Saftkoger
Fra : Paw Jensen

Dato : 19-04-06 11:13

Hej alle.

For snart mange år siden, havde vi en saftkoger.
Jeg mener den hed Tutti Frutti.

Nogen der ved hvor sådan een, eller en lignende kan købes, helst online ??

PFT.

Paw

Fra : Max

Dato : 19-04-06 11:43

Hej Paw

> Nogen der ved hvor sådan een, eller en lignende kan købes, helst
> online ??

Alle isenkræmmere har den også Imerco, så mon
ikke deres webbutik kan klare det for dig

www.imerco.dk

Mvh Max

Fra : Paw Jensen

Dato : 19-04-06 13:08

> Alle isenkræmmere har den også Imerco, så mon
> ikke deres webbutik kan klare det for dig
>
> www.imerco.dk

Hej Max.

Har forsøgt hos Imerco online, men uden held

Det ender nok med at jeg kommer til at besøge en "rigtig" butik

Paw

Fra : Max

Dato : 19-04-06 14:55

Hej Paw

> Det ender nok med at jeg kommer til at besøge en "rigtig" butik

De har en i rustfri stål her http://www.hjemmeproduktion.dk/ under
hjælpemidler, men den koster 825 kr. og det er jo noget mere end
den almindelig aluminiums udgave. Forøvrigt kan jeg anbefale den
æbleskræller de sælger :)

Mvh Max

Fra : Joachim Aagaard

Dato : 19-04-06 20:26

"Paw Jensen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> For snart mange år siden, havde vi en saftkoger.
> Jeg mener den hed Tutti Frutti.

Du kan hente en hos mig ganske gratis. Vi er gået over til induktion, og kan
derfor ikke bruge vores af aluminium. Befinder sig i 4050. Fjern dyret i min
mailadresse
Hilsen Joachim
(Ja jeg ved godt, man ikke må dette i denne NG!!!)

Fra : Max

Dato : 19-04-06 20:42

Hej Joachim

> Du kan hente en hos mig ganske gratis. Vi er gået over til induktion,
> og kan derfor ikke bruge vores af aluminium. Befinder sig i 4050.

Kan man da ikke bare stille den i en stegepande ?

Mvh Max

Fra : Paw Jensen

Dato : 20-04-06 06:02

> [...]
> i min mailadresse
> Hilsen Joachim
> (Ja jeg ved godt, man ikke må dette i denne NG!!!)

Tusinde tak for tilbuddet.

Der er bare lige den detalje, at vi også har induktion.
Ikke lige noget jeg havde tænkt over

Paw

Fra : Max

Dato : 20-04-06 07:20

Hej Paw

> Der er bare lige den detalje, at vi også har induktion.
> Ikke lige noget jeg havde tænkt over

Intet problem, sådan en saftkoger er også bedst ude
i carporten på et gasblus :)

Mvh Max