hejsa
Fra : cvc

Dato : 18-04-06 22:59

hejsa
sød og venlig fyr på 35 der skal lærer at kende dette miljø ....prøver mig
derfor frem på denne måde ..ER IKKE SÅ KENDT MED DATING ENDNU MEN PRØV AT
SKRIV OG VI FINDER UD AF TINGENE SAMMEN

da jeg i min nutid er meget ensom ,prøver jeg af denne vej at søge
tosomheden
i fremtiden herinde .søger en sød kæreste at dele livets glæder
med....derfor prøver jeg lykken af denne vej..sød og rar fyr med meget stor
kendskab til videnskab og eletronik og computer netværker...

kan lide at løbe og gå ture ,CYKLE, være sammen til sports shows og fodbold
og håndbold kampe....

KAN OGSÅ GODT lide at gå til koncerter og rock shows og festivaller om
sommeren (i skive)
beach partys(med mange kendte kunstnere og rock musikere)
og resten af landet................(sk agen) (løkken)...o.s.v

er stor fan af dansk rock kuntsnere som allan olsen ,lars lillholt, jonny
madsen ,poul krebs,gnags, tv2 ,sanne,hanne , for bare at nævne nogle af de
super danske kunstnere.....

stor fan af sportsverden , og elsker computere , at installerer ,reparere ,
lave netværker med servere , og forbinde computere i trådløse og kablede
netværker.....

er med fremme i skoene når det drejer sig om ind og udlanske nyheder ,om det
er fra aviser , tv eller nettet .altid orienteret om hvad der sker i den
verden vi lever i og omkring.......

ser altid nye muligheder i forskellige løsninger på forskellige
problemstillinger... er en problemløser person som altid finder en løsning
når tingene er sværer og forudsige.

håber du har nogle af de samme egenskaber og vores kemi stemmer overens i
disse ting

så bare skriv til mig herinde!!!!!!!!!!!!!!!

søger en venskab eller kæreste senere i fremtiden vis vi kan finde ud af
tingene sammen

hilsen

michael
35år

ring,sms, eller mail

knuser

mail på mh@direkte.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-04-06 00:13

On Tue, 18 Apr 2006 23:59:03 +0200, "cvc" <cvxv@hgh.dk> wrote:

>sød og venlig fyr på 35 der skal lærer at kende dette miljø

Hmm wrong forum :0)
det her er snak om samliv & sex - prøv opslag persoslig

fut fut

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Worst Name Ever

Dato : 19-04-06 10:18

"cvc" <cvxv@hgh.dk> wrote in message
> [...]
> derfor frem på denne måde ..ER IKKE SÅ KENDT MED DATING ENDNU MEN PRØV AT
*snip*

Du har fået det at vide før, så nu får du på puklen. Og det gør du også
næste gang du sender det samme indlæg her i DSS:

Meget har jeg set på usenet siden jeg opfandt det, men det her er da noget
af det dummeste. At poste det samme indlæg gang på gang på gang, i en
gruppe, hvor man gang på gang på gang får at vide, at indlæget ikke hører
hjemme (hvorfor jeg tillader mig at være lidt grov).
Det ville skræmme mig, hvis en potentiel partner viste sig at være så
uopfindsom og træg, at vedkommende ikke ville prøve en ny strategi, hvis den
tidligere (meget velafprøvede) åbenbart ikke virkede.

Så tag at vis, at du har mere at byde på end bare at sætte den samme plade
på hver gang. Og vis iøvrigt, at du har bare lidt respekt for sociale
spilleregler ved at poste i det rette forum, eller endnu bedre på et
datingsite. Rigtig mange piger går nemlig op i, om fyren kan finde ud af at
opføre sig nogenlunde socialt acceptabelt.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-04-06 10:33

"Worst Name Ever" <denmark_elvan_nim@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> Det ville skræmme mig, hvis en potentiel partner viste sig at være så
> uopfindsom og træg, at vedkommende ikke ville prøve en ny strategi, hvis
> den tidligere (meget velafprøvede) åbenbart ikke virkede.

