sweet life sweet life ....
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-06 21:26

tegende for sjov et abonoment på scor - tænkte jeg ku lave lidt sjov
imens jeg sad og samlede par filer og skrev til katelog ...fame nej
på 4 dage 3 dates en scoring - jeg tænkte ja ja ... men nejj hun ser
fanme pisse godt ud og er til det hele 14 år ynger - inkl vild med min
livsstil - alt tagte i betragning ligner jeg jo lort om jeg begriber
hvor det held kommer fra ... ?

Nå men den her note er nu stilet til div singel mænd der ude - det kan
altså godt betale sig at forsøge !!!!
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 06-04-06 21:43

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor det held kommer fra ... ?
>
> Nå men den her note er nu stilet til div singel mænd der ude - det kan

Hej Bo.

Tillykke med din scoring. At hun samtidig er 14 år yngre end du, er sikkert
rart for en mand i din alder.
At hun også ser pissegodt ud og er til det hele ( hvad det så kan være?) er
jo bare helt fedt.
Om du har været heldig,?- det tror jeg næppe.
Der findes rigtig mange singlepiger som søger kontakt gennem disse sites.
Selvfølge kan det betale sig at forsøge.
Jeg har selv en bekendt (ikke ven ) som synes det er vildt lækkert at score
på denne måde.
Hver sine interesser. Personligt synes jeg blot det er en lidt kedelig måde
at score på. Alene det at det hele starter hjemme fra sin PC.
Jeg har det bedst med at det hele starter live.
Jeg er jægeren og pigen er byttet. Det er for mig mere vildt spændende, end
at skulle starte med at skrive sammen med en eller anden ukendt profil.
Her vælger man ud fra udseende i hel figur, og ikke fra et profilbillede.
Her oplever man straks pigens øjne,smil, stemme, ja, man oplever alt det ved
pigen som gør at man får lyst til hende.
Det sociale samvær, at være sammen med en masse sjove og glade mennesker,
gør sit til, at det ville jeg aldrig undvære.
For mig er det helt fint, at der er disse steder på nettet man kan finde sig
en partner.
Det er bare ikke mig.

Held og lykke med din scoring Bo.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-06 23:15

On Thu, 6 Apr 2006 22:43:23 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

Hi Tony

>Tillykke med din scoring.

jow tak det er slarafenland ...

>At hun samtidig er 14 år yngre end du, er sikkert
>rart for en mand i din alder.

ja nu har jeg jo ligget stille et stykke tid - da min x havde dte med
at forsvinde i uger nogen gange måneder for så at dukke op igen som
intet var hændt - men nu har jeg ikke hørt fra hende siden oktober og
tænkte så var tiden inde til at begive sig vider i teksten ..

>At hun også ser pissegodt ud og er til det hele ( hvad det så kan være?) er
>jo bare helt fedt.

jamne af uransaglige årsager så har jeg i det store hele været heldige
med kvinder siden jeg begyndte som 14 årige - der har været nogen døde
perioder ... men ellers så er det sgu gået fint sidst jeg var på
Datting der nakkede jeg også en og hun tog mig ud af 6500
hendvendelser ... hun var foriøvrigt også lægger ..
hende her ligner lidt søsteren til Julie fra serien Julie & nicolai
dog med en erotisk buttet røw

>Om du har været heldig,?- det tror jeg næppe.
>Der findes rigtig mange singlepiger som søger kontakt gennem disse sites.
>Selvfølge kan det betale sig at forsøge.

altså jeg har ingen apeal til kvinder med et ringe selvværd eller som
skal bekræftiges igenem derres mand ... men studiner på beg af at uni
studi kunstener osv det går fint ...

>Jeg har selv en bekendt (ikke ven ) som synes det er vildt lækkert at score
>på denne måde.

jamen det er det da også ...selv om når man sider og gør det så tænker
man det sgu løgn det her ... men med lidt toldmod så virker det.

