Andet multimedie
bentjuul 3670
Printeproblem
Fra : P. Sørensen

Dato : 15-06-01 22:08

Hej, jeg har et problem med print af mørke/sorte flader. Det gælder både
digitale billeder, direkte ind på harddisken, og fotos, som scannes ind. Jo
mørkere fladerne er , jo værre. Der tegnes en mørk streg rundt om området,
og det der skulle være sort indeni, bliver mest hvidt/lyst med striber på
langs.
Jeg har prøvet at gøre billederne mindre, jeg har prøvet at "rense ud", dvs.
køre en speeddisk, jeg har prøvet forskellige softwares, men samme resultat.
Mon der er nogle der kan hjælpe? Jeg har en lille anelse om
hukommelsesproblemer (pc`en til printeren) - kan det være det? Jeg har en
166mhz pentium, 64 mb ram, 10 gb hD, Epson 750 stylus photo.
Tak for gode råd..
Preben S.

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : Niels Svendsen

Dato : 15-06-01 23:17

Har du sat din printer op til det rigtige papir? Hvis du bruger almindeligt
papir, er det normalt at få striber i fotos.
Brug godt papir-højeste opløsning-microwawe-photorealistic.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Niels Svendsen