Smoothies???
Fra : Roland

Dato : 09-04-06 20:02

Hej i Ng

Er der ikke nogle herinde som har nogle gode opskrifter på smoothies, eller
kender nogle steder på nettet hvor jeg kan finde sådan nogle?

mange tak

Pierre

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-04-06 20:09

On Sun, 9 Apr 2006 21:02:15 +0200
"Roland" <P@2.dk> wrote:

> Hej i Ng
>
> Er der ikke nogle herinde som har nogle gode opskrifter på smoothies,
> eller kender nogle steder på nettet hvor jeg kan finde sådan nogle?
>
> mange tak

smooties er mange ting men opskriften er typisk mælk/fløde, diverse
frugt, lidt sukker og så knust is (alternativt bruges flødeis i stedet
for is og mælk) samt evt. juice.
Der findes et hav af opskrifter på nettet. prøv at søg.

Fra : Donna

Dato : 09-04-06 20:46

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
On Sun, 9 Apr 2006 21:02:15 +0200
"Roland" <P@2.dk> wrote:

> Hej i Ng
>
> Er der ikke nogle herinde som har nogle gode opskrifter på smoothies,

SNIP

- Jeg plejer bare at bruge youghurt naturel, evt. en smule mælk, blandet
frossen frugt og bær, en lille smule sukker og en lille smule vanillepulver.
Det frosne frugt gør at den bliver rigelig kold, så man ikke behøver putte
ekstra isterninger i, og den bliver også lækker fed (tyk) af det.
Donna.