>Hver sine interesser. Personligt synes jeg blot det er en lidt kedelig måde
>at score på. Alene det at det hele starter hjemme fra sin PC.
>Jeg har det bedst med at det hele starter live.

joeee men min målgruppe skal nås igenem komunikation - jeg er blevet
typen - det ga nu ellers meget godt på gymnasiet ...

>Jeg er jægeren og pigen er byttet. Det er for mig mere vildt spændende, end
>at skulle starte med at skrive sammen med en eller anden ukendt profil.

Nahh men det er også masser af dynamit fiskeri hvor man smider bomben
i vandet og ser hvad der driver op til overfladen der er masser af
narre_fisse imellem på scor - der skirver de søger men så lige skal se
stedet an når man skirver til dem - det er pisse ireterenden i stedet
for bare at skirve ingen einteresse også end of story ...

>Her vælger man ud fra udseende i hel figur, og ikke fra et profilbillede.
>Her oplever man straks pigens øjne,smil, stemme, ja, man oplever alt det ved
>pigen som gør at man får lyst til hende.

jamen det er slevf rigtigt men det gør jeg jo i Afrika - som hvis man
der - der_kan_du pule alt hvad der er varmt står op og på 2 ben
går man ind på en bar så siger det svup og du har 6 kvinder der hænger
på dig også er det bare et sprg om at vælge hvem eller hvor mange man
vil ha ... det er fedt nok ..

>Det sociale samvær, at være sammen med en masse sjove og glade mennesker,
>gør sit til, at det ville jeg aldrig undvære.

Det ved jeg sgu ikke nu ved jeg ikke hvor du kommer men det
københavnske cafe milue er sgu søgt og har være det i mange år hvor
folk står og ser åndsfraværende ud over en kop caputiono imens de
lader som om de læser i information.

>For mig er det helt fint, at der er disse steder på nettet man kan finde sig
>en partner.
>Det er bare ikke mig.

Nå jow men smid en profil ind hvis du en dag keder dig - jeg er 190 og
jeg mener du er 193 cm - det i sig selv gir masser af fead back

>Held og lykke med din scoring Bo.

JOW tak Tony --- nu ligger hun og sover oppe i min hems - jeg er da
blevet lovet jeg bare skal begynde at slikke fisse på hende så er hun
frisk igen ... nu ved jeg ikke om jeg kan holde til mere :0) fik sgu
sidstik sidste gang :) en fed måde at blive brugt på ...

Fra : Tony

Dato : 07-04-06 00:13

> [...]
> københavnske cafe milue er sgu søgt og har være det i mange år hvor
> folk står og ser åndsfraværende ud over en kop caputiono imens de

Heh heh, jeg har prøvet det, dog uden information.
Har også scoret nogle gange, men efter min mening, for sjældent. Pigerne
kommer tit kun for at blive set, og det gider jeg ikke spilde mine talenter
på.

> Nå jow men smid en profil ind hvis du en dag keder dig - jeg er 190 og
> jeg mener du er 193 cm - det i sig selv gir masser af fead back

Så meget tror jeg ikke jeg kommer til at kede mig.
Måske den dag knæene begynder at knirke, og benene har svært ved at bære.

Det med højden og feed back, gi'r jeg dig ret i

> [...]
> frisk igen ... nu ved jeg ikke om jeg kan holde til mere :0) fik sgu
> sidstik sidste gang :) en fed måde at blive brugt på ...

Heh heh. Bo for faen, du er sgu bare ude a' form.
Det tro' da faen når du ikke har set din x siden oktober.
Bare se at få noget sved på panden, din doven hund, og gi' tøsen hvad hun
har fortjent.
Der er sgu ikke noget bedre, end en pige med en seksuelt buttet røv, og så
en ordentlig omgang doggy style : o D

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-06 02:22

On Fri, 7 Apr 2006 01:12:46 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

HI Tony :0)

> [...]
>kommer tit kun for at blive set, og det gider jeg ikke spilde mine talenter

altså det er mig en kilde til dyb undren over hvad de i grunden laver
der for som regl så er de da staset ud til scor & lir men Øhh nej ..
Det kan selvf også være de leder efter nogen typer som jeg ikke kan
blive klog på anyhow så har jeg ikke set dem forlade stedet med nogen
endnu ...

