hejsa
Fra : cvc

Dato : 20-04-06 20:00

hejsa
sød og venlig fyr på 35 der skal lærer at kende dette miljø ....prøver mig
derfor frem på denne måde ..ER IKKE SÅ KENDT MED DATING ENDNU MEN PRØV AT
SKRIV OG VI FINDER UD AF TINGENE SAMMEN

da jeg i min nutid er meget ensom ,prøver jeg af denne vej at søge
tosomheden
i fremtiden herinde .søger en sød kæreste at dele livets glæder
med....derfor prøver jeg lykken af denne vej..sød og rar fyr med meget stor
kendskab til videnskab og eletronik og computer netværker...

kan lide at løbe og gå ture ,CYKLE, være sammen til sports shows og fodbold
og håndbold kampe....

KAN OGSÅ GODT lide at gå til koncerter og rock shows og festivaller om
sommeren (i skive)
beach partys(med mange kendte kunstnere og rock musikere)
og resten af landet................(sk agen) (løkken)...o.s.v

er stor fan af dansk rock kuntsnere som allan olsen ,lars lillholt, jonny
madsen ,poul krebs,gnags, tv2 ,sanne,hanne , for bare at nævne nogle af de
super danske kunstnere.....

stor fan af sportsverden , og elsker computere , at installerer ,reparere ,
lave netværker med servere , og forbinde computere i trådløse og kablede
netværker.....

er med fremme i skoene når det drejer sig om ind og udlanske nyheder ,om det
er fra aviser , tv eller nettet .altid orienteret om hvad der sker i den
verden vi lever i og omkring.......

ser altid nye muligheder i forskellige løsninger på forskellige
problemstillinger... er en problemløser person som altid finder en løsning
når tingene er sværer og forudsige.

håber du har nogle af de samme egenskaber og vores kemi stemmer overens i
disse ting

så bare skriv til mig herinde!!!!!!!!!!!!!!!

søger en venskab eller kæreste senere i fremtiden vis vi kan finde ud af
tingene sammen

hilsen

michael
35år

ring,sms, eller mail

knuser

mail på mh@direkte.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-04-06 21:23

On Thu, 20 Apr 2006 21:00:11 +0200, "cvc" <cvxv@hgh.dk> wrote:

skulle man nu få den ide at man synes det er noget træls med de her
tilbagevenende ot postninger der øjensyneligt ikke er et produkt af en
fundats misforståelse så sender man en emal til

abuse@cybercity.dk

vedlægger dette
( så abuse afdelingen kan finde det )

i emne skriver man så f.eks :
klage over gentagen off topick postning i dk.snak.seksualitet

agumnetere vider med at til trods for at kunden gentagene gange er
blebet gjort bekendt med at - han post ot så vedbliver han eller hun
at sende det samme indlæg - der er i strid med fundatsen

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-04-06 21:42

Bo M Mogensen skrev:

>agumnetere vider med at til trods for at kunden gentagene gange er
>blebet gjort bekendt med at - han post ot så vedbliver han eller hun
>at sende det samme indlæg - der er i strid med fundatsen

Ganske, som du stædigt vedholdt, at du havde ret til at poste off
topicindlæg i news:dk.velkommen på trods af, at du ganske
udmærket vidste, at de hørte hjemme i de specifikke grupper.

Hvis der skal klager til og det skal forventes at blive taget
alvorligt af en isp, så skal der noget mere alvorligt til.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-04-06 23:14

On Thu, 20 Apr 2006 20:23:11 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

> [...]
>tilbagevenende ot postninger der øjensyneligt ikke er et produkt af en
>fundats misforståelse så sender man en emal til

ja cc er ikke hvad de har været de skal have ALLE headers da derres
abuse afdeling ikke evner at ointere sig bare på en messg id så man
ska ihvertilfælled ha så meget her med :

Newsgroups: dk.snak.seksualitet
Subject: hejsa
Date: Thu, 20 Apr 2006 21:00:11 +0200

++++++++++++++

så er jeg ikke en gang sikker på jeg kan se ip adressen .... ja med
mindre den er noget a alt det her :1145559611 6528 212.242.248.31

njaa det er sgu sikkert :
212.242.248.31 ??

xfut:danetm...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-06 10:39

Den gentagne posting af samme indlæg kan jeg vanskeligt forstille mig kunne
tænde nogen kvinder. Den gentagne posting af selvsamme indlæg indikerer også
at vedkomne ikke er i stand til at forny sig, men kører i samme rille igen
og igen. Hvor fedt er sådan en person mon som partner?

/FL

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-04-06 15:54

cvc wrote:

> da jeg i min nutid er meget ensom

Forståeligt nok.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-06 16:24

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Forståeligt nok.
>
> --
> Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
> Linux, the choice of a GNU generation.

Hvis gnuer vælger Linux ... vælger gazeller så windows?

/FL