Har I set tilbudet (kokkekniv)?
Fra : Kent

Dato : 01-05-06 15:27

Hej

Ja - skynder mig at sige, at dette er endnu et af de
mange indlæg, der kan opfattes som reklame, men
det ER det ikke!!! Forsøger bare at videregive nogle
oplysninger, jeg har set - og et par erfaringer, for at
hjælpe andre. Det er forhåbentligt ikke "forbudt" endnu .

I Imercos nye katalog, fejrer de 100 års jubilæum, og
i den forbindelse har de tilbud på en 20 cm's kokkekniv
fra Eva Trios serie, Orca, til kun 299,00 kr.! . Dét er
meget billigt.

Jeg har haft kig på denne kniv længe, og i dag slog jeg så
til! Kunne ikke lade være til den pris.

Den har en rigtig god balance i hånden og er dejlig at
arbejde med .

Andre af jer der har knive i den serie????

Kent.

Fra : Jens Beltofte Soeren~

Dato : 01-05-06 20:26

Kent wrote:
> [...]
>
> Den har en rigtig god balance i hånden og er dejlig at
> arbejde med .
>
> Andre af jer der har knive i den serie????

Tilbudet gælder også hos Inspiration og Kop og Kande, da det er danmarks
isenkræmmer forening der fejser 100 års fødselsdag.

Se evt. http://lnk.in/3kt4

Fra : Kent

Dato : 01-05-06 21:03

"Jens Beltofte Soerensen" <beltofteSLET@SLETgmail.com> skrev i en meddelelse

> Tilbudet gælder også hos Inspiration og Kop og Kande, da det er danmarks
> isenkræmmer forening der fejser 100 års fødselsdag.
>
> Se evt. http://lnk.in/3kt4

Ja, det er rigtigt! . Tak for korrigeringen

Kent.