Burger King i Danmark - hvor?
Fra : schlafen

Dato : 25-04-06 13:03

Jeg kan ikke finde info om hvor der findes Burger King "restauranter" i
Danmark - jeg kender kun disse: Ved Strøget, København, på motorvej fra Kbh
mod Fyn (ved transportcenter) og Fredericia....

er der flere??

Fra : Q

Dato : 25-04-06 13:12

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> [...]
Kbh
> mod Fyn (ved transportcenter) og Fredericia....

Der ligger een i Odense og een i Aalborg, vistnok også een i Aarhus (?)

/p

Fra : Davidsen

Dato : 25-04-06 13:30

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> "schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Kbh

> Der ligger een i Odense og een i Aalborg, vistnok også een i Aarhus (?)
>
> /p

Odense er lukket efter en eksplosion/brand for snart et par år siden (?)

I Århus ligger der en ved Banegården.

http://da.wikipedia.org/wiki/Burger_King

Mvh
Davidsen (i Odense = uden BK (((

Fra : rglarsen

Dato : 17-08-06 14:55

Q wrote:
> "schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Kbh

> Der ligger een i Odense og een i Aalborg, vistnok også een i Aarhus (?)
>
> /p

Der er vist ved at åbne en mere i aalborg ved city syd :)

Mvh
Rene

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 17-08-06 16:11

rglarsen <none@none.dk> skrev:

>Der er vist ved at åbne en mere i
>aalborg ved city syd :)
>
>Mvh
>Rene

Ja i Århus ved banegårdspladsen, og i Horsens lige efter
afkørslen mod Horsens c og havn (transportcentret)
I`m A Survivor

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 18-08-06 08:03

On Thu, 17 Aug 2006 15:54:37 +0200, rglarsen <none@none.dk> wrote:

http://da.wikipedia.org/wiki/Burger_King

/Bjarne Jensen

Fra : F.Hansen

Dato : 25-04-06 13:23

> [...]
Kbh
> mod Fyn (ved transportcenter) og Fredericia....

Horsens

Fra : Max

Dato : 25-04-06 13:24

Hej

> er der flere??

Ved Lund afkørslen ved Horsens

http://da.wikipedia.org/wiki/Burger_King

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-06 13:32

Der er også en i Køge

men ingen i Næstved kun skoddonalds..

Mvh
Morten

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 25-04-06 13:21

"schlafen" <luft@hansa.de> wrote in message
> [...]
> Danmark - jeg kender kun disse: Ved Strøget, København, på motorvej fra
> Kbh mod Fyn (ved transportcenter) og Fredericia....

http://tinyurl.com/g859c

10 stykker i alt - bl.a. den "berømte" i Kastrup lufthavnen!!!

Sandra

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-04-06 07:38

"Mrs Krabappel" <sandra@nospam.dk> wrote in news:444e16c8$0$84013
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> bl.a. den "berømte" i Kastrup lufthavnen!

Hvorfor er den berømt?

Fra : Gainsbourg

Dato : 25-04-06 13:44

Jeg kan ikke tøjle min nysgerrighed - hvorfor?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : schlafen

Dato : 25-04-06 14:17

Havde en snak med en kollega om dette og så kunne vi ikke finde noget som
helst på nettet om det -så takker for alle svar og især

http://da.wikipedia.org/wiki/Burger_King

der dog ikke er helt updated omkring lukkede restauranter.

Bor i Svendborg og i 1996 åbnede BK i SvendborgBycenter, men holdt ikke ret
længe...;-(

Tak igen til alle...

Fra : Riverwind

Dato : 25-04-06 20:14

> [...]
> Danmark - jeg kender kun disse: Ved Strøget, København, på motorvej fra
> Kbh mod Fyn (ved transportcenter) og Fredericia....

Der åbner en i Blåvand til sommer.

/Riverwind

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 26-04-06 08:54

> [...]
> Danmark - jeg kender kun disse: Ved Strøget, København, på motorvej fra
> Kbh mod Fyn (ved transportcenter) og Fredericia....

Der ligger en i Flensburg nede ved det storcenter, som jeg ikke kan huske
navnet på. Det er selvfølgelig ikke i Danmark, men det er tæt på...

Mvh Claus

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 29-04-06 15:03

"Claus Skaarup (Arbejde)" <skaarup75fjern@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Der ligger en i Flensburg nede ved det storcenter, som jeg ikke kan huske
> navnet på. Det er selvfølgelig ikke i Danmark, men det er tæt på...
>
> Mvh Claus

Förderpark? (Jeg er ikke sikker på stavningen)

Der er oxo åbnet en BurgerKing i det nye center: Skandinavian-park (Over
Grænsen via E45 og så første afkørsel)

VH Pernille