Hvordan ved du, strategien ikke virkede?

Fra : Worst Name Ever

Dato : 19-04-06 16:57

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in message

> "Worst Name Ever" <denmark_elvan_nim@hotmailFJERN.com> skrev i en
> meddelelse news:4446004a$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Hvordan ved du, strategien ikke virkede?

Fordi han stadig leder.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-04-06 17:16

> Fordi han stadig leder.

På den anden side fik han da svar på sit indlæg.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-04-06 00:23

On Wed, 19 Apr 2006 18:15:58 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<asdf@asdf.asd> wrote:

>På den anden side fik han da svar på sit indlæg.

Hmm ja a 3 mænd så med mindre han er svans så ...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-04-06 12:51

"cvc" <cvxv@hgh.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
> sød og venlig fyr på 35 der skal lærer at kende dette miljø ....

Ja, vi venter stadig på at du skal lære det at kende ...

> ring,sms, eller mail

Telefonnummer ??

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-04-06 23:42

On Wed, 19 Apr 2006 13:51:24 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Ja, vi venter stadig på at du skal lære det at kende ...

>Telefonnummer ??

petistesser petitesser :))))

Fra : Nette

Dato : 20-04-06 10:59

"cvc" skrev

> sød og venlig fyr på 35 der skal lærer at kende dette miljø ....prøver mig
> derfor frem på denne måde ..ER IKKE SÅ KENDT MED DATING ENDNU MEN PRØV AT
> SKRIV OG VI FINDER UD AF TINGENE SAMMEN

Ok, nu skal du høre her.... Et par gode råd.
Hvorfor bliver du ved med at poste det samme indlæg?
Du har ikke scoret på det endnu.
Ingen piger kan tage din præsentation og din opfordring seriøs, fordi:

1. Du lokker med strandfester med kendte mennesker. Det ville en pige være
ligeglad med, hvis det altså er DIG, hun vil have, og jeg går ud fra, det er
sådan en pige du søger.
2. Du gentager dig selv på en uheldig måde.
3. Du sælger dig selv på kedelige hverdagsting. Du ødelægger det allerede i
starten, hvor du skriver, du "keder dig i din nutid". "Nutid" er et dårligt
valg til en frisk og indbydende præsentation, og en mand, der keder sig er
kedelig. Find på noget at lave og skriv om det, fortæl hvor fedt og
spændende du synes, livet er, og at du bare lige mangler prikken over i´et,
en dejlig pige.
4. Når du bruger ordet "date" virker det som om, du blot ønsker et
stævnemøde og en engangsforestilling, i stedet for et vedvarende forhold.
5. Du skriver, du er uerfaren i at date. Det er fint nok at nævne det, men
ikke 3. eller 4. gang man poster samme præsentation og opfordring. Det er
heller ikke noget, man kan sælge sig selv på, og derfor heller ikke noget,
der skal stå med store bogstaver i starten af præsentationen.

- Lyt nu for pokker til det her, jeg er kvinde og ved lidt om, hvad mine
artsfæller gerne vil have.
Lad være og du finder aldrig ud af, hvad en date er!

- Ser jeg dit indlæg igen herinde uden fornyelse, tager jeg dig som en dyb
useriøs dødbider, der bare vil have modstand i sin tilværelse. - Husk du
skaber den selv.

Nette

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-04-06 13:00

Hej

> - Lyt nu for pokker til det her, jeg er kvinde og ved lidt om, hvad mine
> artsfæller gerne vil have.

"Artsfæller" LOL! I'm Lovin it!

Mvh. Brian

Fra : Nette

Dato : 20-04-06 16:03

"Brian Olesen" skrev

> "Artsfæller" LOL! I'm Lovin it!

Hvad er der i vejen for at bruge det ord? Hvorfor er det så sjovt?

Nette

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-04-06 17:14

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" skrev

> Hvad er der i vejen for at bruge det ord? Hvorfor er det så sjovt?

Fordi du dermed indikere, at kvinden er af en anden art end manden.
Men ok det passer sådan set med det jeg altid har sagt.
Kvinden er virkelig menneskets bedste ven.

