Hvor køber man D207GP ?
Fra : Poul B-H

Dato : 15-06-01 21:17

Jeg kan ikke finde dem på Reifen Versand, forhandleren kan heller ikke finde
dem. Hedder de også noget andet end D207GP ?

--
Poul B-H
NSR250SE

Fra : Tomas Linnet

Dato : 15-06-01 21:18

Poul B-H <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en
> [...]
finde
> dem. Hedder de også noget andet end D207GP ?

Køb dem her hjemme og sig du skal std.250, så får du dem lige så billigt i
DK.

Hilsen Tomas

Fra : JENS MELDGAARD

Dato : 16-06-01 18:49

Poul B-H <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gdqdv$a21$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
finde
> dem. Hedder de også noget andet end D207GP ?

Jeg "får" mine hos Kaj´s MC Sønderborg. Kajs-mc@kajs-mc.com . Det sidste
fordæk var et
D 208 GP. Det bryder jeg mig ikke om, da det ikke er så "let" eller "hurtig"
ved retningsskift. Så næste gang bliver det et 207ér igen.

Mvh Jens