Pastaret
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-04-06 11:12

Hejsa

Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg er stor fan af Ankera buffé, jeg elsker
den simpelhen bare så meget, det er så lækkert. I bufféen er der den pasta
ret med noget ost og oksekød, er der nogen der ved hvad den ret hedder?
tænkte nemlig på om man kunne finde en opskrift på nettet, og så selv lave
det

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-04-06 11:15

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4451ea60$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg er stor fan af Ankera buffé

Der skulle selvfølgelig stå Ankara's buffé

Bolette

Fra : Monty

Dato : 28-04-06 14:06

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4451eb0f$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...
> Der skulle selvfølgelig stå Ankara's buffé
>
> Bolette

måske endda "buffet"

Fra : Morten Wartou

Dato : 28-04-06 20:12

Monty wrote:
> "Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
> meddelelse news:4451eb0f$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...

> måske endda "buffet"

Og måske endda Ankaras. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Thomas Widmann

Dato : 28-04-06 16:27

"Monty" <usenet@hotmail.com> writes:

> "Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
> meddelelse news:4451eb0f$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...
>
> måske endda "buffet"

Er Ankara en restaurant?

/Thomas
--
Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-04-06 16:28

"Thomas Widmann" <twid@bibulus.org> skrev i en meddelelse
> Er Ankara en restaurant?

Ja en tyrkisk restaurant, super sted, og meget billigt

Bolette

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 28-04-06 17:12

Bolette Nielsen <post@bolettes.invalid> (rettes til dk) skrev:

>"Thomas Widmann" <twid@bibulus.org> skrev i en meddelelse
>
>Ja en tyrkisk restaurant, super sted, og meget billigt
>
>Bolette

Ja, og halvkold mad som ikke er værd at skrive om.
I`m A Survivor

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-04-06 19:43

"Thomas Peter Bitsch (slet WZ7BO)" <vitsbreaks@WZ7BOsol.dk> skrev i en
meddelelse news:11462409540.559048315160027@dtext.news.tele.dk...

> Ja, og halvkold mad som ikke er værd at skrive om.
> I`m A Survivor

Ja, sådan er vi jo forskellige, jeg er vild med det, og har ALDRIG været
udefor kold mad

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-04-06 17:13

Bolette Nielsen skrev:

> Ja en tyrkisk restaurant, super sted, og meget billigt

Der er *tre* Ankara-restauranter i Hovedstadsområdet,
(ifølge telefonbogen). Vesterbrogade, Krystalgade og
Centrumgaden (I Ballerup). Jeg har kun prøvet den på
Vesterbrogade. Den var god og billig.

--
Herluf

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-04-06 19:35

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in news:44523f3e$0
$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg har kun prøvet den på
> Vesterbrogade. Den var god og billig.

Hvilken af dem? Der er både en i nr. 35 og 96

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-04-06 19:50

Kent Oldhøj skrev:

> Hvilken af dem? Der er både en i nr. 35 og 96

Det må have været nr. 35, da det var på venstre side,
et stykke før Vesterbro Torv. Men der er et par år siden.

--
Herluf

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-04-06 19:45

> Der er *tre* Ankara-restauranter i Hovedstadsområdet,
> (ifølge telefonbogen). Vesterbrogade, Krystalgade og
> Centrumgaden (I Ballerup). Jeg har kun prøvet den på
> Vesterbrogade. Den var god og billig.

Jeg har været både den i Krystalgade og Vesterbrogade 96, og de er begge
gode

Fra : Kim Schulz

Dato : 28-04-06 21:45

On 28 Apr 2006 16:11:47 GMT
Thomas Peter Bitsch <vitsbreaks@WZ7BOsol.dk> (slet WZ7BO) wrote:

> Ja, og halvkold mad som ikke er værd at skrive om.
> I`m A Survivor

jeg har nu altid kun fået lækker og varm mad der.

Fra : Kent

Dato : 29-04-06 11:11

> [...]
> tænkte nemlig på om man kunne finde en opskrift på nettet, og så selv lave

Sjovt som folk for hovedstadsområdet tit bare nævner en gade
eller som dig fx navnet på en restaurant, og så bare tror at hele
Danmarks befolkning ved, hvor/hvad det er. Som om København
var verdens navle .

Men håber du finder opskriften. Lyder umiddelbart ret lækkert .

Kent.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-04-06 18:59

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller som dig fx navnet på en restaurant, og så bare tror at hele
> Danmarks befolkning ved, hvor/hvad det er. Som om København

Vidste du ikke det?...., altså et København ER verdens navle nej du har
ret, det har jeg ikke lige tænkt over, skal nok tænke over det hvis jeg på
et senere tidspunkt har brug for hjælp

Bolette
www.bolettes.dk