re-deliverence
Fra : Per Andersen

Dato : 27-05-06 09:18

jo da - søg på en af butikkernes hjemmeside så finder du den

per

Fra : Michael

Dato : 27-05-06 10:29

Per Andersen skrev:

>jo da - søg på en af butikkernes hjemmeside så finder du den

Hvad svarer du på?

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-05-06 16:47

Per Andersen wrote:

> jo da - søg på en af butikkernes hjemmeside så finder du den

Kunne man ikke lokke dig til at *svare* på et indlæg ved at benytte
"besvar til gruppe" funktionen i din newsreader (du bruger Outlook
Express), i stedet for konsekvens at oprette et nyt indlæg? Du har en
del indlæg af den "forkerte" type. Jeg vil også generelt opfordre til at
du læser reglerne på www.usenet.dk. Hensigten med nyhedsgrupper (usenet)
er at hver tråd kan læses for sig.

--
Jesper Lund