re-deliverance 2
Fra : Per Andersen

Dato : 28-05-06 10:57

du kan købe den hos DVD-Shop.dk

de har den i region 2 udgave til 189,00

per

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-05-06 11:04

Hej!

Per Andersen wrote:

> du kan købe den hos DVD-Shop.dk

Per, dine indlæg kommer ikke i samme tråd som den der spørger. Du skal ikke lave
et nyt indlæg og tilføje dit eget emne-felt, men derimod vælge svar/reply på det
indlæg du vil svare. Dermed kommer det i samme tråd, hvilket gør forvirringen
mindre og glæden større :)

Du bruger så vidt jeg kan se Outlook Express og der vælger du simpelthen "Reply
to group" og lader være med at ændre i subjekt-feltet (dvs. emne-feltet).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper Lund

Dato : 28-05-06 14:19

Per Andersen wrote:

> du kan købe den hos DVD-Shop.dk
>
> de har den i region 2 udgave til 189,00

Inden man køber vil jeg anbefale at spørge forhandleren om den har
danske undertekster. Den danske udgave af filmen er udgået, jf.
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=34804
Der er givetvis forhandlere, som har nogle stykker tilbage på lageret;
men det kunne også være at DVD-shop.dk solgte den engelske udgave, som
ikke har danske undertekster.

Og nu er debatten om denne DVD film spredt i tre tråde...

--
Jesper Lund