Mvh. Brian

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-06 17:44

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men ok det passer sådan set med det jeg altid har sagt.
> Kvinden er virkelig menneskets bedste ven.

"Børn er lykkelige, og dyr og kvinder; men vi mennesker er det ikke."
Gustav Wied

Leif

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-04-06 18:09

Leif Neland wrote:

> "Børn er lykkelige, og dyr og kvinder; men vi mennesker er det ikke."
> Gustav Wied

"Jeg taler helst med Børn, thi om dem kan man da haabe, at de blive
Fornuftsvæsener, men dem, der ere blevet det - Herre Jemini!"

Kierkegaard
--
At standse terror ved at bekæmpe Islam er som at bekæmpe hooligans ved
at forbyde fodbold.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-04-06 21:16

On Thu, 20 Apr 2006 18:44:21 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>"Børn er lykkelige, og dyr og kvinder; men vi mennesker er det ikke."
>Gustav Wied

Nahh jeg tror nu mere den går noget iretning af : " kvinder & børn
tror på engle - men vi mænd ved bedre"

jeg er ikke 100 % - men det sådan ca det går

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-06 21:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> Nahh jeg tror nu mere den går noget iretning af : " kvinder & børn
> tror på engle - men vi mænd ved bedre"
>
> jeg er ikke 100 % - men det sådan ca det går

Det er jo slet ikke det samme.

Jeg husker det som "Kvinder og børn er lykkelige, men vi mennesker..." men
google overbeviste mig.

Og joken går jo netop på at kvinder ikke er mennesker.

Leif

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-04-06 03:56

On Thu, 20 Apr 2006 22:24:34 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>Det er jo slet ikke det samme.
>
>Jeg husker det som "Kvinder og børn er lykkelige, men vi mennesker..." men
>google overbeviste mig.

jamen lad os da for guds skyld få en link ..for jeg kan ikke en gang
huske hvad det var for en bog han skrev det i jeg mener det var enten
livsens ondskab eller knagsted

Fra : Leif Neland

Dato : 21-04-06 06:01

> [...]
> livsens ondskab eller knagsted

Børn er lykkelige, og Dyr og Kvinder, men vi Mennesker er det ikke.
Knagsted i Romaner. Noveller. Skuespil Bd. 8 (1966-68) s. 136

Jeg kan kun finde links til citatet, ikke hele bogen.

kortlink.dk/google/2na3

Leif

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-06 16:06

On Fri, 21 Apr 2006 07:00:45 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

> Børn er lykkelige, og Dyr og Kvinder, men vi Mennesker er det ikke.
> Knagsted i Romaner. Noveller. Skuespil Bd. 8 (1966-68) s. 136
>

>Jeg kan kun finde links til citatet, ikke hele bogen.

na na men det er da alt rigligt ... jeg ved bare ikke hvordan jeg kan
huske forkert men forklaringen ligge muligvis i at nogen af Gusta
wieds bøger er filmatiseret og det er der_jeg_husker det fra - jeg for
"livsens ondskab" snart så måske et gensynd vil forklare det der - men
jeg mener nu også knagsted er filmatiseret !?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=knagsted&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Hmm noget tyder på at livsens ondskab & knagsted er en og samme sag
....ja der er godt nok gået en 18-20 siden jeg læste dem og set filmen
- men gode var og er de.

fut:d.s.o-t

dk.snak.off-topic
--
MvH Bo M Mogensen
"This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop
Holly Marie Combs fant site :
http://www.hollymariecombs.dk/ + http://www.beedate.com/

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-04-06 22:44

Hej

> "Børn er lykkelige, og dyr og kvinder; men vi mennesker er det ikke."
> Gustav Wied
>
> Leif

Totalt iorden. *gg*

Brian

Fra : Nette

Dato : 20-04-06 19:38

"Brian Olesen" skrev

> Fordi du dermed indikere, at kvinden er af en anden art end manden.

Hmm, jeg har da altid brugt det sådan.

Nette