Star trek
Fra : Vicit

Dato : 27-05-06 11:27

Hej NG

Jeg ville høre om der er nogen som ved hvor man kan "star trek generation"
med Archer
Det er IKKE the next generation, den har jeg købt, men jeg mangler sæson 1
og 2.

På forhånd mange tak.

Hvis det her er OT, vil I være venlig at skrive hvilken NG jeg skal henvende
mig i.

Vicit

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-05-06 11:58

Hej!

Vicit wrote:

> Jeg ville høre om der er nogen som ved hvor man kan "star trek generation"
> med Archer

Så skal du nok købe "StarTrek: Enterprise" istedet - dét kommer du længere med

> Det er IKKE the next generation, den har jeg købt, men jeg mangler sæson 1
> og 2.

Og hvad med Voyager om man må spørge? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-05-06 14:02

Kim Voss Schrader wrote:

> Og hvad med Voyager om man må spørge? :)

Eller Deep Space 9?

Med Venlig hilsen
Lars Hoffmann - Der nu kun mangler at se 10 kapitler fra DS9 og så har
set TNG, Voyager og DS9 komplet på DVD.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-05-06 14:59

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> Eller Deep Space 9?

Den kom jeg iøvrigt aldrig så langt ind i. Men kunne være man skulle :)

> Lars Hoffmann - Der nu kun mangler at se 10 kapitler fra DS9 og så har
> set TNG, Voyager og DS9 komplet på DVD.

Og hvad så med Enterprise om man må spørge? ))

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-05-06 21:44

Kim Voss Schrader wrote:

> Den kom jeg iøvrigt aldrig så langt ind i. Men kunne være man skulle :)

Bestemt, den starter lidt svagt men kommer først rigtigt igang efter
at the Dominon War bryder ud (og et kendt ansigt fra TNG kommer med i
serien)

> Og hvad så med Enterprise om man må spørge? ))

Jeg venter til den kommer på blu-ray engang, så må jeg spise mig af
med babylon 5 serien indtil da.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Just George

Dato : 28-05-06 11:41

Lars Hoffmann had these thoughts

> [...]
> serien)

> Jeg venter til den kommer på blu-ray engang, så må jeg spise mig af

Så må man håbe at du ikke bliver alt for skuffet når de ikke kommer
på de disks, Star Trek tjener ikke penge ind hos Paramount længere
og det er det der er afgørende for om de finder på at investere
flere millioner dollars i en lancering på Blu-Ray, hvilket også
vil ligge mange år ude i fremtiden hvis de endelig finder på det.
Husk på at den Star Trek 11 de vil lave er kun et "Star Trek Rescue"
project, ikke andet.
--
Just George.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 29-05-06 05:57

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Bestemt, den starter lidt svagt men kommer først rigtigt igang efter
>at the Dominon War bryder ud (og et kendt ansigt fra TNG kommer med i
>serien)

Det synes jeg er et gennemgående træk for Star Treks serier. Jeg kan
ikke helt huske kronologien i TNG, men DS9 og VOY bliver først rigtig
interessante omkring 3-4 sæson.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-05-06 06:22

On Mon, 29 May 2006 06:56:49 +0200, Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk>
wrote:

>Det synes jeg er et gennemgående træk for Star Treks serier. Jeg kan
>ikke helt huske kronologien i TNG,

TNG er fremragende fra start til slut og det er enterpise også

> men DS9 og VOY bliver først rigtig
>interessante omkring 3-4 sæson.

DS9 kan jeg nu godt li det hele af men - jeg er enig i den bedste del
af voyager først kommer i sæsson 3-4 med seven ...

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Tue Sørensen

Dato : 28-05-06 02:18

Vicit skrev:
> Hej NG
>
> Jeg ville høre om der er nogen som ved hvor man kan "star trek generation"
> med Archer

Den (altså Enterprise, den med Archer) kan du da købe alle de
sædvanlige steder, f.eks. her:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/704961/Star_Trek_Enterprise_Complete_Seasons_1_4_Box_Set/Product.html

- Tue

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-05-06 13:00

Just George wrote:

> [...]
> flere millioner dollars i en lancering på Blu-Ray, hvilket også
> vil ligge mange år ude i fremtiden hvis de endelig finder på det.

Ja man ved aldrig - i værste fald må jeg jo købe de DVD udgaver der
allerede er ude. Men da Enterprise allerede blev sendt i HD "over
there", håber jeg da på at vi andre også får glæden af den en dag.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Just George

Dato : 28-05-06 18:19

> [...]

> allerede er ude. Men da Enterprise allerede blev sendt i HD "over
> there", håber jeg da på at vi andre også får glæden af den en dag.

I know, Stargate serierne SG1 & Atlantis sender de også i HDTV der ovre,
men dog trods så har de også meget lange udsigter med det hos MGM også
i HD format til hjemmebiografen.
Men nu får vi at se om det bliver HD-DVD eller Blu-Ray, de bekriger
stadig hendanden i Hollywood og skifter hele tiden mening om hvad de
vil køre med.
Dog ikke hos Paramount, de har bare sagt: Fint, så smækker vi det sgu
ud i begge formater.
Porn industrien har dog besluttet sig på Blu-Ray, men helt ærligt,
de lever sgu ikke engang op til DVD kvalitet den dag idag.
--
Just George.