Spiders Web no more
Fra : Trans

Dato : 17-04-06 18:14

Spiders Web

Jeg har i aften været på Nana Plaza. Jeg kan oplyse, at baren Spiders
Wen, som omtale i Steen Johansens:
mews:d73c$429f59e2$55da988d$7908@news.arrownet.dk Ikke eksisterer mere.
I dens sted er der kommet en bar, der hedder TEMPTATION. Det er en
ladyboy-bar, advarede en dame mig ved indgangen, da jeg kiggede ind.
Jeg så også nogle store,ladybous danse på en scene. Det var ikke
noget for mig, så jeg gik i stedet hen ad svalegangen og op ad trappen
til Mandarin Club, som efter min mening har de smukkeste piger på Nana
Plaza.

Bent

Fra : nana sørensen

Dato : 17-04-06 21:52

"Trans" <kongaead@my-deja.com> wrote in message
[...]

Bare lige hurtigt... Hvad er Nana Plaza? jeg hedder nemlig Nana og er
nysgerrig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-04-06 02:35

On Mon, 17 Apr 2006 22:51:46 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Bare lige hurtigt... Hvad er Nana Plaza? jeg hedder nemlig Nana og er
>nysgerrig.

HI Nana :0) æ hæ det er en bar i Thailland for ladyboys - så selv om
de fleste ting inden for rigmelighedens grænser burde tage navn efter
dig - så tror jeg dog vi er løbet ind i undtagelsen ....

Nå ellers når lejlighed byder sig så har jeg faktisk fundet en kvinde
med en masse pircinger - jeg tænkte på om det er normalt man skal
sluge hele klitten når man slikker i det Øhh område ... men de 2
pircinger gør jo netop at man har noget at holde fast i ...

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Trans

Dato : 17-04-06 23:09

nana sørensen wrote:
> Bent
>
> Bare lige hurtigt... Hvad er Nana Plaza? jeg hedder nemlig Nana og er
> nysgerrig.

Det er et forlystelseskompleks på Sukhumvit Road, Soi 4, i Bangkok.
Der er en mængde gogo barer. Det ligger ikke langt fra Nana BTS
station (den elektriske jernbane).

Bent

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-04-06 23:41

Trans wrote:

> Det er et forlystelseskompleks på Sukhumvit Road, Soi 4, i Bangkok.
> Der er en mængde gogo barer. Det ligger ikke langt fra Nana BTS
> station (den elektriske jernbane).
>
> Bent

Hvad er en ladyboy?

Per V.

--
At standse terror ved at bekæmpe Islam er som at bekæmpe hooligans ved
at forbyde fodbold.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-04-06 02:36

On Tue, 18 Apr 2006 00:40:39 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Hvad er en ladyboy?

en drengpige !

mao det er en mand der klæder sig ud som en kvinde og agere efter
bedste evne som sådan .... der er 1000 vis a dem i Thailland -
de_er_en plage ....

Fra : Just George

Dato : 18-04-06 12:41

Bo M Mogensen had these thoughts

> en drengpige !
>
> mao det er en mand der klæder sig ud som en kvinde og agere efter
> bedste evne som sådan .... der er 1000 vis a dem i Thailland -
> de_er_en plage ....

De kommer også helt ude fra de fattigste dele af landet.
De unge fyre har fundet ud af at der er penge i skidtet hvis de
render rundt og leger kvinder over for turisterne. Nogle af dem
får enda lagt bryst implantater ind for at se lidt mere ægte ud.
Størstedelen af dem er enda også HIV smittede.
Var i programmet "Ladyboy Ladyboy" på TV2 sidste år.
--
Just George

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-04-06 15:19

On Tue, 18 Apr 2006 06:41:18 -0500, Just George
<thereisnone@tadress.com> wrote:

>De kommer også helt ude fra de fattigste dele af landet.

Hmm jaeee ...

>De unge fyre har fundet ud af at der er penge i skidtet hvis de
>render rundt og leger kvinder over for turisterne. Nogle af dem
>får enda lagt bryst implantater ind for at se lidt mere ægte ud.

Øhh jaeee ...

>Størstedelen af dem er enda også HIV smittede.
>Var i programmet "Ladyboy Ladyboy" på TV2 sidste år.

jeg tror faktisk jeg så det ... men jeg må nu indrømme dem jeg har
mødt de virker ualmindeligt anageret - det er selvf trist at nogen
skal ty til den slags for at få brød på bordet

Fra : Trans

Dato : 18-04-06 01:09

Per Vadmand wrote:
> Hvad er en ladyboy?

En transvestit (katoey på thai). Dem er der mange af i Thailand.

Bent

Fra : Trans

Dato : 18-04-06 16:00

Just George wrote:

> De kommer også helt ude fra de fattigste dele af landet.

Lige som de kommer alle andre steder fra. Der er ingen sammenhæng
melle forældrenes indtægt og barnets "køn".

Bent