Tuning af Pgo T-Rex - Hvad kan jeg gøre?
Fra : Karsten Grønning

Dato : 24-05-06 18:12

Jeg er fuldstændig blank vedrørende tuning af scooter. Har en Pgo
T-Rex 45, som jeg godt kunne tænke mig fik lidt mere fut i den. Er der
nogen der kan guide mig lidt med fremgang måde, henvisninger m.m.

Karsten

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 24-05-06 18:41

"Karsten Grønning (slet WTK84)" <kkg@WTK84surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> T-Rex 45, som jeg godt kunne tænke mig fik lidt mere fut i den. Er der
> nogen der kan guide mig lidt med fremgang måde, henvisninger m.m.

http://www.shop.motoline-racing.com/product_info.php?cPath=45_22_57_100&products_id=136
1408,88,
http://www.shop.motoline-racing.com/product_info.php?cPath=45_22_57_100&products_id=223
487,20,

http://www.shop.motoline-racing.com/product_info.php?cPath=45_22_57_100&products_id=199
159,21

så er du godt kørende

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : René

Dato : 24-05-06 18:57

Jaaa det er nu meget gode ting MEN....

Den cylle du har valgt der køre med 12mm krydsspind.... og std er vist 10
hvis jeg ikke tager fejl... og med den cylle skal du have en anden
udstødning og blæsehjulet er intet værd til den opsætning...

Meeen jeg ville høre du skriver du ville have den tunet så er mit
spørgsmål.. hvor meget?? må man kunne se den er tunet??

Mvh René Svendsen
- Jog projekt: opbygget til LC kommer til at ligge på en 130km/t +
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=76018

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 24-05-06 19:47

"René" <renespv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis jeg ikke tager fejl... og med den cylle skal du have en anden
> udstødning og blæsehjulet er intet værd til den opsætning...

de 2 sidste t-rex'er jeg har haft har 12 mm x pind mener de har lavet det
standart efter 02 eller 03, men ring til Hugo ved motoline så stykker han
det sammen der virker,
og jo det virker oxo med en std udstødning men giver nok mere med en tun.

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : René

Dato : 24-05-06 21:11

nej det virker ikke med en 70cc cylle med en std udstødning det gør man kun
en gang til man har ødelang cyllen fordi den ik kan komme af med alle sine
kraften... har mig ven gjort ved sin... :/

Hvis det ik skal ses den er tunet..

så pil skiven og sæt en malossi eller polini eller hebo vario i som kan købe
på mange forskellige sider
f.eks.
www.scooter-shoppen.dk
www.speedline.dk
www.kgi.dk

har selv handlet de steder og de kan anbefaldes :P

mvh René

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 25-05-06 06:46

> nej det virker ikke med en 70cc cylle med en std udstødning det gør man
> kun en gang til man har ødelang cyllen fordi den ik kan komme af med alle
> sine kraften

har til dato kørt 35.000 km med den opsætning, uden deffekt

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Henning Lund

Dato : 25-05-06 11:21

..(5750)giller wrote:

> har til dato kørt 35.000 km med den opsætning, uden deffekt

Hvis du ikke engang har skiftet stempelring, så må du køre meget
fornuftigt (ca 60-65kmt) for at sættet har holdt så længe.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 25-05-06 13:12

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke engang har skiftet stempelring, så må du køre meget
> fornuftigt (ca 60-65kmt) for at sættet har holdt så længe.

det er på 2 maskiner tilsammen, ca 50/50 men er først ny jeg er ved at tænke
på nyt stempel
og ca 85Km/T
--
Hilsen Gilbert