>Så meget tror jeg ikke jeg kommer til at kede mig.

Nahh men du skulle nu prøve at tjekke det ud for sjov der er faktisk
nogen rigtige goe hug i mellem ...

>Måske den dag knæene begynder at knirke, og benene har svært ved at bære.
>
>Det med højden og feed back, gi'r jeg dig ret i

sårn er det ... mænd er høje og kvinder er små - det er nu en gang
naturens orden ... hun er 167 cm det yndigt hun går mig lige til
struben - hun kalder mig såmænd også sin egen Bjørn ;)

>Heh heh. Bo for faen, du er sgu bare ude a' form.

jaee nu har jeg sidet på min røw og set ind i den her skærm eller i
min tv skærm det sidste ½ år så tror fan al den aktivitet dræner mig
:)

>Det tro' da faen når du ikke har set din x siden oktober.

set og set det var sidst jeg hørte fra hende - men jeg har så haft
klippe kort ved en luder hvor jeg købte 10 gange i mod forudbetaling -
så lidt er dte da blevet til ... min x er foriøvrigt gamel skribent i
denne gruppe ... angiveligtvis den bedste skribent dss nogen sinde har
rådet over ... hun kunne på 4 sætninger - sætte tingene sammen så det
var umuligt at modagumentere på en fornuftig måde - hun var og er en
fantastisk kvinde men bare med et periodisk meget svært sind - men ja
vi holdt da skansen i 6 år of & on ....

>Bare se at få noget sved på panden, din doven hund, og gi' tøsen hvad hun
>har fortjent.

Det kan du fanme tro hun skal få ... nu vil jeg lige gå med min hund
og når jeg så kommer tilbage er jeg blevet lovet hvis jeg bare
begynder at slikke hende så kommer resten af sig selv - fame ikke nok
med at hun er en køn tøs - hun for også lige ud og handlede ind for
mig og lavede mad - der mangler fame ingen ting

men hunden brillede for SATAN første gang hun fik trusserne af der løb
jalouxsien af med hunden og den røg lige med snuden ned i skrevet på
hende så røg hun altså de 170 cm ned i vaske tøjet også så vi ikke
mere til hunden ... satens køter :)

>Der er sgu ikke noget bedre, end en pige med en seksuelt buttet røv, og så
>en ordentlig omgang doggy style : o D

Det var sådan jeg kom et godt greb i hofterne også fuld skrue på - så
man kan høre den der klaske lyd af sved og skede sekreter når man
hammer ind og til herrens pris om hun ikke også kan li af få smæk i
måssen - den enste ulempe jeg pt kan kommer på er at jeg har meget
svært ved at finde mit tøj da hun har en eller anden ide om hun skal
flå tøjet af mig også skal det altså bare ligge der hvor det nu lander

men hwa fan det dukker well op ... Nå han en go dag
skrives ...

Fra : sdsf

Dato : 07-04-06 14:13

Bo M Mogensen skrev:
> [...]

> naturens orden ... hun er 167 cm det yndigt hun går mig lige til
> struben - hun kalder mig såmænd også sin egen Bjørn ;)
jeg tror hun er til dyr.

> [...]
> jalouxsien af med hunden og den røg lige med snuden ned i skrevet på
> hende så røg hun altså de 170 cm ned i vaske tøjet også så vi ikke
Du bør tage hensyn til hundens lyster også.
Lad også køteren få en tur på ryggen af hende, altså doggystyle.

Eller hvis du får ondt i ryggen, så bare lad hunden tage over.
Sådan tror jeg de bruger det hjemme hos Henrik og Magrethe Rex.

> Det var sådan jeg kom et godt greb i hofterne også fuld skrue på - så
> man kan høre den der klaske lyd af sved og skede sekreter

Lad evt. hunden slikke jeg begge rene efter den store omgang.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-06 15:36

On Fri, 07 Apr 2006 15:12:37 +0200, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>jeg tror hun er til dyr.

ta dig sammen ...

