kompakt gasgrill til sommerhuset..
Fra : Q

Dato : 02-05-06 09:58

Forældrene skal have en gasgrill til sommerhuset ( jaja.. gas vs. kul
behøver vi ikke diskutere - kul er ikke en option pga brandfare - risikoen
er mindre når der ikke er flyvende gløder osv. )

Kravene er:
Skal bruge alm. gasflasker ( Weber Baby-Q bruger svjv gasdåser ?)
Støbejernsrist - De billige gasgrills med rist der nærmest er lavet af
ståltråd dur ikke hvis du spørger mig..
Kapacitet: Der er sjældent mere end 4 personer, så det skal ikke være en
kæmpe motherf*cker
Prisleje: Under 2K..

Nogen forslag?

/peter

Fra : Max

Dato : 02-05-06 14:29

Hej

> Nogen forslag?

Prøv at kikke i tilbudskataloget fra Jysk.

Mvh Max

Fra : SB

Dato : 08-05-06 23:01

> Hej

> Prøv at kikke i tilbudskataloget fra Jysk.
>
> Mvh Max

Der findes ikke noget der hedder en gasgrill, på samme måde som der ikke
findes noget der hedder en puddelhund
Den første har intet med en grill at gøre, den sidste intet med en hund at
gøre

Søren
(som kun bruger kulgrill)

Fra : Max

Dato : 09-05-06 07:13

Hej Søren

> (som kun bruger kulgrill)

Sådan en hedder sgu da en esse.

Mvh Max

Fra : Q

Dato : 09-05-06 21:59

> Hej Søren

> Sådan en hedder sgu da en esse.

Heh.. Jeg har faktisk lige hentet en gasgrill af samme model som Larsen
solgte i sidste uge.. Samme model i Bilka, men incl. regulator og slange til
samme pris..

Gasgrills eller ej kan diskuteres, men til brug i det pågældende
sommerhusområde er kulgrills ikke aktuelle medmindre man er villig til at
risikere at fyre hele klitten af..

Min erfaring med en tilsvarende grill er dog at støbejernsristen og
lavastenene der er godt fedtede fra sidste år hælper godt på smagen af
kulgrill

/p

Fra : Max

Dato : 09-05-06 22:14

Hej

> Larsen solgte i sidste uge.. Samme model i Bilka, men incl. regulator
> og slange til samme pris..

Det var jo en heldig kombination, tillykke med den.

> Gasgrills eller ej kan diskuteres, men til brug i det pågældende
> sommerhusområde er kulgrills ikke aktuelle medmindre man er villig
> til at risikere at fyre hele klitten af..

Uha, jeg forstår din holdning, al mulig grund til forsigtighed.

> Min erfaring med en tilsvarende grill er dog at støbejernsristen og
> lavastenene der er godt fedtede fra sidste år hælper godt på smagen af

Min gasgrill er udstyret med nogle keramiske sten der giver en masse
røg og smag, en kraftig støbejernsrist har den også, så jeg klager ikke.
Jeg er glad for den, det er noget af det bedste jeg har købt, og den
bliver brugt utroligt meget, næsten hver dag hele sommeren.

Mvh Max