Plan nine from outer space color Reg 2
Fra : HMB

Dato : 28-05-06 17:07

Nogen der ved hvor man kan købe sub?? Helst i DK med danske undertekster...

Fra : Just George

Dato : 28-05-06 18:38

HMB had these thoughts

> Nogen der ved hvor man kan købe sub?? Helst i DK med danske
> undertekster...

Findes ikke som DK release, findes ikke i farver.
Kun som Reg-1 og Reg-2 (UK) i B/W uden nogen undertekster.
Men om nogen overhovedet sælger dem længere uden det er
secondhand vil jeg ikke kunne garantere, for den blev
udgivet på DVD i 2000.
--
Just George.

Fra : Peter Heide

Dato : 29-05-06 00:14

Findes i fup-farver : http://www.legendfilms.net/indexplan9.html

såvidt jeg ved P9fOS public domain og dermed tilladt at hente ned, ikke
ovenstående men s/h-udgaven :
http://www.publicdomaintorrents.com/nshowmovie.html?rstitle=Plan+9+From+Outer+Space

undertekster kan du sikkert finde et eller andet sted.

Forøvrigt er Plan 9 en af min faves. Stensikker på et godt grin
HVER GANG !

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 29-05-06 06:10

"HMB" <spawn_bNospamplease@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe sub?? Helst i DK med danske
> undertekster...

Jeg tror ikke den findes i dansk udgivelse. Jeg købte nedenstående R0 til
min bror i julegave til 100,-:
http://www.axelmusic.com/productDetails/9318500006691

Der er INGEN undertekster, men ekstramaterialet var så godt og omfattende,
og filmen så kikset underholdende, at jeg blev misundelig på brormand. (Og
jo, han havde ønsket sig den.)

Check også: http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=823

Fra : Peter Heide

Dato : 29-05-06 11:27

> [...]
> og filmen så kikset underholdende, at jeg blev misundelig på brormand. (Og

Jeps. Kan klart anbefales. Købte ovenstående i box hvor alle Wood's film
er med til en meget billig penge på eBay. Boxen meget originalt :

"The Ed Wood Box " 6 dvd'er m. alle rædslerne. Jeg gav vist 250 kr
for den incl. post .

Dog er hans senere porno-film og de sidste low-low-low
budget- film ikke incl.