OBH knivsliber - fungerer den? Er den peng~
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 22-04-06 11:19

Ohøj, I gæve køkkengrejssvingere

Jeg har set, at Punkt 1 sælger OBH knivslibere for 599. Den kan nu
formentlig fås til samme pris (eller billigere) andre steder, så det mit
spørgsmål egentlig går på er, om den er noget værd? Jeg ved godt, at skal
man have sine knive slebet *ordentligt*, er der nok ikke nogen vej uden om
at få det gjort proff., men eftersom jeg har luret på at få det gjort i
sådan ca. 3-4 år, må jeg nok erkende, at det aldrig kommer til at ske -
derfor overvejer jeg så nu at investere i sådan en knivsliberfætter.

Først vil jeg imidlertid gerne høre jeres mening om grejet, så giv endelig
lyd fra jer

--
Mvh Mads
----

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 24-04-06 20:37

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:444a0333$0$47057$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ohøj, I gæve køkkengrejssvingere

Okay, der var så ikke den store respons på OBH knivsliberen, så jeg tror jeg
formulerer mit spørgsmål lidt bredere :) :

Er der nogen, der har erfaringer med elektriske knivslibere generelt?
Fungerer de, eller sliber de bare adskillige milimeter af bladet hver gang,
så man i løbet af ingen tid får forvandlet sin 40 cm. kokkekniv forvandlet
til en 4 cm. urtekniv med et usædvanligt stort greb?

--
Mvh Mads
----