere måneder, så kan du jo
drikke hende godt fuld og prøve der uden selvfølgelig at komme i munden på
hende.

Hun har åbenbart brug for at vende sig mere til tanken jamen så giv hende
dog lidt plads!

Mvh. Brian

Fra : Worst Name Ever

Dato : 01-05-06 16:01

"EMM" <enmillionmillard@gmail.com> wrote in message
*snip*
> [...]
> På den anden side mener jeg at der må kunne findes en løsning. Her vil jeg

Vi har jo alle forskellige præferencer, så jeg kan jo ikke bedømme hvor
vigtigt et blowjob er for dig. For mit eget vedkommende vil jeg nu mene, at
det nok ville være det jeg lettest ville kunne klare mig uden, hvis vi
snakker hvilke ting i sexlivet man kunne undvære.
Som jeg ser det er et blowjob et tegn på den andens fulde opmærksomhed om
ens nydelse, og det er jo vildt fedt. Men, for mig ihvertfald, kan dette
gøres på andre måder. Ting, som hun ved gør mig ekstatisk.
Er der mon ikke noget andet hun kunne gøre for dig, som var lige så fedt?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-05-06 17:44

"Worst Name Ever" <denmark_elvan_nim@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøres på andre måder. Ting, som hun ved gør mig ekstatisk.
> Er der mon ikke noget andet hun kunne gøre for dig, som var lige så fedt?
Ganske enig. Lær at fokuser på det du kan få, og fokuser mindre på det du
ikke kan få. Så har jeg aldrig oplevet at jeg ikke kunne få alt det jeg
gerne ville.

Men alt tager tid. Ingen af os gider blive presset. Husk på at tingene (med
mindre vi er ovre i S/M) helst skal ske af lyst og ikke direkte eller
inddirekte tvang.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.

Fra : EMM

Dato : 02-05-06 08:20

Hej

Tak for input.

Jeg har heller ikke nævnt det siden, og det vel ca. en måned siden vi
snakkede om det.

Det er bla. en af grundene til mit indlæg, altså hvor længe skal der gå uden
at det føles som pres.

Jeg er klar over at hun ikke skal presses, men på den anden side vil jeg jo
gerne gøre opmærksom på at det er et ønske fra min side, så hun ikke bare
tror at hvis det ikke bliver nævnt, så er det nok ikke noget, hvis I
forstår.

Og ja tingene skal jo ske af lyst, men ville bare gerne vide om der var
nogen måde at gøre det mere interessant på. Altså måske en eller anden måde
at se tingene på, eller en ny vinkel.

Andre input er naturligvis stadig velkomne. Måske fra nogle kvinder?

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-05-06 20:35

"EMM" <enmillionmillard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hende så om hvad det var.
> Men som ordet måske lægger op til, så er hun ikke vild med at udføre

Prøv med vand og sæbe - og det er ikke hendes mund, der trænger til at blive
vasket.

> Hun svarede undvigende.

Hun tør vel ikke kalde dig et ulækkert svin.

> [...]
> foreslår hun at jeg skal drikke hende fuld, for så er hun mere
> afslappet. Det ved jeg nu ikke om det er en så god idé....

Du er ikke god til at læse mellem linierne, hva'?

> Jeg ved ikke om det er relevant, men der er også en alders forskel.
> Jeg er 31 og hun er 24. Om det har nogen betydning ved jeg ikke. Hun
> siger at det ikke har.

Det kan også være forklaringen. Det er et velkendt faktum, at piger på 24
ikke bryder sig om at slikke pik på fyre, der er nøjagtig 31. Du må muligvis
finde dig en kæreste, der er lidt ældre eller lidt yngre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : EMM

Dato : 02-05-06 08:26

Helt som forventet kommer der naturligvis en særdeles konstruktiv kommentar
fra Jens Bruun...

Fra : Stefanie

Dato : 02-05-06 09:08

> [...]
> så om hvad det var.
> Men som ordet måske lægger op til, så er hun ikke vild med at udføre

Som jeg hører det er forklaringen ubehagelige oplevelser, men hvis der
imellem linjerne også ligger at det måske ikke smager godt - hvad ved jeg,
sådan har nogle det jo.
Så vil jeg blot oplyse om at man kan få en form for glidecreme/massageolie
ved navn Lick it, dette fåes med forskellige smagvarianter, hvertfal
chokolade, hindbær og jordbær.
Smagen kan være lidt kraftig, flødeskum er super til at neutralisere dette
;)

Venligst Stefanie

Fra : Leif Neland

Dato : 02-05-06 11:18

"Stefanie" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> chokolade, hindbær og jordbær.
> Smagen kan være lidt kraftig, flødeskum er super til at neutralisere dette

LOL

Jordbær, flødeskum og et par kugler. Det er jo en rigtig pind-is

Bare hun ikke kommer til at bide i stedet for at sutte...

Leif

Fra : Lasse Jensen

Dato : 04-05-06 21:52

EMM wrote:

> Håber I har nogle konstruktive løsninger til mig.

Giv tid. I mit nuværende forhold gik der en ti måneders tid, før hun for
alvor tog ham i munden.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.