Spørgsmål?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-04-06 11:27

Kære NG'ere,

Jeg mener at kunne huske, at der engang herinde blev fortalt, at der var et
sted i København, hvor man kunne blive testet for kønssygdomme anonymt.

Nu sad jeg så fornyligt og snakkede, og kom til at påstå dette - og kunne
ikke for min død huske, hvor og hvordan det nærmere hang sammen.

Er der én herinde der kan huske mere end jeg?

mange hilsner

Fra : sdsf

Dato : 04-04-06 11:56

nusle nuslesen skrev:
> [...]
> ikke for min død huske, hvor og hvordan det nærmere hang sammen.
>
> Er der én herinde der kan huske mere end jeg?

Det foregår på Bispebjerg hospital: Venereaklinikken

http://www.bispebjerghospital.dk/bbhvenerea.nsf/SkalKategorier/Velkomst

Du skulle liiiige spørge fra en ven

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-04-06 12:13

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det foregår på Bispebjerg hospital: Venereaklinikken
>
> http://www.bispebjerghospital.dk/bbhvenerea.nsf/SkalKategorier/Velkomst

Alletiders!

> Du skulle liiiige spørge fra en ven

Nej - jeg skulle liiige bevise min påstand overfor en ven

Takker.

mange hilsner

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-05-06 19:54

sdsf wrote:

> Det foregår på Bispebjerg hospital: Venereaklinikken
>
> http://www.bispebjerghospital.dk/bbhvenerea.nsf/SkalKategorier/Velkomst

Også anonymt?
Jeg er da blevet spurgt om cpr nummer de gange jeg har været der.

Fra : Tony

Dato : 05-04-06 00:03

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke for min død huske, hvor og hvordan det nærmere hang sammen.
>
> Er der én herinde der kan huske mere end jeg?

Jeg var ikke klar over at kønssygdomme også svækkede hukommelsen : o D

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-04-06 06:39

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg var ikke klar over at kønssygdomme også svækkede hukommelsen : o D

Ej, der må være tale om permanent regressionsramte hjerneceller!

Jeg husker tydeligt, at Venereaklinikken lå overfor Tivoli's koncertsal i
Tietgensgade - og tilsyneladende er jeg ude at stand til at lagre ny
information oveni denne gamle.

*LOL*

mange hilsner