God restaurent omkring falconer salen i kb~
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 08:51

Hejsa Alle

Er der en god restaurent i gå afstand fra Falconer salen i kbh, må godt være
noget italiensk evt, det skal være et hyggeligt ikke snusket sted.. til en
romantisk middag.

Mvh
Morten

Fra : Basil

Dato : 15-05-06 08:59

Juel kom med følgende:
> [...]
> noget italiensk evt, det skal være et hyggeligt ikke snusket sted.. til en

Der vil jeg næsten anbefale dig at søge lidt på aok.dk
Kai

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-05-06 09:32

Juel skrev:

> Er der en god restaurent i gå afstand fra Falconer salen i kbh,
> må godt være noget italiensk evt, det skal være et hyggeligt
> ikke snusket sted.. til en romantisk middag.

Da Claudio, Godthåbsvej 42 (ca. 7-8 minutters gang fra Falkoner.)
http://www.da-claudio.dk/kontakt.htm

--
Herluf

Fra : Helle

Dato : 15-05-06 15:11

SNIP

> Da Claudio, Godthåbsvej 42 (ca. 7-8 minutters gang fra Falkoner.)
> http://www.da-claudio.dk/kontakt.htm

Jeps - Da Claudio er familiens favorit hos os. Der er også Lo Stivale lige i
starten af Godthåbsvej, og jeg mener bestemt der ligger en italiensk
restaurant lige overfor Falkoner Centret. Der ligger også en rigtig god
italiensk restaurant på H. C. Ørstedsvej - San Marco vist nok.
Vagabondos på Godthåbsvej er også udemærket - man sidder bare ret tæt, og af
en eller anden grund kommer vi altid til at sidde i nærheden af en meget
højttalende gæst ...

Helle

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-05-06 16:05

Helle skrev:

> [...]
> og af en eller anden grund kommer vi altid til at sidde i
> nærheden af en meget højttalende gæst ...

Desværre findes den Vagabondos (Godthåbsvej 29) ikke mere.
Der har jeg ellers hentet hundredevis af pizzaer og spist
hundredevis af frokostbøffer, i de år jeg boede meget tæt ved.
Den hedder nu "Ristorante Piccolo Veneto", og har nu kun
aftenåbent - og ingen pizzaer.

Men "Da Claudio" og "Lo Stivale" kan jeg stadig sige god for.

--
Herluf

Fra : Helle

Dato : 15-05-06 16:23

> [...]
> aftenåbent - og ingen pizzaer.
>
> Men "Da Claudio" og "Lo Stivale" kan jeg stadig sige god for.

Så kan jeg da fortælle dig, at den igen hedder Vagabondos, og har gjort det
længe - det samme hedder deres udendørsservering i Aksel Møllers Have. Men
menukortet er ikke det "gamle" Vagabondos menukort, og heldigvis for det
Pizza'er har de også, men det er ikke de tyrkisk-inspirerede pizza'er de
havde før.

Jeg tror altså også de har åbent om dagen, men jeg er ikke sikker.

Helle

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 15-05-06 13:53

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> den 15. maj 2006 kl. 09:51 +0100 skrev:
> [...]
>være
>noget italiensk evt, det skal være et hyggeligt ikke snusket sted.. til

Er pengene ikke noget problem, så se på Lo Stivale på Godthåbsvej. Det er
max 10 minutters gang fra Falconersalen.

Jeg kan også i høj grad anbefale Kai Café og Spisested på Falkoner Allé
(se http://www.kai.dk/) - det er virkelig godt.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net