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-04-06 16:30

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> jeg tror hun er til dyr.

Selv hvis hun var, så er der altså ikke meget dyr over Bo's hund. Den har
ikke engang fået hår endnu.

> Du bør tage hensyn til hundens lyster også.
> Lad også køteren få en tur på ryggen af hende, altså doggystyle.

Den kan ikke engen nå op, så det kan ikke lade sig gøre.

> Lad evt. hunden slikke jeg begge rene efter den store omgang.

Det er da vist også det eneste sådan en lille pjevs kan bruges til.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-06 19:50

On Fri, 7 Apr 2006 17:30:27 +0200, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Selv hvis hun var, så er der altså ikke meget dyr over Bo's hund. Den har
>ikke engang fået hår endnu.

Hæ nahh det det lille skind ... hun står nu her i det skrivene øjeblik
og spsier resterne af min katofel salat ... efter hun ha været forladt
i 3 timer ..

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-04-06 10:01

> Hæ nahh det det lille skind ... hun står nu her i det skrivene øjeblik
> og spsier resterne af min katofel salat ... efter hun ha været forladt
> i 3 timer ..

Håh ja, og så er det jo en hun-hund, det havde jeg rent glemt. Det gør det
jo unægteligt lidt sværere at lade den bespringe noget som helst.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-04-06 16:37

On Sat, 8 Apr 2006 11:00:41 +0200, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Håh ja, og så er det jo en hun-hund, det havde jeg rent glemt. Det gør det
>jo unægteligt lidt sværere at lade den bespringe noget som helst.

Njaaa .... dte er nu relativt efter som hun lever i den overbevisning
hun rennt faktisk er en han - f.eks løfter hun altid benet når hun
skal pisse og jeg har et hende humpe andre hunde bag fra

Fra : sdsf

Dato : 08-04-06 20:10

Bo M Mogensen skrev:

> Njaaa .... dte er nu relativt efter som hun lever i den overbevisning
> hun rennt faktisk er en han - f.eks løfter hun altid benet når hun
> skal pisse og jeg har et hende humpe andre hunde bag fra

Er det noget hun har lært af hendes ejer?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-04-06 20:53

On Sat, 08 Apr 2006 21:09:31 +0200, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Er det noget hun har lært af hendes ejer?

sikkert ...hun er vokset op med en mand og jeg tror hun har forvekslet
et_eller_andet .... men sdsf ... jeg synes da at du plejer at have et
vist nivoue i dine indlæg - kan du ikke lige finde den gamle stil
tilbage ? normalt plejer jeg bare at smide folk i mit kill filter -
men i dit tilfælled må jeg bare undres over dette pludselig stil
skift? hvorfor går du ikke i dsm - hvis du vil leve den mindre saglige
side ud af dig selv ?

Fra : sdsf

Dato : 09-04-06 07:47

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> men i dit tilfælled må jeg bare undres over dette pludselig stil
> skift? hvorfor går du ikke i dsm - hvis du vil leve den mindre saglige

Nu var mine indlæg i den her tråd kun for sjov og underholdning,
og du plejer da at kunne tage sådan noget.

Din bemærkning med hunden var jo et meget taknemmelig oplæg.

At dømme ud fra mængden af filmklip og historier på nettet,
må der være mange som finder sex med hunde interessant.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-04-06 15:47

On Sun, 09 Apr 2006 08:46:54 +0200, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Nu var mine indlæg i den her tråd kun for sjov og underholdning,
>og du plejer da at kunne tage sådan noget.

Ja jeg ku måsle nok se det var en morsomhed ... men lige frem skrive
at mit livs ny udkårne er til dyr er måske ikke for en morsomhed ...

>Din bemærkning med hunden var jo et meget taknemmelig oplæg.

ja hun er sgu en bandit :)

>At dømme ud fra mængden af filmklip og historier på nettet,
>må der være mange som finder sex med hunde interessant.

ja ja ... der findes binare grupper der specilalisere sig i sligt har
selv haft en ordentlig stak