Blackbird dyse størrelse , så langt på lit~
Fra : Steen.Inge

Dato : 15-06-01 18:41

Hej igen, tak for besvarelserne, hvis der er flere der ved noget så mail
lige !!
Angående spørgsmålet om hvor langt jeg kører på literen :
Ved meget pænt kørsel, dvs. ca 110 til 120 på landevej, uden de vilde
accelrationer = lige undere 15 KM/L
Ved hurtigl, dvs masser af accelrationer, ca 140-160 km/H = 11-12 KM/L.
Jeg har aldrig kørt over 15 km/l, og jeg er ikke noget "racer dyr".

Mvh Steen Daugaard Jensen
Steen.Inge@mail.tele.dk
97100614

Fra : Kasper

Dato : 18-06-01 09:39

"Steen.Inge" skrev d. 15-06-01 18:41 dette indlæg :
> [...]
KM/L.
> Jeg har aldrig kørt over 15 km/l, og jeg er ikke noget "racer dyr".

Det lyder godt nok ikke af meget, jfr. den anden tråd, og da jeg
forudsætter, at du ikke kun bruger 1 og 2 gear. Jeg tror, at din cykel
med fordel kunne blive justeret...

Kasper

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Petersen

Dato : 18-06-01 10:24

[snip]
> Det lyder godt nok ikke af meget, jfr. den anden tråd, og da jeg
> forudsætter, at du ikke kun bruger 1 og 2 gear. Jeg tror, at din cykel
> med fordel kunne blive justeret...
[snip]

Jep det ville være et godt træk.

Min CBR 900 RR fik små 5 hk mere og kører ca 1 km mere på litteren,
ved bykørsel, efter jeg fik den justeret.

Ved bykørsel kørte den ca. 13½ km/l og nu 14½ km/l. Før var økonomi rekorden
lige under 16 km/l ved motorvejskørsel (120-160 km/t) Nu er den lidt over 17
km/l.

Og udover den forbedret benzin økonomi, så går den også bedre, især i
bunden.

Mvh
Flemming Petersen
2 X CBR 900 RR hvor en er til salg